Impopulaire meningen #5

Haha het maakt niet uit welk nummer je noemt, elk countrynummer is typerend voor een playlist met duizenden countrynummers. :grin:
Ik snap zelf ook niet dat het me nog niet verveeld.

bluegrass en oude country >>>> deze zoetgevooisde top 40 country :crazy_face:

1 like

Echte country kenners be like

Nelly ft. Tim Mcwhatevswhocares - Over and over again.

11 likes

Bluegrass :ok_hand:t2:

2 likes

hahaha

deze instagram is echt chill om te volgen voor oude country/bluegrass/(rythm&)blues trouwens (@Rozevarken)

4 likes

ik vind het leuk als mensen lachend poseren met hun tong tussen hun tanden :grimacing:

21 likes

Ik ook, vind het heel spontaan en speels staan (doe het zelf alleen nooit, staat mij niet).

4 likes

ik ook!

5 likes

Heb je een voorbeeld? Ik snap het niet :joy:

2 likes

Lolololll, hier staat geen foto in maar wel uitgebreide instructies en andere strakke tipssss om goed op de foto te staan!!

https://www.beautylab.nl/how-to-leuk-op-de-foto/

5 likes

Hahahaha ik dacht :stuck_out_tongue_closed_eyes: maar je moet je mond wel dichthouden dus!

5 likes

Dit is wat anders toch dan @kali bedoelt?

1 like

Oh ja je hebt gelijk. Nog een keer gelezen en @kali bedoelt meer zoiets denk ik

3 likes

Whoa die is wel heel enthousiast

5 likes

Ik dacht dit:

afbeelding

17 likes

Ja die is treffender idd

1 like

ja dit idd

1 like

Ik vind dat programma “deurwaarders” op tv echt trash. Echt leuk zeg, andermans leed op tv!! Ik zie dat nu voor het eerst voorbij komen tijdens het zappen en ben echt verbaasd dat dit een programma is? Meteen flashback naar mijn jeugd, hoe er deurwaarders bij ons aan de deur stonden. Trauma. Ik haat deurwaarders, 99% onmenselijk.

Lekker met z’n allen kijken hoe deurwaarders goederen en shit van mensen met een schuld opeisen. Hoezo zou je dit uitzenden

Ja ja ja er zullen er vast ook een paar sneaky mensen tussen zitten. Idc. Dit is gewoon echt fucking raar als je dit gaat zitten kijken. Vaak zijn het hulpeloze mensen man.

68 likes

Jaa ik snap dit ook totaal niet. Welke zieke geest bedenkt het om daar een programma van te maken.

8 likes

Ja en ik denk altijd dat ze alleen akkoord geven voor deelname/zichtbaarheid in het programma omdat ze er dan geld voor krijgen en zo hun schulden enigszins kunnen verlichten

5 likes