Impopulaire meningen #4

Ik mis dit genre eigenlijk wel tegenwoordig. Lekker gitaren en meekrijsen.

Net als het oude krezip uit die tijd.

1 like

Gelukkig niet zeg!
Laat haar maar lekker in Beyoncé’s kelder opgesloten zitten

2 likes

Neuh, keertje meekrijsen lukt ook wel met Spotify.

2 likes

Ik denk dat de storm sterk onderschat word.

4 likes

Door wie?

1 like

Sommige mensen. In mijn omgeving zeggen mensen gewoon op pad te gaan (ookal kunnen ze thuis werken)

1 like

Ik vind pizza niet zo lekker. Ik snap niet dat mensen helemaal wild worden van pizza.

20 likes

Nu heb ik zin in pizza :joy:

4 likes

Ikke niet

5 likes

Ik ook

….

Ik geniet er ergens ook wel een beetje van. 99% vind ik zwaar klote maar ik vind het heerlijk om geen pijnstilling (werkt toch amper) te nemen en dan dagenlang lekker te verzwelgen in zelfmedelijden en mezelf oh zo zielig te voelen.

7 likes

Het is dat ik nu zwanger ben, maar ik snap wat je bedoelt. Ik voelde me ook altijd het lekkerst/relaxt als ik ongesteld werd. Alleen maar voordelen.

• PMS voorbij
  • Spanning/angsten minder, dus mentaal lekker
  • Geen opgeblazen gevoel
  • Wat jij ook zei; lekker goed voor jezelf zorgen en afzonderen
  • En klinkt misschien vreemd maar voelde me dan ook heel vrouwelijk in een bepaald opzicht
6 likes

Jaa dit heb ik ook. Ik voel me de dagen voordat ik ongesteld ben echt slecht, maar als ik dan eenmaal ongesteld ben krijg ik weer helemaal nieuwe energie.

5 likes

Omg teach me, ik voel me echt een wrak en haat alles.

12 likes

ik voel me dan ook vaak heel sterk! hardlopen gaat dan bijv veel beter, misschien omdat ik wat meer met mn lichaam bezig ben dan en minder met mn hoofd ofzo

4 likes

Ik herken dit wel, maar meer omdat ik for some reason elke keer mijn PMS niet kan plaatsen en dan dus alleen maar negatief over mezelf kan denken en alles verschrikkelijk vind. Als mijn menstruatie er dan is dan denk ik “oohhh duh vandaar. niks mis met me😎” en dat gevoel is chill

12 likes

Is er ook iets anders dan een buikbaby? Een teenbaby? Of een neusbaby?

10 likes

Een buiten de buik baby denk ik?

5 likes

Ja Jaimy Vaes had een maagbaby

27 likes

Is dat eentje die vooral naar voren toont? Ipv richting de ruggenwervels

2 likes