Impopulaire meningen #5

De muziek van Olivia Rodrigo vind ik echt niet om aan te horen. Het klinkt als muziek met een psychiatrische stoornis.

5 likes

Je tweede zin is overbodig en stigmatiserend

76 likes

Ik vind dit weer echt heerlijk, lekker in de regen daarna wat zon, lekker windje erbij. Hele mooie wolken, en dan als de zon opeens er is al die zonnestralen die patronen maken.

En ben verre van hele dag binnen. (Vanmorgen nog 2 uur in regen hardgelopen.)

26 likes

Ik vind tulpenvelden saai en ook niet per se mooi. Het is gewoon een gekleurd vlak in een meestal inspiratieloos landschap. Van alle schoonheid die de natuur te bieden heeft vind ik tulpenvelden wel echt ergens onderaan de lijst bungelen.

16 likes

Natuur?

23 likes

Ik denk alleen maar aan gif. Ook lekker positief.

5 likes

Haha ja fair enough. Ik bedoelde meer ‘plantachtige dingen die je buiten kunt zien’.

@Axioma Ja ook dat nog!

1 like

Ik hou echt niet van de kapper. Verplicht praatje doen met iemand die je toch niet weer ziet. Vriendinnen van mij vinden het heerlijk om er naar toe te gaan, lekker me-time, maar ik zie er altijd zo erg tegen op en stel het ook heel erg uit. Laatste keer dat ik geweest ben was juli vorig jaar :joy::joy: maar ben straks weer aan de beurt.

27 likes

Ik knip mn naar 1x in de twee jaar flink kort (net onder mn orden) en dan laat ik het twee maar groeien tot ik het zat ben/ hoofdpijn krijg van mn zware haar en dan gaat het er weer af. Bij de goedkoopste kapper die ik kan vinden. Echt zo’n hekel aan alles waar ik verplicht moet stilzitten. Wat best grappig is want ik ben een luiaard tot en met. Maar als ik stil móét zitten dan heb ik er geen geduld voor.

5 likes

Ik vind het echt zo grappig hoe erg dit verschilt inderdaad. Zelf heb ik nĂș eindelijk een salon gevonden waar ze Ă©n goed knippen maar het ook altijd gezellig is. Moet er wel even voor fietsen maar is het me echt drie dubbel waard.

3 likes

Ik vind het zoooo verschrikkelijk wanneer je in die stoel zit met een cape en nat haar tegenover zo’n fucking grote spiegel. Echt zo lelijk zie ik er irl geloof ik helemaal niet uit maar in die spiegel ben ik dan net een heks

24 likes

ja same en het ligt gevoelsmatig ook wel echt aan jou want die meiden die er werken zien er wel mooi uit hahaha

20 likes

Ik ben echt onder de indruk van wat de diskwalificatie van Joost met Nederland deed. Reacties als ‘ze straffen niet alleen Joost maar ook Nederland’ en ‘hij is al z’n ouders verloren en nu z’n grootste droom in duigen’. Of ‘ik hoorde europapa op de radio :sob:’. Wat gebeurt hier? Hoeveel mensen hebben gister gekeken terwijl ze het niet van plan waren?

6 likes

Alles rondom het songfestival boeit me echt zoo niet. :sweat_smile:

14 likes

Nou precies. Mij ook niet. Daarom mijn verwondering over reacties van anderen online.

Ik begrijp dat dit de allereerste keer is dat er een deelnemer aan het Songfestival is gediskwalificeerd. Ben ik dan heel zuur dat ik denk: dan zal er wel echt iets aan de hand zijn, ze doen dat niet zomaar?

5 likes

Nou je hebt 2 topics (stel je persoonlijke vraag en het songfestivaltopic, hell mss 4 met het nieuws plus boulevard topic) om deze lauwwarme take te posten en nĂłg zit je verkeerd. Bijna knap.

53 likes

Nou, kennelijk is het een impopulaire mening, dus dan zit ik helemaal goed in dit topic :joy:

9 likes

Haha dit is niet per se een impopulaire mening, eerder een ongeĂŻnformeerde mening. :sweat_smile:

56 likes

Oh, maar dan kan jij me vast wel vertellen wat er echt gebeurd is. Kennelijk heb jij alle informatie die ik mis :wink:

2 likes