Impopulaire meningen #5

Ik ken die specifieke geur niet maar ik houd juist mega van amber in parfums. Los van de achtergrond info haha.
Zon warme zachte en zwoele geur vind ik het. Lekker met houtige tonen.

3 likes

Ik ken eigenlijk geen witblonde mannen bedenk ik me nu. Elk jongetje dat ooit witblond was, is nu heel donkerblond of… kaal :sweat_smile:

4 likes

Ik ook, sla daar juist op aan alsin ja fijne geur en love geurkaarsen die ernaar ruiken.
Ik vind musk ook echt heel lekker (maar ook daarbij houd ik de manier van winning maar buiten beschouwing). Dat vinden veel mensen volgens mij ook niet lekker. @kali trek je musk wel?
Ik vind parfums bijna altijd te overheersend en ik vind het niet lekker om constant een geur om me heen te hebben hangen, dus ik draag zelf niks maar ik kan echt niet stoppen met snuffelen als ik dat ruik bij een ander.
Edit; volgens mij houd ik wel van “aardse” geuren. Ik vind cederhout ook heerlijk en vroeger gebruikte een familielid patchouli parfum en ook dat vond ik heel lekker altijd.

4 likes

Ik vind het ook sinister energy, dat hoogblonde associeer je met kinderen en dan zit het op een volwassen man. Ik had een leraar geschiedenis met zulk haar en die had een vrouw en baby en bleek toen een affaire met onze lerares Frans te hebben, i rest my case!!!

9 likes

Creepy fysio look

Edit ohja en die schaatser de ex van jutta:

Die is ook zo blond.

9 likes

En toch heeft Jutta het gepresteerd om naar een nog engere man over te stappen, echt levels creepier.

75 likes

Hij was lelijk, zij niet.

6 likes

He was a boy she was a girl, can I make it anymore obvious

6 likes

Ik heb dit met alle parfums waar sandelhout in zit :face_vomiting:

7 likes

Blij te lezen dat ik niet de enige ben, haha

Ik vind het dus best meevallen hoe knap zij is

23 likes

Ik mijn hoofd zijn alle koenen blond.

12 likes

Geen wonder dat dit hét kenmerk was van de Targaryens!

2 likes

Dat vind ik van Tycho’s. Echt een RGK naam

4 likes

Haha ja en Vayèn voor meisjes

1 like

Haha ik vond Koen in zijn prime-jaren ook wel heet (niemand is verbaasd), maar weet nog dat ie toen kort daarna mee ging doen met dat sterren springen van een hoge duikplank-programma en dat vond ik toen zó dom en kut en toen was de liefde snel weer over. :broken_heart: Zit nu even foto’s te googlen, maar nee, ik zie en voel het niet meer.

Lijkt me wel echt leuk om Jutta een keer met een andere look te zien qua haar en make-up.

8 likes

ja wow dat is echt een goede vergelijking

ik erger me vooral aan de vorm van die eyeliner, ik vind normale, rechtere winged eyeliner wel mooi maar die stomme misplaatste zwiep omhoog trek ik zo slecht.

10 likes

Omg jaaaa ik vind haar eyeliner ook altijd zo irritant

Blijft wel zitten als een huis trouwens, na het schaatsen zit het nog goed. Toch wel benieuwd welke ze gebruikt :joy:

10 likes

Hahaha wow die heb ik hier lang niet op het forum gezien

2 likes

Oh jee, ik heb weer forumdrama gemist? :anguished:

1 like