Impopulaire meningen #5

Ik vind het helemaal waanzin dat je nu ook met klarna kunt betalen in de fysieke winkels van h&m

24 likes

Bijenkorf werkt idd met een creditcard met uitgestelde betaling (pas afschrijven na aflevering) dus voldoet daarmee aan die eis.

3 likes

Creditcard is inderdaad ook achteraf betalen. Heel soms zie je nog webshops die met rembours aanbieden, super ouderwets en super duur als je daar als consument gebruik van maakt.

6 likes

huh hoe werkt dit dan??

1 like

Ja met de h&m app ofzo? Ik weet niet precies, hoorde dat in de rij voor mij

1 like

wow ja dit zag ik ook op tiktok, van die meiden met een openstaande rekening bij de Zara van 900 euro. :melting_face:

4 likes

Ja echt bizar. En er nog “trots” op zijn ook om het te delen.

4 likes

Ik werd al zenuwachtig als ik 1 (kleine) betaling open had staan bij Klarna :smiling_face_with_tear: Sindsdien alleen maar iDeal Ăłf het moet hele goede korting zijn/onmisbaar iets zijn wat echt niet later gekocht kan worden, maar gebeurt bijna nooit.

2 likes

Dat is toch gewoon hetzelfde als een credit card? Het enige verschil zijn de bedrijven er achter, maar ik denk 2008 ons wel geleerd heeft dat een bank ook niet zomaar te vertrouwen valt.

1 like

Huh hoe op tiktok dan? Zo stoer van kijk mij eens nog zoveel openstaande rekeningen hebben?

4 likes

Fucking triest đŸ« 

3 likes

#shopverslaafd #zara #klarna #zarahaul Dit soort walgelijke TikTok’s

Edit: waarom die hashtags haha naja je kan erop klikken

3 likes

Tering ze moet nog bijna €1900 aan Klarna betalen đŸ« 

3 likes

Wtf
 echt doe normaal


2 likes

Ik heb n.a.v. de berichten hier mijn Klarna- account opgezegd. Het is een nare methode om mensen (met name jongeren) in de schulden te verleiden. Ik schrik echt van de Tiktok-berichten.

Edit voor wie niet een half uur wil wachten op antwoord in de chat:

Samenvatting

Dit doe je hier.

21 likes

Ik ben gek op countrymuziek.

Ik was het een paar jaar een beetje vergeten maar ben er nu een paar weken weer helemaal verslaafd aan. Ik word er zo gelukkig van. Ga dansend door het huis en de wereld is 1 grote regenboog. Ik voel me veel zachter vanbinnen.
Maakt niet eens heel veel uit waar de tekst over gaat, of dat nou whiskey en cowboys is of eigenlijk veel te christelijk is naar mijn zin, zoals bijv deze:

Ik smelt.

Dus naast mijn impopulaire mening is dit eigenlijk ook mijn ongevraagde advies: zet eens country op. De wereld ziet er meteen anders uit.

12 likes

Die ken ik allemaal niet :joy:. Ik had er eigenlijk bij moeten zetten “witte oude mannen country”.
Maar ik ga die van jou zeker een kans geven. Ben benieuwd. Ik luisterde vroeger veel naar Carrie Underwood en Alison Kraus maar dat trekt me nu niet meer.

1 like

Mooie clip! Doet me denken aan deze die ik vroeger dan weer 1000x bekeken heb. Ook heel indrukwekkend.
Ik was als tiener helemaal fan van Brad Paisley en zo kwam ik bij haar.

12 likes

Haha ik zet hem nu op, m’n vriend: oh vet tof , die ken ik!
Country doet me altijd aan mijn vader denken ( hij is overleden) mooi nummer :blush:

7 likes

Wij hadden laatst ineens zin in countrymuziek tijdens een road trip door country-gebieden en toen hebben we een playlist opgezet en nu denk ik dat country alleen bestaat uit van die simpele omschrijvende lyrics.

Degene die het meest is bijgebleven is deze:

En ook niet te missen:

Sorry ik weet verder niks van cuntry, zoals Matthijs van Nieuwkerk zou zeggen. Maar ik vond dit wel typerend voor de hele playlist.

2 likes