Nee, het is gewoon de baby in je buik ipv dat de baby al geboren is.
Ik dacht conculega voor de foodbaby.
Waarom zeggen ze niet gewoon foetus?
Ja of “ongeboren baby” of voor de “komst van de baby” 
Utrecht is kut
wtf!!! en waarom dan wel
Je bent zelf kut 
Tip 1: je eet nergens leuk aan de grachten
Dat is voor toeristen
Haha ik snap je wel. Ik woon in Utrecht maar het gebied rond het station is al twintig jaar een troosteloze lelijke bende en aan de grachten is het inderdaad vaak te druk.
Wat @Monster zegt klopt wel, aan de gracht eten is inderdaad voor toeristen.
Net als eten op de Neude
Serieuze vraag; waarom ‘nope’ en waar dan wel? Als niet Utrechtse ben ik denk ik ook geneigd om die toeristische plekken op te zoeken.
Ga gewoon naar Woerden
In de stad:
Beste plekje van de stad vind ik De Flater maar daar is vaak weinig plek.
Ledig Erf, Stadhuisplein (maar dan niet naar Ubica en Stan&Co)
Aan de Voorstraat: Voortuin en Het Hart
Spaghetteria Korte Koestraat
Dingen buiten de stad, zoals vroeger filmcafe, Klein Berlijn, Werkspoorkatedraal, Café Lombok, Soia. Café Kanaalzicht, De Nijverheid
Neude kan je wel zitten maar dan alleen bij LeFebvre want dan zit je lekker kort op de weg en zie je mensen voorbij lopen/fietsen
Ik vind deze liedjes echt zo leuk! Luister ze ook wel eens in mijn vrije tijd en geniet daar echt van. Beetje vergelijkbaar met kinderen voor kinderen en k3, luister ik ook erg graag.
Eén van de weinige redenen dat ik weer voor de klas zou willen staan hahah, de leuke liedjes.
Ja! Ik was Huisje, boompje, beestje vergeten maar is zo leuk inderdaad! Ik heb heel lang op een camping in het animatieteam gewerkt en mis dat soms zo erg. Die liedjes en dansjes. Voor veel hun grootste nachtmerrie maar ik ga soms echt los op mijn camping playlist
Ik vind Arjen Lubach totaal niet grappig. Heb altijd een idee dat ik naar de preek van de dominee luister wanneer hij praat.
Amen!
Perfect omschreven dit
Ik heb laatst een les rocycle gevolgd en ik vond er geen zak aan. Terwijl ik fietsen en sporten heel leuk vind maar het was echt heel dicht op elkaar in een kleine ruimte, te harde muziek en ik had ook het idee dat de les maar snel snel moest.
Daarnaast vraag ik mij oprecht af of het goed is voor je knieën om bijna continu te staan met zo’n lage weerstand op je fiets.
Ik verdraag zijn stemgeluid bovendien niet goed. Er zit een wat atonaal trillertje in, waardoor hij mij een beetje doet denken aan The Annoying Orange.