Ik vind rauw croissantdeeg dus best lekker
Ik vind wel dat je geen mening mag vormen over zuurdesembrood als dat een afbakbrood van een supermarkt is (ook als je het wel afbakt). Of laat ik het anders zeggen: bijna iedereen die laaiend is over zuurdesembrood heeft het over zelfgebakken brood of brood van een artisanale bakker.
Een vriendin van mij ging wel eens plakjes bladerdeeg laten ontdooien en dat dan rauw opeten
Hurrrrrrrlak
Ok, toch niet zo impopulair😁
Die structuur alleen al lijkt mij
Geen algemene impopulaire mening, ze zijn niet voor niks conventioneel knap en beroemd enzo, maar zeker impopulair op het forum: ik vind blonde mannen met baarden en hun ogen net te dicht bij elkaar echt zó sexy. Vooral als ze een beetje lachrimpels enzo krijgen, oef.
Charlie Hunnam, Chris Hemsworth en nu nieuw op de lijst Brett Tucker (Ripley in Station 19): yes, please.
Ik vind ze alle drie niet blond maar dat zal misschien aan mij liggen
Wat voor haarkleur hebben ze dan volgens jou?
Ja goeie. Bruin?
Ik zou dit ‘dirty’ blond noemen, maar zeker wel een tint blond. Maar het zijn geen witblonde mannen, nee.
Wat vinden anderen dit?
- Een tint blond
- Een tint bruin
- Geen van beiden
0 stemmers
Die eerste twee lijken bruin en die derde “dirty blond”.
Ik zou het donkerblond noemen! Heb ik zelf ook en het is best donker maar het te assig om bruin te zijn en wordt ook best snel blond door zon ofzo.
Een collega van mij doet me denken aan die onderste
Ik vind volwassen mannen die wit blond zijn raar en kinderachtig (ja weet wel dat dit een domme mening is)
Ik zit te denken en bij elke witblonde man die ik ken klopt dat eigenlijk wel… ze zien er (in mijn omgeving) ook allemaal uit als volkszangers, op de 1 of andere manier.
Ik had daar vorig jaar een proefje van gekocht bij Skins maar helemaal mee eens. Ik had die super dose variant maar gadver.
Enige van Juliette has a gun die ik lekker vind is een wat zoetere die naar kauwgomballen ruikt lol.
Zelfde voor Baccarat Rouge, echt niet te harden.
Ik vind deze naar muffe/ongewassen kleding ruiken. Alsof je gedragen kleding een week hebt laten liggen meuren en dan weer aantrekt.
Ik heb hier laatst een 100ml flesje van gekocht en ik vind het echt naar niks ruiken? Was echt een teleurstelling