I know! Maar mijn werkaccount gaat sws meteen over naar Threads. Word gek van al die vrouwenbots die foto’s van mijn pizza’s liken
Oma hier maar ik zie al de hele dag van alles voorbij komen hierover. Wat is dit en hoe werkt het?
Nieuwe twitter van FB/Zuckerberg omdat Elon Musk twitter kapot maakt
Ik vind frambozen toch zo nasty eigenlijk. Brrrr krijg er echt altijd de kriebels van. Ik haat het ook wanneer ze frambozen op een chocolade taart doen bij een restaurant ofzo. Het verneukt voor mij echt de hele ervaring haha
Krijg nu echt zin in chocolade kladdkaka met frambozen en slagroom
omg ik had een x een rups in m’n framboos maar vond t best schattig echt zo’n hoofdje eruit
Ik vind frambozen zelf wel lekker, maar eten met frambozensmaak is om te kotsen. Vooral die chemische geur
Alleen jammer dat frambozen altijd zo fucking duur zijn terwijl zo’n mini bakje binnen 5 minuten op is
En binnen 10 miniten onder de schimmel zitten.
Ik vind thuis op blote voeten lopen zoo naar. En dan heb ik nog een schoon huis, moet er niet aan denken om met huisdieren in huis op blote voeten te lopen en dat die haren dan onder je voeten blijven plakken of andere viezigheid aaa
Hier ben ik t echt zoooo mee eens, vreselijk is t!
Love in huis lopen met blote voeten. Heb sinds een maand een hond en nu is het wel echt kut. Gelukkig haart hij niet, maar neemt in zijn vacht en poten wel van alles mee naar binnen. Ben nu team sok en de robotstofzuiger is onderweg.
Ik ben echt van niks vies maar zo’n drolletje van haar aan je voet is echt mijn grootste nachtmerrie
Ik vind dure zonnebrillen zo’n onzin, ik heb er niets mee. Geef mij maar 5 verschillende van de zeeman h&m. Nu zeggen zoveel mensen in mijn omgeving dat een dure zonnebril de moeite wel waard is en rustiger kijkt naar ik merk er niets van.
Merk je dan ook geen verschil met stevigheid? Vind de pootjes toch wel fijner zitten dan bij een goedkope zonnebril. Goedkope zonnebrillen vind ik vaak ook te donkere glazen hebben
Nee niet zo. Heb soms best stevige brillen van slechts de h&m of mango. Maar moet wel zeggen dat ik ook niet snel hele dure op zou durven omdat een bril snel stuk kan gaan
Vieze sokken vind ik misschien nog wel erger dan vieze voeten. Trek je dan andere sokken aan in je schoenen dan waarmee je in huis loopt?
Ik loop in de zomer thuis op slippers en in de winter pantoffels.
Sinds ik de hond heb doe ik regelmatig een sokkenwissel. Als ik naar boven ga doe ik mijn sokken uit. Maar heb nooit echt vieze sokken, meer d’r er een stuk blad, een stokje, of een bloem in hangt. Ik stofzuig weg gewoon elke dag, poets regelmatig en als zijn poten echt vies zijn dan probeer ik ze zo schoon mogelijk te krijgen met een doek. Het scheelt dat het een kleine hond is, dus de hoeveelheid echte viezigheid waarvan je sok ook echt vies kleurt is minimaal.
Maar een huis slipper is ook wel slim.
Het is vooral belangrijk dat de zonnebril goed beschermt tegen UV. Op de site van het Oogfonds staat waar je op moet letten.
De prijs maakt verder niet uit