Ik vind die loeistrakke leggings die je overal ziet echt geen gezicht
lekkere spataders
Woon jij in de gym of?
Nee ik heb het echt over die super strakke polyester sportleggings met vaak een print. Ik vind dat 3x niks. Geef maar maar gewoon een katoenen sportbroek. Maar ik denk dat ik een van de weinige ben omdat ik in de sportschool (en op straat) bijna iedereen in zân sportlegging zie.
Ik vind het zo irri dat al het eten tegenwoordig op een tompouche moet lijken. Het zal vast lekker zijn maar het is echt salted caramel 2.0
Ik vind pepernoten/kruidnoten niet lekker. Als ik een zak krijg ligt ie maandenlang ergens te verrotten voordat ik hem weer weggooi. Ook snap ik de hype om chips niet. Dat gooi ik ook altijd na een aantal weken weg en koop ik alleen voor visite oid.
@Soy.peor bij de Hema hebben ze zelfs een schoonmaakspons als tompouce.
Haha have fun met je zweetreet in een katoenen broek ik had 1 katoenen legging en die heb ik nooit meer aan omdat het dus echt zooo aftekende met zweet. Leggings zijn niet voor niets van materiaal dat geen vocht vasthoudt
Haha ja moet je eens voorstellen dat alle professionele clubs in katoenen kleding zou sporten dan zie je echt teveel wat je niet wilt zien.
Ik dump nu onze vriendschap
Net ontsnapt uit de bloedhete hel die de Zara in Utrecht heet en can confirm: begane grond stinkt inderdaad naar dode muizen
Haha ja hè! Bedankt voor de bevestiging
Ik vind dat slaap plaatje van Martijn KrabbĂŠâs slaap gezicht helemaal niet grappig. Snap ook niet waarom er mensen steeds weer om vragen of ânaar zoekenâ. Wat moet je er mee?
Itâs a mood
Eerder een way of life
Hahaha vind dit zoân droge vraag om een meme. Tja wat moet je ermee, lachen?
haha ik ga stuk echt zoân victoriaans weeskind dat per ongeluk gaat tijdreizen en niet snapt wat een meme is
Alles rondom Taylor Swift is kut. Ik krijg ook elke dag iets van haar te weten wat ik niet wil weten. Die sporter die ze date ken ik verder ook niet. Waarom zit dit steeds in mijn algoritme en nu ook op tv
Pfff normaal gezien ken ik geen mensen die haar leuk vinden maar onze CEO is helemaal fan van haar en alles moet gerefereerd worden naar iets van haar Hel op aarde
Ik weet dat het beeld heel stereotiep is, maar ik zie gelijk een witte oudere man voor mij. Die regelmatig Shake it off keihard in zijn kantoor laat blèren.
haha de CEO van het bedrijf waar ik werk is ook fan van TS.