Impopulaire meningen #5

Avocado smaakt naar net gewassen pik. Ik vind het allebei wel lekker.

37 likes

Oh my god

8 likes

Ja eens, en groot beddengoed kun je ook nog gewoon over je deur hangen ofzo.
Ik houd trouwens ook niet van superzachte handdoeken :smile:

2 likes

Handdoeken die aan de lucht gedroogd zijn zijn echt ruw, net alsof ik met een schuurspons over mijn lijf ga. Doe mij maar droger-handdoekjes. :heart:

14 likes

GEEN TANDEN PEPE.
Anders wordt het een mini pipi

1 like

Ik prak het gewoon op mn toast.

5 likes

Ik krijg echt rillingen tot in mijn tanden van zachte handdoeken. Uit de droger oké, maar handdoeken waar duidelijk wasverzachter op is gebruikt, brrr!!!

11 likes

Free exfoliation :star_struck:

8 likes

Laf de droger voor mijn beddengoed en handdoeken, maar wasverzachter nein danke. Dat mensen dat eigenlijk anno nu nog gebruiken? Het zorgt er ook gewoon voor dat je was minder schoon is, was (hehe) laatst nog een artikel over volgens mij.

20 likes

Oh en ik voelde me al een goede volwassene omdat ik voor het eerst ooit wasverzachter heb gekocht en gebruikt. Ik vind bij anderen de was vaak zo lekker ruiken. Maar niet goed voor je was dus, mehh…

2 likes

Gatver ik vind wasverzachter ook echt goor ja. Heb het idee dat het je kleren en wasmachine zo vettig maakt. In mijn studententijd gebruikte ik het omdat ik dacht dat m’n was er lekkerder van ging ruiken :sleepy:

7 likes

Hahahaha, ik krijg dit beeld nooit meer uit mijn hoofd. :sob:

2 likes

Mijn partner die wilt dus heel graag wasverzachter anders worden zijn (spijker)broeken zo hard. Ik ben dus rustig aan het afbouwen met de hoeveelheid ik er per was in doe, zodat hij straks niet meer door heeft dat het er niet in zit.

15 likes

Het is ook slecht voor je wasmachine en droger. Ik kan de geur wel waarderen moet ik zeggen als het subtiel is

2 likes

Voor een fijne geur van je kleding zou je evt nog van die geurbuiltjes ofzo tussen je kleding kunnen leggen toch?

4 likes

Maar hoe doen jullie dat dan met denim? Als ik dat zonder (een beetje) wasverzachter was staan de schuurplekken letterlijk op mijn benen?

Schoonmaak azijn, natuurazijn?

Natuurazijn, ik doe het idd ook om kalkaanslag te voorkomen.

6 likes

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, maar dan heb jij vast stevige denim zonder stretch, of niet? Een versgewassen jeans is bij mij altijd wel heel stevig, maar na even dragen zit hij altijd wel weer goed.

4 likes

Ja maar niet bij elke wasbeurt. Dat schijnt ook niet zo goed voor de wasmachine te zijn.

1 like