Impopulaire meningen #5

Dit ja, een leven is niet te verpakken als een (interessant) verhaal en heeft helemaal geen structuur. Spice Girls de movie deed het tenminste goed.

10 likes

Normaal trek ik me niet zoveel aan van andermans meningen maar bohemian rhapsody SAAI??? :fearful::fearful::flushed::flushed:

20 likes

Pff idd. Ik had laatst op werk een soort lezing van ireen wüst, dacht eerst: leuk, misschien haal ik er nog iets uit. Nou echt bijna 2 uur geluisterd naar hoe ze op de Olympische spelen won bla bla, allemaal super ingestudeerd. Zelfs het stukje toen ze vertelde over een goede vriendin van haar die overleed hoorde je wanneer ze een zucht had ingestudeerd en een ingestudeerde traan weg slikte.

6 likes

Ik heb me er alleen doorheen geworsteld omdat ze voor een oscar genomineerd waren maar ik vind het persoonlijk geen goede films en dus saai ja, sorry!!

En ik vind Bohemian Rhapsody trouwens ook een irritant lied hahah dus dat helpt ook niet. Ook een impopulaire mening 🫢

21 likes

Het kan nog erger: een lezing van Gerard Kemkers (die van die foute wissel) :skull:

6 likes

Zó herkenbaar, als dat vreselijke nummer voorbij komt ben ik klaar. Snap niet dat je dat voor je plezier zou luisteren

10 likes

Ok

7 likes

Ik ook niet!

5 likes

Ja hoor! Ik vind meningen over eten gewoon nietszeggend omdat het normaal is dat iedereen andere dingen lekker vindt :person_shrugging:

5 likes

Ja ik ook niet!!

Heb wel 2 soorten in de koelkast, want probeer het lekker te vinden, maar zorgt ervoor dat echt alles hetzelfde smaakt door de vetsin! Ik snap de hype ook echt niet, maar toch stop ik het op gerechten waar het " echt super lekker op is… :hugs::hugs::heart::ok_hand:"

8 likes

Fijne dag Evert!

3 likes

Misschien heb je dan juist een slechte te pakken, in degene die ik heb zit helemaal geen vetsin. Mocht je nog andere smaken willen proberen, die van Trouble & Spice zijn erg lekker en worden gemaakt in Nederland. Haar standaard chili crisp is lekker, maar de Thaise (yum phrik, met citroengras en limoenblad voor een frisse touch) en Mexicaanse (smokin senorita, op basis van chipotle) zijn mijn favoriet. Ze heeft ook een Italiaanse met olijfolie en salie in plaats van zonnebloemolie en die is heel erg lekker om je brood in te dippen.

7 likes

Maar waarom doe je dat jezelf aan? Als je iets niet lekker vindt, dan vindt het niet lekker. Ik ga mijzelf ook niet dwingen om snert lekker te vinden.

4 likes

Nee ik bedoel specifiek die loa gan ma, wat nu zo een hype is! Ik heb het zelf wel eens gemaakt en dat was gewoon heel lekker. Maar die jij noemt klinkt ook heel lekker!

@Schaakmat een klein beetje ergens op bepaalde gerechten is wel lekker, dus ik eet het niet altijd tegen mijn zin hoor en ja die pot moet ook op.

2 likes

Oh die loa gan ma vind ik ook niet zo boeiend haha, dus dat snap ik helemaal!

1 like

Ik vind de hele trend van kleurrijke kinderlijke maximiliste inrichting nu echt heel kut. Elke keer dat ik er iets van voorbij zie komen (op alle sociale media bedoel ik, maar ook hier) kan ik alleen maar denken aan de onnodige overconsumptie nu en hoe verschrikkelijk veel hiervan weer niks gaat liggen doen of weg wordt gegooid als deze trend weer over is.
You do you en creativiteit enzo, maar niet alles hoeft roze en plastic en snoepjes te zijn.

33 likes

Vaak gaat dit wel gepaard met thriften toch? Of is dat een misvatting en heb ik dat er vooral zelf van gemaakt.

4 likes

Ik zie vooral veel aangeschaft worden. Ook wel tweedehands inderdaad, de hele diy gemeenschap gaat ook wel goed op de trend, maar er wordt ook flink op ingespeeld in de winkels en dat verkoopt ook gewoon natuurlijk.

5 likes

Ik vind dat met alle aankleding. Ik snap wel dat je wat spullen in huis wil hebben, maar ik kan er echt niet bij dat alle prullen / kussenhoezen / plantenpotten / kandelaars / etc. elke paar maanden vervangen moeten worden.

27 likes

Ik snap niet dat mensen (sensatiezoekers) het interessant vinden om het leven van Britney te volgen en te bespreken

12 likes