Zit minder zout in
Ik vind paprikachips steeds meer een teleurstelling vroeger was het meer gekruid en zag je echt nog stukjes die wat meer glansden/krokant waren van olie, nu is het gewoon droog met paprikapoeder ofzo.
Ik vind Layâs chemisch smaken.
Behalve de ribbel salt and pepper, dat is echt mân huidige favoriete chips.
Alle chips is tegenwoordig een teleurstelling. Chips was altijd echt mân verslaving en het water liep me altijd in de mond als ik langs het schap liep. Kon nooit kiezen dus nam 6 zakken tegelijk mee.
Als ik er nu langs loop dan trekt me het helemaal niet meer omdat het allemaal zo smaakloos is geworden.
Laatst proefde ik eens die pombears. Maar dat is net karton tegenwoordig.
Wow maar die pombears idd!!!
Heb voor vanavond 3 zakken gehaald, hoop dat ze een beetje oke zijn nog (paprika ribbel, nibb it rings en chipitos)
De chips die je hebt gehaald zijn nog wel oké qua smaak en structuur.
Mama Miaâs zijn ook veranderd. De stokjes zijn veel harder, eerder was het lekker om ze in 20 kleine stukjes te bijten omdat ze zo zacht waren maar dat wil nu niet meer zo goed.
De zure room zoete Chili chips van de HEMA is wel echt lekker.
OMG hebben ze nog rookworst chips? Die waren ook zo lekker gekruid (en volgens mij gewoon vegan)
Het interesseert me echt niet als mân huis niet opgeruimd is. Kan ook 9 vd 10 x de energie niet vinden om mân dochter haar speelgoed op te ruimen.
Jaloers! Ik zou echt willen dat ik het kon
Ik ook een beetje jaloers hier dat je dat kan, ik zou soms zo graag willen dat ik op de bank kon ploffen nadat ik mijn kind naar bed heb gebracht zonder dat ik eerst echt alles op âmoetâ ruimen voordat ik rust in mijn hoofd heb
Haha sorry ik moet echt een beetje lachen om deze reacties
Oh ik wou dat ik in troep kon leven mijn huis is altijd zo netjes
Humble brag
Dankje, dit inderdaad.
Ik zit nu op de bank te scrollen, al een uur. Heb wel soep gemaakt tussendoor. Maar ik voel dus echt met geen enkele vezel in mân lijf de behoefte nu de eettafel leeg te ruimen, de keuken op te ruimen, de boekjes van mân dochter terug te leggen of de was af te halen.
Ik kan ook prima borden waarvan gegeten is op de eettafel laten staan tot we daar weer moeten zitten. Zou willen dat ik denk ânee ik doe het meteen in de vaatwasser dan is het maar wegâ.
Hopelijk doe ik het komende uur nog wel een van die dingen (of lunch voor mezelf maken).
Maar zit je daar nou mee of ben je er blij mee?
Ik ben precies zo en voel me er eigenlijk wel een gezegend mens mee. Lijkt me vreselijk om altijd in het stramien âeerst iets nuttigs, dan iets leuks!!â te moeten en alleen maar te kunnen leven. Dus snap wel dat mensen hier soms iets meer van zouden willen hebben.
Weet niet of dit helemaal de gedachte erachter is hoor. Ik hou gewoon van een opgeruimd huis en het kost me dan ook max 10 minuutjes om alles na het eten op te ruimen. Vind ik fijner dan rommelig en ik zit niet in een stramien
Haha oke dat stramien is beetje overdreven maar bij veel mensen hangt het denk ik wel samen. Niet bij iedereen.
Bij mijn man is dat het wel. âje gaat toch niet zitten als er nog allemaal dingen moeten gebeuren?â en âeerst de dingen doen die je moet doen en daarna de beloning, dan geniet je er meer vanâ en blabla.
Lekker oerhollands calvinismeđ€Ł
Het is bij mij eerder dat als ik eenmaal op de bank ben geploft ook ECHT niet meer de keuken en eettafel ga opruimen, dus daarom probeer ik het wel gelijk na het eten te doen. Anders krijg je de situatie van nu: pan van gisteravond staat nog ongewassen op het aanrecht haha
Jaa maar die 10 min is niet het enige, er zijn zoveel dingen te doen in huis, en als je ook nog een drukke baan en sociaal leven hebt komt t (zoals hier) ook wel eens op de laatste plaats.
Vind het knap als mensen alles spik en span hebben het lijkt me veel rust geven, ben er ook gewoon niet goed in ofzo.