Impopulaire meningen #4

eh ja volgens mij ziet gerechtigheid er heel anders uit dan dit

23 likes

Het jammere is dat een oorlog niet filtert op racisten he. Er vallen juist onschuldige slachtoffers. Vrouwen. Jonge kinderen. Hulpeloze ouderen.

32 likes

Je kan je ook generen voor die mensen (of nog beter, er actief iets tegen doen) zonder een oorlog te wensen. Inderdaad, what the fuck vrouw?

7 likes

…wat

6 likes

Ik heb maar vast een screenshot gemaakt

57 likes

Jij bewaart de bonnetjes (vind ik leuker klinken dan receipts)

3 likes

ik mis alleen de tomaten en dat iedereen klapt.

2 likes

Kwartet van verhalen compleet maken.

3 likes

Er is een verschil tussen een impopulaire mening hebben of een compleet gestoorde mening te hebben.

7 likes

heb je het nou over @Sobremesa ?

2 likes

Absoluut

4 likes

ik weet niet waarom je dit zegt en ik ken de mogelijke voorgeschiedenis niet maar gebaseerd op wat hier nu gezegd wordt vind ik dit een bizarre opmerking.

4 likes

Als je zelf mensen verwenst dat je zegt dat ze op een bootje zelf de oversteek mogen gaan maken, vind ik dat je net zo racistisch bezig bent.
Abnormale hersenkronkel of niet.
Kan je niet maken.

1 like

dit slaat echt als een tang op een varken

9 likes

Absoluut.

6 likes

Dat zei ik net toch ook.
Heb het niet ontkent toch

3 likes

Maar iedereen is racistisch ook allys en mensen die het willen verbeteren.
Ik denk ook niet dat een oorlog inzichten gaat brengen aan mensen die zich niet in willen lezen in racisme dingen. Want hun haat gaat dan gewoon naar de russen. Terwijl het probleem bij putin ligt en niet alle russen. Dus het lost geen ene reet op.

7 likes

En oorlog zorgt voor chaos wat ideaal is voor racisten, want dan kunnen ze hun vingertje wijze naar iemand zonder dat er stevige consequenties gelijk eraan zitten.

Denk maar aan het begin van de pandemie in 2020. Het was toen ook een en al chaos en er werd gelijk met een vingertje gewezen. Er was toen meer geweld en discriminatie tegen Aziaten.

9 likes

Maken we de post nu niet heel groot? Het is duidelijk @Sobremesa echt niet wenst dat de oorlog ook hier uitbreekt met alle consequenties van dien voor iedereen hier en hun dierbaren. Maar dat ze ‘wenst’ dat racisten eens zouden ervaren wat ze anderen aandoen. Onhandig verwoord? Ja. Slechte timing nu men hier ook in angst leeft ivm de situatie in Oekraïne? Ja. Maar dat is haar nu wel voldoende duidelijk gemaakt.

59 likes

Vreemd, ik heb meerdere keren in Airbnb’s gezeten in zweden(ben er de afgelopen 2 jaar op vakantie geweest en wij blijven nooit langer dan 2 nachten op dezelfde plek) en nog geen enkele keer meegemaakt dat we zelf beddengoed nodig hadden. Misschien gelukt gehad dan

3 likes