Impopulaire meningen #4

100% eens en een heel belangrijk punt!! Zul je me niet horen zeggen!

Maar in mijn eigen overweging neem ik in ogenschouw dat ik het geluk heb dat ik die middelen wél heb om de afweging te kunnen maken om zeer weinig maar duurzaam/ethisch te kopen (alsnog vaak tweedehands). Geenszins prescriptief en algemeen bedoeld dus.

5 likes

Ik voel me ook minder prettig om via vinted of marktplaats tweedehands fast fashion te kopen omdat ik vaak lees dat mensen het geld wat ze met hun winkeltje verdienen weer uit mogen geven aan nieuwe kleding. Dus je lost het systeem er niet mee op.
Nu heb ik een heel gemiddelde maat en bouw dus ik slaag supergoed bij de kringloop, en alle kleding die mensen daarheen brengen verdienen ze iig niets op. (al heb ik nog liever dat mensen hun tweedehands kleding naar de kledingbank brengen!)

3 likes

Ik heb niks met city-skylines of de uitzichten welke je hebt in bv NY. Vluchtig kan zo’n uitzicht er misschien mooi uit zien, maar ik zie dan toch al gauw het vieze vuilnis op straat, de vervallen panden of de smoezelige daken. Ik vind het zelf ook niet leuk om tussen zulke moderne imposante gebouwen te lopen wanneer ik op citytrip ben.

7 likes

Maar het is toch beter als ik mijn vinted verdiensten weer uitgeef op vinted dan in de Zara?

4 likes

Ja klopt, dan houd je enkel het vinted systeem in stand en daar zie ik niet zoveel fouts in. Ik doelde dus op mensen die zelf wel enkel nieuw in winkel kopen.

2 likes

Ik vond Encanto geen leuke film en zat me vooral steeds te ergeren als er weeer zo’n liedje kwam.

17 likes

Films waarin ze de hele tijd uitbarsten in gezang vind ik sowieso irritant.

37 likes

Oh ja verschrikkelijk, ik ging ooit vol goede moed Frozen kijken want het was zo’n leuke film. Had hem afgezet na het tweede liedje, wat een ellende.

11 likes

Thank you! Vond er ook weinig aan.

2 likes

Ik kon zelfs de trailer niet afkijken, jezus wat verschrikkelijk. Zou dit ook nooit aan mijn kinderen laten zien als ik ze had, haha wat een meuk

1 like

Ik met alle Disney films

:notes: hoooou je bek en ga gewoon verder met de dialoooog

13 likes

Ik vind Valentijn écht stom. Ook om wat kleins te kopen of “voor de grap” vind ik gewoon niet leuk. En nee ik waardeer het ook niet stiekem.

19 likes

Ik vind dit wel mooi in combinatie met je avatar. Stel me direct een bloedchagrijnige Cupido voor.

15 likes

Ik luister nog regelmatig naar Sita haar muziek (en dan niet K-otic)

En ze komt ook echt over als een leuk mens

13 likes

Ik dacht even dat je de ‘t’ per ongeluk had toegevoegd en het over Sia had haha ik dacht al huh wtf Sia K-otic??!!

1 like

Sia :smiling_face_with_three_hearts: puppies are foreveeeeeer, not just for Christmas!!! :loudspeaker::clap:

6 likes

Ohh ik heb haar album helemaal grijs gedraaid op mijn discman :smiling_face_with_three_hearts: Zou het nu zo weer kunnen luisteren!

4 likes

Ze was vanochtend nog live op 3FM met Hello en Happy. Trip down memory lane

2 likes

Dit is echt een nummer wat ik tegelijkertijd irritant vind en waar ik op precies hetzelfde moment ook vrolijk van word.

3 likes

Same!! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heb het sinds ik het postte in m’n hoofd en dat blijft nog een dag of twee zo, maar vind het een goede boodschap dus dat is dan maar zo :joy:

3 likes