Ik ben bang dat er meer CEO’s fan zijn van TS Mijne is een Amerikaans bedrijf…
Ik heb zoveel comments gelezen over hoe slecht Sarah Jessica Parker eruit zou zien in ‘And just like that’, maar ik vind haar er serieus echt super goed uitzien? Ik snap het echt niet. Ze is bijna 60 en ziet er nog steeds jeugdig uit en ook is haar stijl vaak super leuk nog steeds (afgezien van sommige looks wel haha). Zal wel weer gewoon seksistische bullshit zijn, want ik vond Big en Steve er echt veel slechter uitzien maar daar hoor je niemand over.
Ik vind haar zooooo ontzettend mooi! Ik snap dat ook niet. Nare mensen hoor.
Ja ik vind haar ook prachtig! Juist ook nu ze ouder is.
Raar is het ook hoe mensen op televisie zo anders worden beoordeeld dan mensen in het dagelijks leven. Want kijk naar de gemiddelde Nederlandse vrouw van die leeftijd, die ziet eruit al Iepie van koefnoen. Buiten LA is dat in Amerika ook echt niet anders. Hoe kun je dan zo negatief zijn over SJP.
Ik liep gisteren langs de gigantische afbeelding van de Rolling Stones buiten op het Groninger Museum en toen dacht ik wel “het is echt niet eerlijk hoe verschillend mannen en vrouwen beoordeeld worden op ouderdom”. Want objectief gezien zijn het gewoon echt oude mannen vol rimpels en grijs haar etc maar je hoort nooit iemand over dat zij er niet meer goed uitzien . Terwijl een vrouw die op die manier ouder wordt echt publiekelijk kapot gemaakt zou worden als ze beroemd was.
Sowieso wordt SJP al haar hele carrière belachelijk gemaakt om haar ‘andere’ looks dan de standaard in Hollywood. Echt zo debiel.
Ik vind dat ze er fantastisch uitziet, verfrissend juist tussen veel anderen die naar mijn idee te ver gaan om er ‘jong’ en ‘perfect’ uit te zien.
Ik moest even kijken op google en ja, het is dat ik geen foto’s mag delen want ik ken er echt zeker 3 die PRECIES op haar lijken
Hahah ja I know. Mijn schoonmoeder is ook PRECIES Iepie, maar dan blond. (Love haar wel hoor
maar ze is niet echt een style queen.)
Even een beeld voor wie niet bekend is met Iepie:
Die kledingstijl is zo spot on.
Ik vraag me nu af, herkennen belgen hun landgenoten hier ook in? Of is dit alleen hoe tattas zich kleden?
Nou mijn ervaring is (even los van België) dat wij NL vrouwen wel vaak van het praktische zijn doordat we misschien meer fietsen.
Dat gezegd hebbende valt me altijd weer op dat als je waar dan ook in Europa buiten de steden komt, vrouwen sowieso vaak praktischer gekleed zijn. In Parijs geven vrouwen toch een ander beeld in hun minimalistische dure stijl dan dat je in de Franse Jura in de plaatselijke supermarkt rondloopt. Daar is het toch ook vaak weinig make-up, praktische schoenen en een fleecevest van de Decathlon. En in Spanje verbaas ik me altijd over vrouwen van middelbare leeftijd in te wijde versleten Disney-tshirts bijvoorbeeld.
Ik vind het vaak flauw dat men van NL vrouwen zegt dat ze zo seksloos en praktisch zijn, terwijl ik dat niet er se afwijkend vind met ons omringende landen. In DLD vind ik vrouwen er over het algemeen ook zo uitzien en dan vaak nog minder verzorgd of juist heel degelijk.
Misschien dat vrouwen hier wel vaker een kort pittig kapsel hebben, maar ook dat zie ik in de rest van Europa wel terug.
@ZusjevanJoost @Branko @Ikbeneenkonijn @ClaireCharlotte Ja precies dit vind ik dus ook! Ik snap al die haat omtrent haar uiterlijk niet. Vroeger snapte ik het ook nooit. Vond haar in sex and the city juist zo iemand waar ik op wou lijken. Ik vind haar juist een super mooie unieke look hebben en nu ook een super mooie oudere vrouw, zonder dat het onnatuurlijk lijkt. En idd de Rolling Stones hoor je ook gewoon praktisch kraken boven de muziek uit maar daar zegt niemand wat over Ik vond Big en Steve er ook echt super ouwelijk uitzien maar daar heb ik helemaal niks over gehoord eigenlijk alleen maar over de vrouwen
Ik snap de universele haat tegen synthetische vezels in kleding niet. De plastic troep die je tegemoet komt in de Monki zou inderdaad wat mij betreft geen bestaansrecht moeten hebben. Maar er is best een plek en tijd voor synthetische vezels. Deze vezels hebben gewoon andere eigenschappen dan veel natuurlijke vezels. Soms is dat goed, soms ook niet.
Vanuit duurzaamheidsperspectief ben ik ook niet anti synthetische vezels. Een synthetische vezel blijft vaak (mits goed geproduceerd) langer hetzelfde en behoudt zijn kleur ook beter. Natuurlijke stoffen gaan altijd werken. (Dat kan goed zijn, bij een kwalitatief goed linnen kledingstuk of een leren tas bijvoorbeeld. Maar meestal wil je dat niet.)
Ik begrijp wel dat het een stijlkeuze kan zijn om voor alleen maar natuurlijke materialen te kiezen.
Ja eens! Strakke sportkleding ofzo wil je echt niet van linnen of katoen ik heb ook fijne outdoorshirts die 50% polyester en 50% merinowol zijn, en juist door die combi zijn ze EN sterk EN warm EN houden ze geen vocht vast. En een pleated rok met van die kleine vouwtjes is bijv ook praktisch altijd van een synthetische stof, omdat bij een natuurlijke vezel de vouwtjes er na 1 keer wassen uit zouden zijn haha.
Ik denk eigenlijk dat mensen sowieso niet zoveel weten van vezels/stoffen en dan al heel snel al het polyester over 1 kam scheren.
Hahaha
Ik ga verschrikkelijk snel meuren in polyester kleding dus dat is iig 1 reden voor mij om het niet te kopen.
Klopt en het is niet goed (of helemaal niet) te recyclen
Maar verschilt dit niet ook per kwaliteit (en pasvorm? Want ik heb zelfs vrij dure jurken van deels polyester en die zweten en plakken niet zoals de heel goeiekoopjes Wonder Woman kleding die ik vroeger had.
Maar mss ben ik ook minder gaan zweten dan in m’n puberteit hahaha
Ja, en vaak zijn dat ook blends van verschillende vezels.
Ik gok dat je door mijn post in het modetopic deze post bent gekomen, maar zoals je zelf al schrijft is het soms fijn en soms niet. Synthetische vezels blijven inderdaad langer mooi, maar zijn vaak ook minder ademend. Ik vind dat in een rokje prima, maar in een aangesloten truitje weer niet.
Ik doe douane documentatie voor import/export van een Brits tennis kledingmerk. Zij kopen katoenen kleding van Chinese fabrieken om op de Europese markt te verkopen en ze kopen synthetische kleding in Portugal om in China en Japan te verkopen. Vind ik altijd zo grappig om te zien
Het ligt er voor mij heel erg aan wat voor soort kledingstuk. Je hebt van die bloesjes die ze bij de Costes en MyJewelry etc. Verkopen daar zweet ik me de kleptyfus in. Maar ik heb ook een trui van Another label die is gemaakt van gerecycled plastic. En die zweet niet en ik bedacht me van de week dat dat echt het beste kledingstuk is dat ik de afgelopen 5 jaar gekocht heb. Precies mijn kleur, draag en was het veel en nog steeds mooi en voor €35 ofzo gekocht bij Otrium.
Verder ligt het ook aan de samenstelling. Maar een leuke jurk in katoen ziet er bij mij echt uit als een hobbezak, dus daar zit altijd wel iets van polyester ofzo door.