ik heb vernomen dat je zulke controversiële meningen ook in het biechttopic kan plaatsen! daar krijg je geen omg reacties
Omg je hebt zeker een sponsordeal met Morrocan
Ja en een kabinetspost in Wilders-VanderPlas I.
Überhaupt dat mensen zich drukker maken (in ieder geval veel van wat ik online zie) over de deelname van Israël aan Eurovisie dan over de daadwerkelijke genocide die Israël al decennialang aan het plegen is
Kijk even naar hoeveel geld Dat Land hierin heeft gestoken en dat alle ambassades van Dat Land al weken advertenties runnen, zelfs tot op Times Square. Dat Land had dit echt heel graag willen winnen, het is ongekende kans voor propaganda. Dus ja als je bedenkt hoe graag zij dit podium wilden is het wel degelijk heel relevant.
Godzijdank kunnen ze niet voetballen en hebben ze tijdens het EK geen rol, maar ook bv bij de Olympische spelen (again, fijn dat ze slecht in sport zijn) zullen ze heel erg de pers opzoeken. Juist dit de aanwezigheid van Dat Land bij ‘casual’ evenementen zoals Eurovisie helpt hun enorm om zichzelf te legitimeren als ‘just another country’ ipv internationale paria zoals (Wit)Rusland en die soft power is echt belangrijk voor Dat Land.
Ja ik ben het echt helemaal met je eens dat het compleet fucked up is dat Israël mocht meedoen hoor, laat dat duidelijk zijn. En dat ze dit soort evenementen 100% gebruiken om zichzelf te “whitewashen” (for lack of a better word) en dat de verontwaardiging daarom helemaal terecht is. Maar ik verbaas me eerlijk gezegd over de hoeveelheid outrage die ik mensen om me heen openlijk zie uiten hierover, terwijl ze voor de rest stil zijn en zich afzijdig houden. Om een voorbeeld te noemen: collega’s die wel verkondigen dat ze echt de TV gaan uitzetten bij het optreden van Israël hoor! Maar gewoon weigeren zich solidair te verklaren met onze eigen studenten die ondertussen het ziekenhuis in gemept worden omdat ze protesteren tegen de banden van onze universiteit met Israël.
ze hoeven zichzelf niet te whitewashen want er wonen voornamelijk witte europeanen en amerikanen, dit toont dat juist weer aan
Huh? Whitewashen als in: “Whitewashing is the act of glossing over or covering up vices, crimes or scandals or exonerating by means of a perfunctory investigation or biased presentation of data with the intention to improve one’s reputation.” Ik doelde niet op huidskleur/afkomst.
Lol Omg dit is de nieuwe 4 mei
OH hahahaha
Hahahah wie was dat
Dat weet je wel
Letterlijk 1 zoekactie away.
Nee? Heb gister geen Eurovisie gevolgd hier
Ik woon in een buurt waar zo weinig mensen in hun tuin zitten met mooi weer en ik vind dat dus echt jammer. De gezelligheid en geroezemoes die bij warme dagen uit tuinen komt, zo gezellig
Ah dat herken ik wel. Tot voor kort woonden in onze buurt voornamelijk 50+ers. En sinds 2 zomers een paar gezinnen met jonge kinderen. Is nu veel levendiger geworden daardoor.
In ons rijtje wonen ook veel 60+'rs en soms denk ik dat we de enige zijn die in de tuin zitten. Of de rest zit geluidloos een kopje koffie te drinken?
Die zitten te luistervinken! Onder het genot van een kopje koffie
Ik snap soms niet dat mensen een hond als huisdier willen. Ik zie dus zo vaak video’s van mensen met een nieuwe hond die dan huilen en alle reacties gaan dan over de puppy blues en dat het normaal is om je hond eerst te haten en maandenlang elke dag te huilen. En dat het 1-2 jaar kan duren voordat je hem leuk gaat vinden.
Heh?? Sorry, gaat alles wel goed met jullie dat is toch gewoon Stockholm syndroom. Ik snap echt niet dat je jezelf dat aan wilt doen.
Ik weet niet in wat voor algoritme je zit, maar ik zie zulke video’s nooit.