Impopulaire meningen #5

Ja, wij hebben op mijn werk een paar meiden die een jaar tussen hun eindexamen en studie vrijwilligen (is regeling hier in Duitsland, vrijwillig sociaal jaar, FSJ) en die dus 18/19 zijn en die dragen gewoon exact dezelfde dingen als ik 20 jaar geleden toen ik die leeftijd had.

@Shadina Dit is allemaal begin jaren 2000 (ik zou zeggen 2000-2003 ofzo)

3 likes

Jaa D.E.P.T !! wat ik daarvan had was een truitje en die stoffen tas. Vonden mn vriendinnen ook helemaal geweldig. Moet ook gelijk denken aan Paul Frank shirts enzo en Replay vesten. Dat was hier ook echt in.
Ik heb trouwens die zara cowboylaarzen ook nog ergens liggen. Was toen ook een egf trend.

1 like

Echt mijn persoonlijke hel dat kutlied. Altijd zo lekker grappig bedoelt. En ik had nog nooit gekust toen. Echt :sob:

1 like

Volgens mij heette die haarverf van de chillout Stargazer. Was op zoek naar een plaatje maar hij ziet er nu heel anders uit. Was toen een felgekleurde verpakking (in de kleur van de verf) en dan met witte letters en een tekening erop als ik het me goed herinner.

7 likes

En sieraden van Rodrigo Otazu

53 likes

il_570xN.3591184963_h06g
Van die overzeas broeken haha. Ik had bijvoorbeeld ook een felgele :joy::sob: en zo’n zwarte broek vol met gespen. Of een overzeas met ribstof :joy:

16 likes

Ohja! En dan van die stickers op de achterkant die licht gaven als je gebeld werd (?). En die zaten dan bij de break out of van die Duitse pop tijdschriften (edit: bijvoorbeeld de Bravo!)

10 likes

Wat een beauty :heart_eyes:
Ik had ook zo’n telefoon alleen dan met “diamanten” en afwisselend een Otazu ketting en lipgloss eraan :sunglasses:

5 likes

Omg ja ik had een tribalachtige lichtgevende drakensticker op mn nokia 3410. Ik wil dit weer hahaha

4 likes

Die stonden ook beeldig bij mijn Vive Maria kleding setjes.

4 likes

Al hebben zij ook net zulke trends gehad die hilarisch zullen zijn op foto’s. Zoals de omhoog gekamde wenkbrauwen en de overlined lippen.

10 likes

Ja en blush op hun neus (maar dan dus net te veel) voor een sunkissed look.

4 likes

Mijn impopulaire mening is dat ik dit best mooi vind haha. Ik doe het zelf ook lichtelijk.

11 likes

Ja dit doe ik ook! En niet eens subtiel, vind het heel leuk staan.

9 likes

Ja en onder de ogen? Ziet er niet uit

6 likes

Screenshot_2023-06-07-12-05-03-1

25 likes

image

Zo cute :cry:

En weet iemand dit nog? Er was een bepaalde periode waarin elk meisje zo’n gehaakte haarband had (van de markt?). Het was niet van wol ofzo, maar meer synthetisch. Mijn moeder had toen met alle goede bedoelingen er zelf 1 gehaakt maar dat was natuurlijk super lame

38 likes

:pleading_face: :pleading_face:

24 likes

I feel attacked

4 likes

Te veel bedoel ik hè!!! Dat je er zo uit ziet (ook best schattig maar misschien dat je later toch denkt haha oeps)

10 likes