Impopulaire meningen #5

Ik vind super positieve/vrolijke/enthousiaste mensen echt heel vermoeiend om mee om te gaan. Voor wat ben je blij? Het is al 8 dagen alleen maar donker en grijs buiten

50 likes

Vind alleen disneyland wel leuk. Maar voor de rest een stinkstad. Letterlijk. Doe mij Italië maar. Mensen zijn daar over het algemeen vriendelijker, spreken ook niet allemaal engels, maar doen meer hun best om je te begrijpen. En de keuken vind ik persoonlijk beter. Eet liever spaghetti dan slak.

7 likes

Het leven word niet bepaald leuker van in een hoekje chagerijnen. Gaat de zon niet spontaan van schijnen.

17 likes

Ik voel me echt zeer comfortabel aan de zwartgallige kant.

15 likes

Ik voel altijd een soort mengeling van afgrijzen naar en bewondering voor mensen die altijd vrolijk en positief zijn. Hoe? Waarom?

17 likes

Door gewoon zelf de slingers op te hangen natuurlijk!

Ideaal, hier heb ik wat aan. Meteen aan m’n templates toegevoegd :pray:t3:

1 like

Ik ben zo iemand, vrees ik :face_with_peeking_eye:

Ik ben echt niet altijd vrolijk, maar opgewekt is wel mijn default mode. Dat komt deels door dingen die ik heb meegemaakt in mijn jeugd (waardoor ik mezelf heb aangewend om iedereen op te vrolijken) maar is voor een deel ook wel gewoon mijn karakter. Ik word nou eenmaal snel blij van dingen :woman_shrugging:

Daar staat tegenover dat ik het wel lastig vind om dat vrolijke masker te laten zakken en te laten zien hoe ik me echt voel, als ik me in werkelijkheid eens niet zo vrolijk voel.

8 likes

Een tv als middelpunt van je woonkamer vind ik echt armoe.

24 likes

Ik vind van die mega grote tv’s in van die mini woonkamers echt lelijk. Voelt ook een beetje alsof mensen daar mee proberen te flexen.

8 likes

Doet me denken aan een vriend met zijn tv van twee meter en die dan zo neerzetten dat je op de bank er anderhalve meter vanaf zit

Een tv moet in een kast passen en ver weggestopt kunnen worden. Vind zo’n groot zwart vlak in de woonkamer zo triest er uit ziet.
En ja je hebt natuurlijk van die mooie ‘kunst maar tv’ maar dat vind ik eigenlijk nog treuriger

2 likes

Tv in kast vind ik nog lelijker

Het liefste gewoon een aparte tv kamer :joy: maarja niet haalbaar (voor mij)

9 likes

gewoon zo iets doen!

5 likes

ik heb het zo opgelost:

154 likes

Zo, duurde even voordat ik het zag :joy: Heel tof!

15 likes

Waar is de tv dan?

10 likes

Op de 5e plank, vanaf boven. Er staat een afbeelding op van boeken.

11 likes

Haha wow wat tof gedaan!

4 likes

Goeie mindfuck dit. Eerst dacht ik dat er helemaal geen tv stond. Daarna dacht ik dat je de tv achter de boeken neergezet had en dat leek me erg onhandig haha. Maar nu snap ik het haha. Wel nice!

34 likes