Impopulaire meningen #5

Mijn impopulaire mening is dat dit me allemaal niks boeit :grimacing:

8 likes

Ok

19 likes

ik vind harry styles echt kut. beetje taylor swift light

28 likes

Ok Y/N

5 likes

omg forum feminarum fanfic ffff <3

4 likes

Alle rugpijn uit mijn leven is hierop terug te voeren

4 likes
Forum Feminarum fanfiction volgens ChatGPT

Schrijf een fanfiction verhaal van 300 woorden over een forum met de naam ‘Forum Feminarum’ waarop een Kpop-fan wordt bekogeld met een tomaat, haar verdriet uit en wordt gered door een Veenmol met de naam Jeroen.

Op een regenachtige middag zat Lisa achter haar computer en logde ze in op haar favoriete online forum genaamd ‘Forum Feminarum’. Als een fanatieke Kpop-liefhebber deelde ze haar liefde voor de muziek en artiesten met andere fans over de hele wereld. Het forum was haar toevluchtsoord, een plek waar ze zich begrepen voelde.

Op die bewuste dag begon Lisa een thread over haar favoriete Kpop-groep. Maar tot haar verbazing werd ze plotseling bekogeld met negatieve opmerkingen en beledigingen. Het voelde als een klap in haar gezicht. De tranen sprongen in haar ogen terwijl ze de nare opmerkingen las. Ze voelde zich alleen en gekwetst door de woorden van vreemden die ze alleen kende via het internet.

Plotseling, uit het niets, vloog er een tomaat door het open raam en landde recht op Lisa’s schoot. Ze schrok op en veegde de tomatensap van haar gezicht. Het voelde als een symbolische bevestiging van haar verdriet en teleurstelling.

Maar net toen Lisa dacht dat haar dag niet erger kon worden, verscheen er een kleine veenmol voor haar neus. Het diertje keek haar aan met grote ogen en ze voelde een vreemde verbinding. “Hallo, ik ben Jeroen,” zei de veenmol met een zachte stem. “Ik zag dat je je verdrietig voelde en ik wilde je helpen.”

Lisa was verbaasd. Hoe kon een veenmol haar begrijpen? Maar Jeroen bleek speciaal te zijn. Hij bood haar troost en luisterde geduldig naar haar verhaal. Hij begreep hoe belangrijk Kpop voor haar was en gaf haar advies om de negativiteit achter zich te laten.

Samen met Jeroen ontdekte Lisa nieuwe kracht. Ze realiseerde zich dat de mening van anderen er niet toe deed zolang ze trouw bleef aan zichzelf en haar passie. Met hernieuwde energie keerde ze terug naar het forum en deelde haar ervaring met de andere leden.

Haar verhaal inspireerde velen en creëerde een positieve golf van steun. Lisa voelde zich omringd door mede-Kpop-fans die haar begrepen en steunden. Ze waren niet langer vreemden, maar vrienden die haar hielpen haar zelfvertrouwen te herstellen.

En zo groeide Forum Feminarum uit tot een hechte gemeenschap, waar liefde en begrip de overhand hadden. Lisa en Jeroen waren onafscheidelijk geworden, en elke keer dat ze naar het forum gingen, werden ze herinnerd aan de kracht van vriendschap en de veerkracht van de menselijke geest.

Ik blijft ChatGPT toch wel fantastisch vinden en das ook een impopulaire mening.

44 likes

Stop the :billed_cap:

15 likes

Onrealistisch verhaal wel

14 likes

Gemiste kans voor ‘veenkracht’

10 likes

Die menselijke, gevatte dimensie zal ai nooit hebben. :wink:

1 like

Ik heb even de laatste 3 dagen bijgelezen en ben tot het besef gekomen dat ik er bij loop als een provinciale Pabo-er met m’n 7/8e skinnie en sneakers. Maar goed, ik kom uit Drenthe en heb de Pabo gedaan dus who cares. Toen skinnies in waren liep ik het liefst in flared (nog steeds mn favo trouwens). Trek lekker aan wat je zelf wilt toch?

14 likes

Jeroen de veenmol is toch wel even een geniale combinatie haha

6 likes

Ja nu nog deze term in zo’n tool gooien die AI afbeeldingen genereert en de cirkel is rond

4 likes
Veenmol faal

7 likes

Nog niet genoemd maar het kwam er door jouw foto met mini lipgloss bovendrijven: Bourjois make-up!

Extreem plakkerige lipgloss en van die oogschaduw trio’s in een rond doosje. Voelde als high-end make-up.

36 likes

Hahah wat is die laatste? Samen twerken :joy:

3 likes

Schijnbaar is het een twerkende jeroen met een veenmol? :joy:

7 likes

Zo kan je eigenlijk wel een hele FF t-shirt lijn opzetten :joy:

1 like

Ik snap de populariteit van Bruce Springsteen echt niet

14 likes