Impopulaire meningen #5

Ah, tijd om een van mijn favoriete subreddits te delen:
https://www.reddit.com/r/tragedeigh/s/TY71DYxn6k

https://www.reddit.com/r/tragedeigh/s/ul35cAupWE

19 likes

Brylie en Slayden :joy:

11 likes

:nail_care::evergreen_tree:

6 likes

Jaaaa heerlijk om het steeds bevestigd te krijgen haha

2 likes

r/tragedeigh :joy: :joy:

13 likes

Slayden :sob:

Ik zag net dit voorbijkomen, past er ook wel tussen:

27 likes

Ik kwam er vandaag achter dat de zoon van Martijn Krabbe dus ook Bickel heet
Die ck maakt het echt af voor me
Overigens heten de overigen: Michelle , Jasmijn ennnnn Achilles

12 likes

Hoezo mag Bickel als naam gegeven worden aan kinderen? Ik ken dit uit mijn jeugd als ‘scheldwoord’, ze noemen dieren met één bal namelijk zo dus vooral onder de jongens was dit echt wel een ding als iemand ze (positief) als bikkel bestempelde.

10 likes

Ik heb dit echt nog nooit gehoord

59 likes

weet je zeker dat dit geen hond is

Ja! Bikkel is een stier met 1 kloot werd bij ons dan gezegd :joy:

2 likes

Een bikkel is toch juist een stoer iemand? Wat een bikkel! Even doorbikkelen.

11 likes

Misschien is het iets regionaals? Als ik het google kom ik het wel vaker tegen, maar het is inderdaad geen officiële betekenis in de Van Dale. Maar hoop toch dat de Van Dale niet het enige criterium is als ambtenaar
 Skaffa (heel erg stoned) staat ook niet als zodanig in de Van Dale maar mag toch hopen dat die naam ook niet wordt toegestaan

4 likes

Ik krijg er echt een beetje een error van dat twee van zijn kinderen zulke :sparkles: extra :sparkles: namen hebben en die andere twee echt zulke doodnormale namen als Michelle en Jasmijn. Je zou bijna verwachten dat Michelle & Jasmijn een andere moeder hebben dan Bickel & Achilles maar alle kinderen hebben dezelfde moeder.

7 likes

Misschien hadden ze een deal dat zij de naam mocht kiezen als het een meisje was en hij de jongensnaam.

13 likes

Wij hadden vroeger buren met 2 kinderen met rare namen en 1 met een hele normale naam en dat was omdat de opa de ouders bij het derde kind geld zou geven als ze het kind zouden vernoemen.

6 likes

Ik ben volgende week voor mijn werk in Utrecht en heb al helemaal gepland om op de terugweg naar het station nog even bij de Zaar binnen te gaan snuffelen.

Ik heb FOMO én ik ruik de laatste tijd op zolder een rare lucht die ik niet kan plaatsten. Nu is de kans groot dat het iets met vocht/lekkage te maken heeft, maar ben ergens ook bang voor rottende muizen achter het schot.

8 likes

omg ik verwacht een review + conclusie of het hetzelfde is

4 likes

Deal

Edit: Wel even een correctie, ik ga pas de 29e naar Utrecht en niet volgende week.

3 likes

Ik vind die fluwelen rolladebanken die nu overal hip zijn echt niet om aan te zien. En ik verwacht dat die over een jaar of 5 weer uit de mode zijn en iedereen z’n rollade weer gaat vervangen door de volgende trend.

11 likes