Ik wil eigenlijk best wel een Threads-account…
Ik heb zon hekel aan t geluid van regen.
Ja ik ook. Al is het om ze aan de 1 miljard te helpen! Lekker Elon pesten!
Je kunt het alleen niet verwijderen zonder je insta account op te heffen las ik. Wel een keuze met grote gevolgen dus
I know! Maar mijn werkaccount gaat sws meteen over naar Threads. Word gek van al die vrouwenbots die foto’s van mijn pizza’s liken
Oma hier maar ik zie al de hele dag van alles voorbij komen hierover. Wat is dit en hoe werkt het?
Nieuwe twitter van FB/Zuckerberg omdat Elon Musk twitter kapot maakt
Ik vind frambozen toch zo nasty eigenlijk. Brrrr krijg er echt altijd de kriebels van. Ik haat het ook wanneer ze frambozen op een chocolade taart doen bij een restaurant ofzo. Het verneukt voor mij echt de hele ervaring haha
Krijg nu echt zin in chocolade kladdkaka met frambozen en slagroom
omg ik had een x een rups in m’n framboos maar vond t best schattig echt zo’n hoofdje eruit
Ik vind frambozen zelf wel lekker, maar eten met frambozensmaak is om te kotsen. Vooral die chemische geur
Alleen jammer dat frambozen altijd zo fucking duur zijn terwijl zo’n mini bakje binnen 5 minuten op is
En binnen 10 miniten onder de schimmel zitten.
Ik vind thuis op blote voeten lopen zoo naar. En dan heb ik nog een schoon huis, moet er niet aan denken om met huisdieren in huis op blote voeten te lopen en dat die haren dan onder je voeten blijven plakken of andere viezigheid aaa
Hier ben ik t echt zoooo mee eens, vreselijk is t!
Love in huis lopen met blote voeten. Heb sinds een maand een hond en nu is het wel echt kut. Gelukkig haart hij niet, maar neemt in zijn vacht en poten wel van alles mee naar binnen. Ben nu team sok en de robotstofzuiger is onderweg.
Ja ik snap dit wel! Ik ben net verhuisd en m’n nieuwe huis lijkt zo stoffig, ik stofzuig meerdere keren per week maar heb vaak vieze voeten. Of het komt omdat ik het raam veel open heb en hier meer bomen in de buurt staan oid. Loop liever op slippers in huis.
Ik ben echt van niks vies maar zo’n drolletje van haar aan je voet is echt mijn grootste nachtmerrie
Ik vind dure zonnebrillen zo’n onzin, ik heb er niets mee. Geef mij maar 5 verschillende van de zeeman h&m. Nu zeggen zoveel mensen in mijn omgeving dat een dure zonnebril de moeite wel waard is en rustiger kijkt naar ik merk er niets van.