Impopulaire meningen #5

Ik ook. Vind het ook om te janken dat er voor grote maten vaak alleen skinny jeans zijn. ( in fysieke winkels dan) sorry but i dont fack with that shit.

2 likes

Ik zie hier ook nog meer een genoeg skinny jeans op straat.
Ik baal juist dat mijn perfect zittende zwarte skinny jeans laatst kapot is gegaan :sob: ik draag ook andere modellen, maar ik vind skinny jeans bij sommige bovenkleding wel het beste staan.
En ik zie geen korte dikke pootjes in de spiegel.

4 likes

Ik heb het idee dat het heel erg afhankelijk is van waar je bent! In de stad waar ik nu woon zie ik ze echt niet zo veel meer, maar in het dorp waar ik ben opgegroeid loopt bijna iedereen erin

ik mis skinny’s ook stiekem want ik vind ze goed bij mijn figuur staan en lekker zitten
draag ze heeeel af en toe nog maar ik wil niet overkomen als een suffe millennial
haha wat een bullshit I know

2 likes

Ik vind ook niet echt dat ik korte dikke poten erin heb, maar laatst had ik sinds tijden er weer eentje uit de kast getrokken en moet wel zeggen dat mijn schoenen er ineens enorm uitzagen haha.

3 likes

Ik zou het dus echt zonde vinden om iedere keer goed passende en niet kapotte kleding weg te doen/niet meer te dragen omdat het niet meer “mode” is? Maar misschien is dat de impopulaire mening dan… scheelt dat ik liever jurkjes draag dan broeken :sweat_smile:

20 likes

Nou skinny’s zijn al dusdanig lang ‘uit’ dat als je een beetje een jeansdrager bent de meesten al gaten hebben bij het kruis haha. Merk ook echt dat mijn huidige jeans veel minder hard slijten dan de skinny’s. Lijkt me niet dat je dan veel kleding hoeft weg te gooien.

4 likes

Jaa dit dus! Toen ik vorige week op vakantie was zag ik dit hele toneelspel live. Een meid duwde haar vriend in het koude water en toen ze zelf wilde gaan bleef ze tot haar scheenbeen in het water. Toen heeft ze er zeker 20 min over gedaan om tot haar knie het water in te gaan en toen besloot ze dat het te koud was en ging ze er uit??? Ik wilde haar bijna zelf het water in gooien.

5 likes

Dat heeft ook niet iedereen. Bij mij worden ze wel vaal van het vele wassen als ze favoriet zijn, maar ik heb nog nooit een broek weggegooid om het gat bij de kruis.

8 likes

O dat is bij mij de standaard plek waar ze eerst kapot gaan haha. Mijn benen komen geeneens echt tegen elkaar aan, maar alsnog nog lang dragen gaat dat vanzelf. Loop dan ook wel 15k stappen per dag dus dat zal ook niet helpen.

2 likes

Ik loop ook heel veel maar heb nooit slijtage daar! hmm

3 likes

Dat laatste is volgens mij ook wel meer zo hoor! Tenminste ik zie veel meer variatie in broeken, eerder was het merendeel volgens mij skinny (+ witte sneakers en zo’n nepleren jasje)

3 likes
ouderwets

Ben wel een keer aangesproken door een student dat ik nog een skinny jeans droeg. Dus schijnbaar leeft het wel onder jongeren.

Dan heb ik gewoon een scherpe poes/dijen hahaha.

9 likes

oh wat irritant! ik hou er ook niet van idd vind het outfits 10x saaier maken (gelijk impopulaire mening)

2 likes

Huh in een stad minder? Hier is het gewoon een mix qua broeken.

Ben wel blij dat die lelijke flared leggings niet meer zo populair zijn. Wat een flop was dat zeg.

4 likes

Nee hoor, ik heb ook standaard dat mijn spijkerbroeken uitscheuren omdat de stof helemaal versleten is. Bij mij is het vaak onder de bil, misschien ook gevolg van fietsen?

1 like

Hurlak

2 likes

Ik werk met pubers en merk dat het niet dragen van skinny jeans daar echt leeft. Zie echt maar een enkeling met strakke broeken. Veel dragen vooral veel baggy cargo broeken of baggy low waist broeken met cropped tops en grote truien/vesten etc of straight/mom jeans :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Uiteraard ga ik zelf met de pubers mee en ze zullen mij nooit in een skinny jeans zien!!!

3 likes

En volgens mij zijn die chunky new balance type sneakers ook al uit de mode. En meer zulke types in:
IMG_7874