Impopulaire meningen #5

Oh doe ik zelf ook hoor, liever thee uit een glas dan een mok.

Het was meer even de kokendhetethee- uit- een-glas-meme die ik even inbracht.:laughing:

10 likes

Hij pakt z’n marketing goed aan vind ik, het werkt duidelijk.

13 likes

Ik hoor ook van veel mensen dat ze het liedje ook niet uit hun hoofd krijgen, ook al zijn ze er geen fan van

8 likes

Nee echt verschikkelijk. Kind en partner vinden het liedje leuk dus staat regelmatig aan, en dan wordt ik op tiktok ermee doodgegooit. Heb laatst een paar uur wakker gelegen met euro papa :sob:

3 likes

TikTok

3 likes

En het liedje zelf? :joy:

3 likes

Oh heerlijk! T is sowieso een lifehack om uit een wijnglas te drinken. Ik drink wel eens cola uit een wijnglas. Love it.

12 likes

Als je van gabbermuziek houdt is het prima. En ik ben blij dat we een keertje geen zeikliedje sturen naar Eurovision.

Maar de volgende keer moet er een Carnavals act ernaartoe

6 likes

Ik pleit voor Snollebollekes!

2 likes

0 points

11 likes

Eens! Heb het ook met fancy coctailglazen met zon gouden randje en ribbels enzo. Heb er een aantal en gebruik ze regelmatig ook voor fris of water. Maar wel jammer dat ik daardoor snel op ze ben uitgekeken en wanneer ik ze nodig heb voor waar ze voor bedoeld zijn, ik ze niet meer zo bijzonder vind.

Echt wereldproblemen btw :sweat_smile:

2 likes

Ook dan is het niet prima. Groetjes van iemand die naar gabber luistert :smile:

2 likes

Is ook goed/slim aangepakt: het is catchy, toegankelijk ook voor de niet-Klein- fans maar blijft wel trouw aan zijn DNA, surft mee op de trend van happy hardcore, naast de vrolijke deuntjes zit er ook een emo-aspect aan (ode aan zijn papa).

Dat in combinatie met goede marketing (het lied was al een hype nog voor het gereleaset werd) zorgt ervoor dat ik echt wel snap waarom het zo’n hype is nu.

16 likes

image

26 likes

HARDCORE NEVER DIES

26 likes

Re: kaas en chocolade als toetje

Ik heb een keer een bonbon gegeten waarvan de vulling een of andere schimmel/blauwe kaas was. Met dus een laagje chocolade eromheen en volgens mij ook iets van zoete gelei. Echt lekker! En ik hou niet eens van schimmelkaas! De combinatie van zoet en zout is gewoon altijd top.

10 likes

Schimmelkaas en chocolade?! En het was lekker?!

5 likes

het staat er letterlijk…

9 likes

Sorry ik zit nog in de fase van schok en ongeloof

8 likes

Ik durfde het eerst niet te proberen want ik hou echt niet van schimmelkaas, maar het was echt een klein bonbonnetje en de zoete smaak overheerste, de nasmaak was hartig/zout maar ik proefde geen kaas.

3 likes