Kswiss met klittenband
Deze had ik in het zwart met rode R
Ja die onderste had ik ook! Heb ik volgens mij uiteindelijk nog verkocht op mp
Ik had ze eerst in wit met lichtblauw. Die had ik volgens mij wel helemaal afgetrapt. Ze zaten wel echt heel lekker! Lekker smal schoentje
Haha wij (zusje en ik) hadden ook die wit met lichtblauw! Voelde me extreem hip ermee.
Deze vind ik nog steeds leuk.
En ik was eind jaren 90 begin millennium erg jaloers op mensen die Hex-laarzen hadden. En ik vind die stiekem nog steeds erg tof.
Ik had deze k-swiss waarvan je de flap kon draaien, die roze stof met bloemetjes is satijnachtig. Echt zooo cute, ik wil deze weer
Zo leuk die bredere veters
Dit was toch altijd al zo? Zie mezelf nog sjokkend met skateschoenen met fluoriserende veters waarvan de veters vooral niet gestrikt mochten worden
Ik herinner me nu ook dat alle meiden van die witte retro adidasjes hadden met van die glanzende shiny metallic strepen. Ook de superstars met alle kleuren glanzende strepen, maar ook juist meer dit model en dan meestal met roze metallic/glanzende strepen. Ik had dan met groene strepen, want ik wilde wel hip zijn, maar ook uniek (the worst):
Oh zou goed kunnen, kan het me van mijn eigen middelbare schooltijd iig niet herinneren. Het valt me nu vooral op omdat ik er zelf op werd aangesproken en het als niet cool wordt beschouwd om kekke Nike’s te dragen met gestrikte veters
Droegen jullie ook D.E.P.T?
Dat en replay en miss sixty waren m’n lievelingsmerken altijd. En fornarina ofzo? Was in de stad één winkel die dat allemaal verkocht en dat was dan echt de place to be, stond ook vermeld in de ellegirl als hotspot haha
Wollah schaaande.
Je weet zelf.
lol toen al een voorkeur voor witte stappertjes. Ik vind die met die noppen eigenlijk best wel leuk, die puma’s van hierboven ook. Die hoge boksschoenen vind ik dan wel weer teringlelijk
Die hadden wij ook. Zwarte adidasjes met witte strepen met zo’n niet bestaande zool en een flap. Haha wat een zegen een zusje van 1 jaar jonger met dezelfde maat; samen op zaterdag hele dag werken, samen sparen voor kleren/schoenen en dan samen kopen en daarna veel ruzie over wie wanneer welke schoenen aan mocht.
Nee ik denk
🫶
Wanneer zijn die plateauzolen eigenlijk in jouw leven gekomen? Jaren 90 Spice Girls era of pas recentelijk.
Nee image!
Ehm haha ik zal je vertellen dat ik reeds met mijn vormsel in groep 8 al Spice Girl-achtige plateauzolen droeg. Toen op de middelbare twee jaar alleen sneakers volgens mij, vooral Nike Air Max en toen vanaf de derde ook van die zwarte laarsjes met mega dikke zolen.
Vonden mijn ouders echt vreselijk! But I loved them.