Nee, het is gewoon de baby in je buik ipv dat de baby al geboren is.
Ik dacht conculega voor de foodbaby.
Waarom zeggen ze niet gewoon foetus?
Ja of “ongeboren baby” of voor de “komst van de baby”
Utrecht is kut
wtf!!! en waarom dan wel
Je bent zelf kut
Tip 1: je eet nergens leuk aan de grachten
Dat is voor toeristen
Haha ik snap je wel. Ik woon in Utrecht maar het gebied rond het station is al twintig jaar een troosteloze lelijke bende en aan de grachten is het inderdaad vaak te druk.
Wat @Monster zegt klopt wel, aan de gracht eten is inderdaad voor toeristen.
Net als eten op de Neude
Überhaupt terrassen op de neude nope nope nope
Serieuze vraag; waarom ‘nope’ en waar dan wel? Als niet Utrechtse ben ik denk ik ook geneigd om die toeristische plekken op te zoeken.
Ga gewoon naar Woerden
Nou ik vind Neude echt een van de meest ongezellige plekken haha. Het is er te groots, die bussen denderen daar langs, de helft van het plein is fietsenstalling… gewoon niet knus. Lefebvre (de wijnbar) is nog het leukst, als je dan toch daar wil zitten. Als je 50m verder loopt heb je de ganzenmarkt, veel meer sfeer! Bijv bij Daens of De zaak. En anders mariaplaats, is ook gezellig vind ik.
In de stad:
Beste plekje van de stad vind ik De Flater maar daar is vaak weinig plek.
Ledig Erf, Stadhuisplein (maar dan niet naar Ubica en Stan&Co)
Aan de Voorstraat: Voortuin en Het Hart
Spaghetteria Korte Koestraat
Dingen buiten de stad, zoals vroeger filmcafe, Klein Berlijn, Werkspoorkatedraal, Café Lombok, Soia. Café Kanaalzicht, De Nijverheid
Neude kan je wel zitten maar dan alleen bij LeFebvre want dan zit je lekker kort op de weg en zie je mensen voorbij lopen/fietsen
Ik vind deze liedjes echt zo leuk! Luister ze ook wel eens in mijn vrije tijd en geniet daar echt van. Beetje vergelijkbaar met kinderen voor kinderen en k3, luister ik ook erg graag.
Eén van de weinige redenen dat ik weer voor de klas zou willen staan hahah, de leuke liedjes.
Ja! Ik was Huisje, boompje, beestje vergeten maar is zo leuk inderdaad! Ik heb heel lang op een camping in het animatieteam gewerkt en mis dat soms zo erg. Die liedjes en dansjes. Voor veel hun grootste nachtmerrie maar ik ga soms echt los op mijn camping playlist
Ik vind Arjen Lubach totaal niet grappig. Heb altijd een idee dat ik naar de preek van de dominee luister wanneer hij praat.
Amen!
Perfect omschreven dit