Impopulaire meningen #5

Ik lees hier nu al een aantal keer pabo kledingstijl. Is pabo geen erotische webshop? Of mis ik iets als Belg?

1 like

Hier is het de opleiding tot leraar basisonderwijs :joy:

1 like

Ok duidelijk :joy:

2 likes

Deze dingen moet echt verbrand worden. Bij voorkeur met de drager erin. Want hier zijn geen excuses voor.

29 likes

Deze zijn echt heeeelemaal uit m’n geheugen verdwenen joh

Wat een afschuwelijke schoenen!! Maar ws wilde ik ze toen wel hebben (maar ik had niks wat cool was want ik kreeg geen merkkleding vroeger)

Ik moet nu ook aan le coq sportif denken, van die lange veterlaarzen. Zooo lelijk.

Oh deze bedoel ik: Le Coq Sportif Dames Laarzen - Vinted

18 likes

Ik had zulke maar dan heel hip met een corduroy omslag. Ik was er toen zoooo blij mee :joy:

O nee grapje ik bedenk nu dat dat Quick laarzen waren

1 like

dit was echt zoo populair op de middelbare

2 likes

3 likes

Ik vind deze schoenen altijd zo smal lijken. Alsof je voet ernaast nog op de grond komt. Soort sokken :joy:

5 likes

omg precies deze had ik brrrr :sob:

2 likes

NOOOOOOOOOOO

Wat is er mis met schoenen met normale zolen en demping?

7 likes

Ik wou deze zo graag. Ben blij dat mn ouders hier geen geld voor hadden.

9 likes

Ik had neppe van de Van Haren toen. :joy:

3 likes

De enige lelijkere sneaker uit die tijd waren ook van Puma. Heel plat en dan van die schuine veters.

7 likes

Omg dat iemand deze verkoopt, je zou geld toe moeten krijgen om deze over te nemen :joy:

3 likes

Hahaahah echt. Ik trok toevallig vandaag dit soort schoenen aan sinds weer hele lange tijd omdat ik even geen zin meer had in m’n andere schoenen en dacht nog oooh die jongeren op werk zullen wel denken hahah. Maargoed ik draag ook nog skinny jeans

2 likes

Ik had deze en vond ze destijds echt fantastisch :joy: gsus jasje erboven en ik voelde me echt de best geklede van de school

5 likes

Had je ook nog een Evisu jeans erbij? Zo niet, dan was je toch niet de bestgeklede van de school.

3 likes

omg ja zo’n korte gsus jas met dikke bontkraag, was zo gelukkig toen ik die had en ik weet nog dat ik dacht: ik kan me echt niet voorstellen dat ik deze jas ooit niet meer mooi vind

well well well
een jaar later droeg ik alleen nog maar gekleurde skinny’s en bandshirts of shirts met zelfgetekende dino’s

wat een tijden

7 likes

Oh god die had ik ook :joy:

1 like