Impopulaire meningen #4

24 likes

Je kan het ook huren als je niet meer studeert! Heb het zelf nog nooit gedaan maar misschien is dat iets?

8 likes

Ik Ronald de Boer?

Mijn zus was fan van Dani (@Krabsalade) en ik wilde er ook een kiezen en zonder iets van voetbal te weten koos ik voor hem omdat ik zijn naam wel leuk vond. En toen was ik maar op hem toen ik zeven was.

Uiteindelijk werd mijn smaak beter en werd ik smoor op Jim Bakkum.

Ik heb wat met nasale, slaapverwekkende stemmen denk ik.

9 likes

Wilde vol trots vertellen dat ik als jong iloveblushje met een verliefdheid op Pierre van Hooijdonk echt een goede keuze had gemaakt maar na een korte Google-sessie zojuist kom ik daar toch ook op terug.

Sneakpeek

afbeelding

13 likes

Oeh Pierre, die was wel echt leuk hoor :heart_eyes:

1 like

Als reactie op het kleine mannen dating evenement in het Persoonlijke Vraag topic: ik val helemaal niet op lange mannen, ik vind ze zelfs een beetje eng

8 likes

Ja idd, langer dan 1,85 hoeft niet hoor. Heb ze liever breed dan lang.

5 likes

Ik heb een vriend gehad van 2 meter en het was allemaal super onhandig. Nu heb ik een vriend die een kop groter is dan ik (en ik ben vrij klein dus hij is niet super lang) en dat vind ik zoooooveeel fijner qua knuffelen ook <3

1 like

Neeeeee nu zie ik Yuri van Gelder voor me. Een brede kleine man is nog erger dan een standaard kleine man.

32 likes

Haha ja precies dit. M’n vriend is 1,85 en dat is perfect voor mij. Maar ik heb ook een keer met iemand gedate die 1,98 was en dat was echt geen succes (ik ben 1,65).

1 like

Haha oh god ja. Ik heb ook een collega die klein en breed is. Gewoon bijna vierkant. Zo loopt hij ook. We noemen hem SpongeBob

17 likes

Of een Joey Mantia. Qua hoofd helemaal prima maar als je zijn lichaam ziet denk je: oeff too much

2 likes

Oef… Niet geschikt voor mensen met smetvrees denk ik :wink:

4 likes

Love lange mannen, maar ben zelf dan ook 1.80. Voel me altijd al zo groot, juist fijn om dan geknuffeld te worden door iemand van 2 meter en me weer even klein te voelen.

11 likes

Ik vond hem al onsympathiek, maar toen hij zei dat hij een klein beetje autistisch (omdat hij erg strikt op zn eten let wtf) is kan hij de schijt krijgen.

6 likes

Maar @Vaiana iedereen is toch een beetje autistisch.

4 likes

Nee skat, als je zo erg op je eten let dat je er last van hebt heb je gewoon een verstoord eetpatroon

We don’t want him. Alsof Elon niet erg genoeg voor de community is

7 likes

Volgens mij heeft iedere topsporter een verstoorde relatie met eten.

9 likes

Haha precies dit. Ik ben ook echt blij dat Nederlandse mannen over het algemeen zo lang zijn zodat ik mij nog een beetje klein kan voelen.

1 like

Ja maar die is ook echt maar 1,60… haha
Hij is sowieso niet echt m’n type maar ik hou wel van compacte mannen ja

3 likes