Haha daar was de eerste al
Ik hoef het ook niet maar dat ze het zo in haar kast had staan en het voor haar een leuke herinnering was, zowel Friends als het maken. Dat vond ik wel leuk!
Haha daar was de eerste al
Ik hoef het ook niet maar dat ze het zo in haar kast had staan en het voor haar een leuke herinnering was, zowel Friends als het maken. Dat vond ik wel leuk!
Mijn vriend heeft veel lego maar ‘helaas’ is ons huis te klein om het uit te stallen/op te slaan. Vervelend zeg.
Blijkt overigens wel steeds meer waard te worden dat Lego.
Ik ben dus van plan 180 euro hieraan uit te geven als ie volgende maand uitkomt
Maar zal hem verstoppen achter mn Lego boeket en bonsaiboom zodat het niet zo lelijk staat goed
Ik vind lego ook zo leuk. Kijk ook regelmatig in het lego topic. Maar ik vind het echt teveel geld om het zelf aan te schaffen. Hmm, misschien kan ik er een lening voor afsluiten?
Ik vind Kjeld N zo onsympathiek
Das wel een populaire mening toch
Ik snap dus niet dat mensen Mark Tuitert aantrekkelijk vinden, die stem!!! Echt net of iemand uit Sesamstraat aan het praten is.
Ik vind die 15 jaar juist chiller, er zit toch een maximum bedrag aan wat je mag aflossen op basis van je draagkracht en anders ben je in sommige gevallen tot ruim in je 50ste nog aan het aflossen.
Ik vond Mark Tuitert knap tot ik hem in het echt zag. Vond hem vrij arrogant overkomen en hij vond zichzelf echt waanzinnig knap geloof ik.
Maakt voor het verkrijgen van een hogere hypotheek een mégaverschil echter. En ik moet hoe dan ook gewoon afbetalen (geen giga schuld en zeker geen topinkomen) nog 7 jaar en 11 maanden te gaan 🥲
Voor 15k korting zou ik het wel weten.
Ja dat is waar, ik heb het bij mijn hypotheek achterwege gelaten anders had ik inderdaad geen huis kunnen kopen in de huidige markt.
Ik deel verder wel de mening van @anon50301661. Ik gun het de studenten van harte die 15k te krijgen maar het beleid werd gewoon veranderd? Net als de aflosperiode nu 30 jaar is waar die voor vele anderen (sommigen ook met zeer hoge schulden) 15 is.
Er zou gewoon veel meer voorlichting moeten komen over de consequenties van een studieschuld. Maar dat had 10 jaar geleden óók al gemogen en nog verder daarvoor.
Wat mij betreft mag beleid best veranderen, maar als je na hele korte tijd impactvol beleid terugveranderd vind ik compensatie (als in geven wat je anders had gekregen) erg op zijn plaats. Zeker als de consequenties van dat beleid best grof zijn en de voorwaarden voor de beleidswijziging niet behaald zijn. De afspraak was: de student gaat meer bijdragen en krijgt in ruil daarvoor beter onderwijs. Dat is absoluut niet gelukt. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat er een ander deel van de bevolking is waarbij je zoiets kunt flikken.
Vanuit een gelijkheidsperspectief vind ik het trouwens ook niet kunnen dat er straks een stuk of tien cohorten zijn die aanzienlijk duurder gestudeerd hebben dan de rest.
Ik lees dit terwijl Tuitert op de televisie aan het woord is en ik kan het nu nooit meer anders horen denk ik haha
Ga nu een interview opzoeken om over zijn knapheid heen te komen, al was ik al lichtelijk op hem afgeknapt door dat eeuwige lifestyle-guru-achtige gebeuren van hem. Maar knap blijf ik hem toch vinden.
Hij heeft kleine man energie
Ik ga even googelen hoe lang hij is
Edit: 1.80, kantje boord.
Voel me echt een oppervlakkige bitch na al die stufi-toestanden hierboven, maar even over belangrijke zaken:
Ik vind het bij Tuitert dus echt grappig dat ik hem terugkijkend in 2010 echt niet knap of aantrekkelijk vind, maar ik weet nog dat ik toen heeeelemaal weg van hem was.
Edit: terwijl bijvoorbeeld Dani, waar ik als (pre-puber) rond 1998 warme gevoelens voor had, ja dat snap ik nog steeds helemaal als ik die foto’s van toen zie. - Oke heel boeiend, wie wil hier d’r scriptie over schrijven?!
Ik heb een Rintje Ritsma fase gehad
Granted Ik was 5 maar toch
Oeh die Sanex-reclame in bad.
Ik hou echt van t internet. Altijd als je denkt dat je een slechte smaak hebt zijn er altijd wel mensen met een slechtere smaak.