Bokito vibes
hahahah ja enge furry
goede username wel voor dit gesprek trouwens
Ik kijk ‘m nu en kom er nu pas achter dat Sylvana Simons ook in de ZOOP film speelde 🫨
gek is dat he! lijkt echt heel iemand anders. ik vergeet het ook steeds
Ik snap soieso niet hoe onze generatie al die vage tv dingen overleefd heeft.
Purno staat tegenwoordig achter een 18+ wall op Youtube. Tsskk, verpreutsing van de samenleving. Love Purno.
Mja, al had het geen boodschap, dan nog vind ik schijten op iets wat jou nul beïnvloed alsnog vaak wat zuur en sneu of zo.
Heb ik echt met veel dingen trouwens, dat je denkt laat mensen lekker. Ik vind Taylor Swift ook kut, maar gun mensen verder wel het enthousiasme voor haar concert bijv. Behalve mensen met blokfluiten, die mogen allemaal doodvallen. Conservatorium of niet.
Ik denk hier echt nog zo vaak aan, ze hadden vivienne hier een gouden kalf voor moeten geven, dat ze zich door dit script heeft moeten worstelen.
Dat heb ik allemaal gekeken. Ik denk dat dat de reden is waarom ik nooit hard drugs heb geprobeerd. Die programmas waren al space genoeg
Tja het blijkt dan wel dat het een impopulaire mening is als je een hype niet snapt. Als mij dat daardoor sneu maakt soit.
O het niet snappen is niet raar, maar meer het over zeuren en klagen wat ik vaak zie in dit topic. Ik snap zoveel niet, maar andere mensen veroordelen vind ik dan wel sneu.
Amen
Dr zijn mensen die mrt een blokfluit daar heen gaan? Ik vind dat zon kinder instrument. Net als een triangle enzo.
Hahaha ja ik ken iemand die dat heeft gedaan en daar lachen we echt vaak smakelijk om.
Ik ken er wel meer. Meest gore wat ik vond was dat ze dan blokfluiten gingen delen en dan lekker even het speeksel eruit zuigen terwijl een minuut daarvoor iemand anders in die toeter had getuft. Als je dat vrijwillig doet zit er echt een schroefje los in je bovenkamer.
Vind dat altijd een beetje alsof je heel graag bij een orkest wil, maar eigenlijk gewoon niks kan en dat je dan voor spek en bonen met een tamboerijn, triangel of blokfluit mee mag doen (waarschijnlijk alsnog vet moeilijk en ik kreeg zelf op de basisschool altijd het schudei waarmee ik niet eens ritme kon houden, maar toch)
Dat is nu ook weer niet waar. Historisch gezien komt in een regulier symfonieorkest geen blokfluit voor, wel in barokensembles.
Ja dat laat ook weer zien hoe niet muzikaal ik ben en hoe weinig verstand ik ervan heb haha. Ik lach wel om zulke instrumenten, maar daarom zei ik al, waarschijnlijk alsnog vet moeilijk en dr komt ongetwijfeld veel meer bij kijken dan waar ik weet van heb
Ik las volgens mij gisteren nog dat dit inmiddels een impopulaire mening is op het forum
Maar ik vond Barbie echt een heerlijke film. Ja, de marketing was over de top. Ja, uiteindelijk zal het bedoeld zijn om Barbie weer op de kaart te zetten en meer te verkopen. Maar de ervaring? 10/10 would recommend. Uitverkochte zaal met bijna alleen maar millennial vrouwen, lachen om Barbie in de Real World wat eigenlijk de trieste realiteit is, een hele rake speech van America waarbij iedereen volledig stilviel, en allemaal een traantje wegpinken aan het einde (ja ik keek om me heen haha ik ben die persoon). Prima en (helaas) heel herkenbare boodschap zit erachter, en voelde goed om daar samen even bij stil te staan.