Impopulaire meningen #4

Vanwege dat geplak en bijna nul creatieve vrijheden. Bij paint by numbers kun je nog je eigen kleuren kiezen.

1 like

Dat diamond painting vind ik altijd heel lelijk worden, het resultaat iig. Het gepriegel kan ik me nog voorstellen dat het leuk is om te doen (love fijnemotoriekdingen) maar zo’n diamantschilderij is zoooo kitsch no offence

9 likes

Nepautist :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Lolz en als je bent afgestudeerd mag je starten op een werkervaringsplek of traineeship :clown_face: (heb ik zo die clown emoji goed gebruikt? Haha)

10 likes

De arbeidsvoorwaarden die verbonden zijn aan een traineeship zijn vaak matig, maar opzicht is het wel een fijne manier om erachter te komen wat voor werk je wilt doen. Daarnaast zijn er best veel universitaire studies die je niet tot een bepaald beroep opleiden en dan lijkt mij 1.5 jaar in een vakgebied werkervaring opdoen ook wel handig.

Overigens heb ik ook weleens een werkervaringsplek aangeboden gekregen in het vakgebied waar ik gewoon stages in heb gelopen en een studie voor heb gedaan, dus ik weet ook wel dat er helaas “misbruik” van wordt gemaakt.

1 like

Nou het is de bedoeling dat je het verfje met nummertje x in de vakjes met x gebruikt. Zit ik nou echt paint by number uit te leggen?

11 likes

Omg dit haat ik zo intens dat mensen dit doen. Mijn broertje vertelde laatst dat een medestudent trots zat te vertellen hoeveel hij heeft verdient de afgelopen jaren doordat hij maximaal leent en zijn vader dat geld voor hem belegt :face_vomiting:

2 likes

Dus. Hoe lang hebben jullie gordijnen gestudeerd?

20 likes

Ik vind die lego trend zo gek. Ziet er allemaal heel knus uit. Maar dan heb je het in elkaar gezet en dan? Zet je het dan in de blokkenhoek.

17 likes

ik vind het kei leuk staan, een beetje lego in je woonkamer
ik heb een stormtrooper en ik wil ook die bloemen, groetjes

12 likes

Maar dan mogen ze imho ook de aflosperiode van alle mensen van voor het leenstelsel op 30 jaar zetten ipv de 15 die het was.

3 likes

Idd neerzetten. Naast mn novelty theepotten, pannekoekenplanten en tietvaasjes

9 likes

Nou ja zeg, dan ben je ook zonder schaamte.

2 likes

Ik (we) kreeg dus een ingelijst Diamond Painting schilderij van mijn schoonzus, voor in de kinderkamer. En het is echt zo kitch :sob:

Toen ik nog zwanger was heb ik -bedwelmd door de hormonen- er zelfs om gehuild dat ik nu met zo’n lelijk ding opgescheept zat.

Maar mijn vriend (het is zijn zus) wil het niet wegdoen. Hij was zelfs een beetje boos dat ik het ding weghaalde toen de fotografe tijdens de newbornshoot een foto van het kamertje ging maken.

33 likes

Oh no ik voel echt met je mee :broken_heart:

3 likes

Totdat m’n citoscore hoog genoeg was. Is ook gewoon een keuze natuurlijk, niet voor iedereen weggelegd.

Ja superkut

5 likes

Dus we maken jou hier niet blij mee?

4 likes

Mijn vriendin liet me dit weekend deze zien, die heeft ze dan in een kast in de woonkamer samen met boeken en andere souvenirs/herinneringendingen. Dat vond ik dan toch wel grappig. Maar wel zo’n hobby inderdaad dat meerdere direct zo’n verzameling wordt, haha.

(incoming alle "ugh Friends is overrated* comments)

4 likes

Dit is echt mijn nachtmerrie, sorry

6 likes