Nee die is veilig! Het was echt een soort spiegelende zilveren pailettentop met sliertjes (aka machetes).
Haha echt hè, sinds wanneer is iedereen en zijn moeder ook zo idolaat van Harry Styles?
Wow brow lamination is echt zo lelijk haha ik zie Bonnie op Instagram met opeens gekke wenkbrauwen en ja nou ja mijn mening is lelijk doei
Ik ben zo’n moeder
Jouw ondertitel is ook een concept…
Duurt dat niet ook even voordat het eindresultaat is zoals het moet worden? Ik dacht dat het eerst lelijk was en daarna mooier werd
Ja wat is
Edit: oeps wilde dit helemaal niet posten maar ik wilde zeggen wat is hier mooi aan
Nee! Mijn ondertitel is waardering voor de aardappel, omdat mensen er te veel op mopperen. Aardappelen zijn
Oooh dat had ik niet door, dacht echt dat t zo’n dunne omhoog gekamde tiener baard was maar dan in wenkbrauw vorm
Huh maar jij draagt als dagelijkse kleding toch best wel ‘kostuum’ achtige pakjes enz?
Dat is toch het verschil ook juist
Late reactie, lees dit nu pas. Maar zo mee eens. Terwijl mensen van nature allemaal een heel eigen vorm van wenkbrauw hebben lijkt het bij die getatoeerde wenkbrauwen alsof ze allemaal hetzelfde model/vorm erop pleuren.
Dit is toch gewoon iedere H&M herfst catalogus? Niet heel bijzonder oid
Zo vind ik Davina Michelle een beetje ordinair, maar precies op de goede manier.
Misschien ben ik nu echt een zure volwassene maar ik vind al dat gedoe om die barbie film echt cringy en overhyped… erger me ook echt aan al die media aandacht.
Hahaha die foto, zo ongemakkelijk. Dit is precies hoe ik in 2013 poseerde in mijn tuin voor mijn fesjunblog (wel een iets minder grote tuin)
Hij lijkt me wel leuk maar dacht dat dje allang uit was?
20 juli pas (hier in duitsland in ieder geval). Ik ga naar een preview de 19e en die is bijna overal in Berlijn uitverkocht
Wij gaan naar een Duits ondertitelde, maar misschien doen ze dat wel ja
18e naar de Barbie Night!!!