Ik krijg er echt een beetje een error van dat twee van zijn kinderen zulke extra
namen hebben en die andere twee echt zulke doodnormale namen als Michelle en Jasmijn. Je zou bijna verwachten dat Michelle & Jasmijn een andere moeder hebben dan Bickel & Achilles maar alle kinderen hebben dezelfde moeder.
Misschien hadden ze een deal dat zij de naam mocht kiezen als het een meisje was en hij de jongensnaam.
Wij hadden vroeger buren met 2 kinderen met rare namen en 1 met een hele normale naam en dat was omdat de opa de ouders bij het derde kind geld zou geven als ze het kind zouden vernoemen.
Ik ben volgende week voor mijn werk in Utrecht en heb al helemaal gepland om op de terugweg naar het station nog even bij de Zaar binnen te gaan snuffelen.
Ik heb FOMO én ik ruik de laatste tijd op zolder een rare lucht die ik niet kan plaatsten. Nu is de kans groot dat het iets met vocht/lekkage te maken heeft, maar ben ergens ook bang voor rottende muizen achter het schot.
omg ik verwacht een review + conclusie of het hetzelfde is
Deal
Edit: Wel even een correctie, ik ga pas de 29e naar Utrecht en niet volgende week.
Ik vind die fluwelen rolladebanken die nu overal hip zijn echt niet om aan te zien. En ik verwacht dat die over een jaar of 5 weer uit de mode zijn en iedereen z’n rollade weer gaat vervangen door de volgende trend.
Jaa zulke!! Ook vaak met vierkantjes enzo (goedkope supermarkttiramisu doet het me ook aan denken)
Ik vind het vreselijk haha.
Hahaah goedkope supermarkttiramisu
Haha ja ik dacht dat ella deze bedoelde idd! Echt de huid van een naaktkat ofzo haha.
Net als het anuskussen, ook geen gezicht:
Nieuw? Deze is al 8 jaar super populair bij mensen die niet van comfort houden
goedkope supermarkttiramisu
Om te eten vind ik dit ook vieslekker maar in m’n woonkamer mot ik ‘m nie!!!
Ja dat kussen is ook afgrijselijk haha. Dat is wel een hardnekkige trend, die anus, past wel goed bij deze banken.
Ik bedoel zoiets als Monkeyslut zegt idd, en zulke:
En
En inderdaad de naaktkatbank, accuraat ook.
Als je ze wel hebt of leuk vindt veel plezier ermee mijn huis vind je vast ook niks
Ga vooral niet chips of iets dergelijks eten op dat soort banken. Al die kruimeltjes verdwijnen in die gleufjes/‘rimpels’ van die bank. Naast de losse haren en stof.
Ik ken deze bank als de larve bank
8 jaar? Dat model bestaat al sinds de jaren 70 toch. Ik vind het persoonlijk echt wel comfortabel, toch als 1zits. Als gewone bank waarin je in alle richtingen wil kunnen hangen is misschien een andere zaak.
Ja die 8 jaar is spreekwoordelijk maar het is wel ongeveer zo een periode dat het model een hele heropleving heeft gehad. Ik vind het zelf totaal geen comfortabele bank maar dat is natuurlijk wel persoonlijk, ik heb dat wel vaker gehad met banken op beurzen die dan plots heel populair worden terwijl het kneiterdure dingen zijn.