Impopulaire meningen #5

Ik snap precies wat je bedoelt. Misschien is het inderdaad meer oud brood smaak of zijn betere donuts meer een soort brioche deeg.

Ik vind deze ook altijd wel lekker maar dit is dan weer wel een cake donut

1 like

Ze hebben bij de Dirk donuts van ‘dots’ die er heel erg op lijken.
IMG_8818

7 likes

Ze hebben deze donuts nu bij de Jumbo! Toen ik van de week de jumbo inliep hingen er heeel groot allemaal banners dat deze er nu te koop waren.

8 likes

Heerlijk! Soms heeft Dirk ze nog in de aanbieding.

Verder ben jn gek op de Lotus mini cake donuts. Recent paar gekocht ik Frankrijk. Waarschijnlijk ook in België te koop.

Deze zijn trouwens weer terug sinds kort! Eerst bij zo een snoepwinkel in de buurt, maar zag ze laatst ergens ook weer bij een supermarkt maar ben dus vergeten waar.

5 likes

Krispy Kreme en dan alleen de normale glazed donut is de lekkerste donut, heel luchtig :smiling_face_with_three_hearts: vooral als ze net gemaakt zijn en nog warm (dan krijg je hem nog gratis ook).

6 likes

Hoezo krijg je verse donuts gratis?

1 like

Geen idee, om je naar binnen te lokken? Er hangt zo’n bord met “hot” en als dat aan staat krijg je 1 gratis donut.

3 likes

Omdat ze op veel plekken niet vers zijn en uit de vriezer komen

2 likes

haha volgens mij is de impopulaire mening juist dat ik dunkin wel lekker vind. maar ik kan niet tegen melk en zij hebben heel veel veganistische opties dus ik ben allang blij dat ik het kan eten. geen ruimte om kieskeurig te zijn.

8 likes

Soms droom ik nog over deze hahahaha. Donuts zijn echt 1 van mijn grootste voedsel zwaktes. Kan ze nooit weerstaan, ook al is het een shitty Lidl donut ofzo haha

6 likes

Jongens kom in limburg nonnevotten eten. Daarna wil je nooit meer een donut

3 likes

Mwaaah, niet eens. Vind het twee verschillende dingen, het een vervangt het ander niet.

3 likes

Ja ok ok niet de klassieke donut en weet ik veel wat maar deze is echt the bomb

Maar als je echt wil huilen moet je deze glutenvrije ‘donuts’ van Dunkin eens proberen. Uitgedroogde cake in donutvorm :sob:

5 likes

O die vanille donut is echt vies lekker.

4 likes

Alle glutenvrij is droog. Gluten maken alles lekker helaas voor ons haha.

3 likes

Haha ja I know, maar toch heb ik elke keer weer hoop ofzo? :sob:

5 likes

6 likes

Ja ik ken het en elke keer is het weer een tegenvaller

1 like

Ik was zo blij toen ik hoorde dat er glutenvrije donuts kwamen!! Donuts en croissants mis ik echt!!
Maar die donuts nooit geprobeerd omdat het gewoon ronde droge cakes zijn hoorde ik. (Jij bevestigt het)
Maar gelukkig kan craft wel heel lekkere croissantjes maken. Dus als ik in de buurt ben!! :drooling_face:

1 like