Ik ook, vind het heel spontaan en speels staan (doe het zelf alleen nooit, staat mij niet).
ik ook!
Heb je een voorbeeld? Ik snap het niet
Lolololll, hier staat geen foto in maar wel uitgebreide instructies en andere strakke tipssss om goed op de foto te staan!!
Hahahaha ik dacht maar je moet je mond wel dichthouden dus!
Whoa die is wel heel enthousiast
Ik dacht dit:
Ja die is treffender idd
Ik vind dat programma âdeurwaardersâ op tv echt trash. Echt leuk zeg, andermans leed op tv!! Ik zie dat nu voor het eerst voorbij komen tijdens het zappen en ben echt verbaasd dat dit een programma is? Meteen flashback naar mijn jeugd, hoe er deurwaarders bij ons aan de deur stonden. Trauma. Ik haat deurwaarders, 99% onmenselijk.
Lekker met zân allen kijken hoe deurwaarders goederen en shit van mensen met een schuld opeisen. Hoezo zou je dit uitzenden
Ja ja ja er zullen er vast ook een paar sneaky mensen tussen zitten. Idc. Dit is gewoon echt fucking raar als je dit gaat zitten kijken. Vaak zijn het hulpeloze mensen man.
Jaa ik snap dit ook totaal niet. Welke zieke geest bedenkt het om daar een programma van te maken.
Ja en ik denk altijd dat ze alleen akkoord geven voor deelname/zichtbaarheid in het programma omdat ze er dan geld voor krijgen en zo hun schulden enigszins kunnen verlichten
Nee, ze krijgen geen schuldenvermindering of geldâŠ.
Ik vind het slecht dat Maxima na zoveel jaar in Nederland en toegang tot de beste leraren nog steeds met zoân vet accent Nederlands praat.
Accent is toch ook het moeilijkste. Prins Bernard en Claus spraken ook met een Duits accent en die taal ligt veel dichter bij het Nederlands.
Kan je van een accent afkomen? Heb oprecht nog nooit een niet Nederlandse zonder accent Nederlands horen praten, ook als diegene al super lang in Nederland woont. Denk helemaal lastig als je vaak nog in je moedertaal spreekt. Maar geen idee of ze dat doet.
Ik ken zeker wel mensen die het - min of meer - accentloos kunnen. Vind het bij Maxima echt op het gebrekkige af. Maar goed, niet voor niets een impopulaire mening.
Dat viel mij vandaag ook op, maar ook gewoon best hele kromme zinnen
Ja precies, dat bedoel ik met dat gebrekkige.