Jazeker DEPT ik heb er nog 1 hempje van draag ik nog wel eens onder mn grotere tshirt met hardlopen of bij mn foute trainingspak met carnaval
Ja fornarina en friis & company. Had daar super veel accessoires van.
Mijn lievelingswinkel was the Factory in Amstelveen en daar zo was ook een andere winkel in de kelder, volgens mij heette het ook de Kelder? Hadden al mijn favo merken: tark, chippie, diesel, replay
Ja in mijn classy bitch era dus een gestreepte bloes met een riem van fornarina, Seven jeans skinny en de pumps. Klein tasje van friis & company erbij.
Daelyss in 2008-2009.
Ik kocht dit wel allemaal in outlets, droeg merkkleren maar betaalde er nooit de volle prijs voor. Nu nog altijd
En tegenover de classy bitch era stond de Ed Hardy-era. Had daar een paar t-shirts van die ik steevast droeg met mijn jesus is my Homeboy- of Adidas-bowling bag. Even zien of ik fotos vind.
Omg chippie dat was ik echt vergeten. Had ik zo’n broek van met patches op de kontzak. Ding zat echt helemaal niet goed en stond ook voor geen meter, volgens mij was het ook een mannenbroek. Maar ik vond het helemaal fantastisch natuurlijk
En Duncan broeken was bij ons ook een hype. Van die wide leg denk ik. Met air max classics eronder natuurlijk
Ja handtassen! Of hoe noemen jullie dat, sjakosj ofzo haha?
Oh cringe ik had ook zo’n Jesus t-shirt. En op er gegeven moment was er een merk als iets als La Puta Madre hip?!
Ik liet mijn fam een hele lading neppe meenemen uit Thailand, voelde me zó stoer
Waren dit ook niet van die trendstyle schoenen of zit ik dan helemaal in het verkeerde decennium
De Puta Madre, dat ging wel een brug te ver haha
Ik kan me zo het moment herinneren in de winkel, 5-tal t-shirts aan 15 euro per stuk. Ben naar mijn ma gelopen en heb gezegd dat elke beroemdheid dit droeg en dus ook moest hebben.
Ik denk dat dit net daarvoor was. Weet het niet zeker hoor. Je had toen ook zo’n rok op het forum. Zo’n blonde meid had daar outfits mee, met die schoenen. Classygirl?
Ja en modefreakje, die had volgens mij een hele regenboog van die fornarina pumps
Mijn vriend draagt deze nog misschien moet deze in het relatieleed topic.
Het is nooit te laat om iemand te dumpen.
Misschien maak ik de schoenen “kwijt”.
Bij de outlet hier in de buurt verkopen ze F1 een versie. Ferrari en Aston Martin geloof ik. Dus het kan nog erger``
Overigens weet je het nooit. Uggs waren opeens ook weer in… had ook niemand verwacht
En allebei de keren waren ze lelijk.
Of Primavera? Die werd altijd door iedereen aanbeden. Ik kopieerde ook altijd haar kleding en kreeg daar heel veel complimenten over. Thanks dus, Primavera, mocht je hier nog zitten!
Oh wauw die puma sneakers doen me denken aan Bluehaven, dat was hier heeeeel populair. Nooit begrepen, afzichtelijke schoenen