Impopulaire meningen #5

Oh :thinking:

Als je echt cafeïne bedoelt dan niet? Maar ik zou dat zelf espresso noemen niet koffie maar misschien ben ik de enige die dat onderscheid maakt haha.

4 likes

Ik vind dit gewoon lekker zomers weer, loop in kort-kort, ga gewoon buiten zwemmen etc.

11 likes

Niet impopulair hier denk ik (hoor er hier nooit iemand over) maar ik vind het zo wonderlijk dat autobiografische boeken over sporters vaak bestsellers zijn. Het lijkt me zo tering saai om over te lezen en er zijn er zooooo veel.

90 likes

Is het ook. Die dingen worden veel cadeau gegeven en verdwijnen dan ongelezen in de kast (hier een kast voor ongelezen voetbalboeken en Verstappen bio’s). En marketing is natuurlijk vrij makkelijk als het over een bekend persoon gaat. Schuift zo lekker aan bij een talkshow om daarover te kletsen. Bevorderd de verkoopcijfers, niet zozeer de kwaliteit

4 likes

Ja dit. Daarnaast vind ik sporters over het algemeen ook echt oninteressante mensen. Heb er niks mee dat ze hun focus volledig op zichzelf en hun sport leggen, dat alles (en iedereen!) er voor moet wijken. Ik heb totaal niks met sport en sporters haha.

29 likes

Ik heb dat met artiesten. Vind al die films zoals Elvis, Rocketman en Bohemian Rhapsody zooo saai. Ik heb daar echt niks mee en het is altijd hetzelfde verhaal… arm opgegroeid, super bekend geworden, daarna allemaal struggles/verslaving.

13 likes

Dit ja, een leven is niet te verpakken als een (interessant) verhaal en heeft helemaal geen structuur. Spice Girls de movie deed het tenminste goed.

10 likes

Normaal trek ik me niet zoveel aan van andermans meningen maar bohemian rhapsody SAAI??? :fearful::fearful::flushed::flushed:

20 likes

Pff idd. Ik had laatst op werk een soort lezing van ireen wüst, dacht eerst: leuk, misschien haal ik er nog iets uit. Nou echt bijna 2 uur geluisterd naar hoe ze op de Olympische spelen won bla bla, allemaal super ingestudeerd. Zelfs het stukje toen ze vertelde over een goede vriendin van haar die overleed hoorde je wanneer ze een zucht had ingestudeerd en een ingestudeerde traan weg slikte.

6 likes

Ik heb me er alleen doorheen geworsteld omdat ze voor een oscar genomineerd waren maar ik vind het persoonlijk geen goede films en dus saai ja, sorry!!

En ik vind Bohemian Rhapsody trouwens ook een irritant lied hahah dus dat helpt ook niet. Ook een impopulaire mening 🫢

21 likes

Het kan nog erger: een lezing van Gerard Kemkers (die van die foute wissel) :skull:

6 likes

Zó herkenbaar, als dat vreselijke nummer voorbij komt ben ik klaar. Snap niet dat je dat voor je plezier zou luisteren

10 likes

Ik vind crispy chili oil echt niet lekker

6 likes

Ok

7 likes

Ik ook niet!

5 likes

Ja hoor! Ik vind meningen over eten gewoon nietszeggend omdat het normaal is dat iedereen andere dingen lekker vindt :person_shrugging:

5 likes

Ja ik ook niet!!

Heb wel 2 soorten in de koelkast, want probeer het lekker te vinden, maar zorgt ervoor dat echt alles hetzelfde smaakt door de vetsin! Ik snap de hype ook echt niet, maar toch stop ik het op gerechten waar het " echt super lekker op is… :hugs::hugs::heart::ok_hand:"

8 likes

Fijne dag Evert!

3 likes

Misschien heb je dan juist een slechte te pakken, in degene die ik heb zit helemaal geen vetsin. Mocht je nog andere smaken willen proberen, die van Trouble & Spice zijn erg lekker en worden gemaakt in Nederland. Haar standaard chili crisp is lekker, maar de Thaise (yum phrik, met citroengras en limoenblad voor een frisse touch) en Mexicaanse (smokin senorita, op basis van chipotle) zijn mijn favoriet. Ze heeft ook een Italiaanse met olijfolie en salie in plaats van zonnebloemolie en die is heel erg lekker om je brood in te dippen.

7 likes

Maar waarom doe je dat jezelf aan? Als je iets niet lekker vindt, dan vindt het niet lekker. Ik ga mijzelf ook niet dwingen om snert lekker te vinden.

4 likes