Impopulaire meningen #5

Omdat ze op veel plekken niet vers zijn en uit de vriezer komen

2 likes

haha volgens mij is de impopulaire mening juist dat ik dunkin wel lekker vind. maar ik kan niet tegen melk en zij hebben heel veel veganistische opties dus ik ben allang blij dat ik het kan eten. geen ruimte om kieskeurig te zijn.

8 likes

Soms droom ik nog over deze hahahaha. Donuts zijn echt 1 van mijn grootste voedsel zwaktes. Kan ze nooit weerstaan, ook al is het een shitty Lidl donut ofzo haha

6 likes

Jongens kom in limburg nonnevotten eten. Daarna wil je nooit meer een donut

3 likes

Mwaaah, niet eens. Vind het twee verschillende dingen, het een vervangt het ander niet.

3 likes

Ja ok ok niet de klassieke donut en weet ik veel wat maar deze is echt the bomb

Maar als je echt wil huilen moet je deze glutenvrije ‘donuts’ van Dunkin eens proberen. Uitgedroogde cake in donutvorm :sob:

5 likes

O die vanille donut is echt vies lekker.

4 likes

Alle glutenvrij is droog. Gluten maken alles lekker helaas voor ons haha.

3 likes

Haha ja I know, maar toch heb ik elke keer weer hoop ofzo? :sob:

5 likes

6 likes

Ja ik ken het en elke keer is het weer een tegenvaller

1 like

Ik was zo blij toen ik hoorde dat er glutenvrije donuts kwamen!! Donuts en croissants mis ik echt!!
Maar die donuts nooit geprobeerd omdat het gewoon ronde droge cakes zijn hoorde ik. (Jij bevestigt het)
Maar gelukkig kan craft wel heel lekkere croissantjes maken. Dus als ik in de buurt ben!! :drooling_face:

1 like

Ja craft wil ik ook nog steeds een keer langs, heel benieuwd!

1 like

En de volgende dag eventjes in de oven waren ze nog steeds heerlijk.
Mijn zus woont redelijk dicht bij Arnhem en zei a, “aha ik weet al wat ik voor je mee moet nemen als ik langs kom” :smiley:

5 likes

Neeee, je moet de hoop niet opgeven hoor! Amandel croissants van Craft zijn :drooling_face: en ik heb laatst brownies van Kaatje Lekkers gekocht, die vond ik ook echt goed. Bij Fluit en Kruid in Putten heel lekkere lemon bars gehad die ook totaal niet droog waren. Dus het kan wel echt!

2 likes

Ik vind alle koekjes, muffins en donuts teleurstellingen.

Zoet is zo’n saaie smaak eigenlijk.

27 likes

Ja ik weet dat het kan. Heb ook wel lekkere dingen gehad maar 90% is gewoon lekkerder met gluten. Denk dat dit weer een dag is dat ik verlang naar al het lekkers maar wat ik niet mag dus ben dan extra zuur sorry!

2 likes

Nee joh, geen sorry voor zeggen, is heel herkenbaar. Mijn man en kind aten vanochtend verse croissants; dan huil ik echt van binnen. Dat er ergens in de wereld een oké alternatief te vinden is, is dan ook geen upside ofzo. Maar ja, je doet het ermee hè :upside_down_face:

9 likes

Ja ik wacht inderdaad op een dag dat ik bij craft kom en voor de rest zoeken we maar lekkere alternatieven. We doen het er inderdaad maar mee. Gezondheid is ook heel wat waard!

1 like

Nu we het hier toch over hebben. Ik heb wel eens cinnabuns of eetbar cakebelsag besteld. HEERLIJK. Ook wel eens van die gevulde dikke cookies. Maar die vond ik tegenvallen. Heeft iemand een tip voor een lekkere thuisbakker ofzo die koekjes of ander lekkers verkoopt? :drooling_face:

1 like