Impopulaire meningen #5

Echt mijn gedachte als ik dat topic open, zo saai en voorspelbaar door alles perfect te willen doen. Alles ziet er hetzelfde uit doordat iedereen op dezelfde manier kleurt incl. de schaduwen en witte lijntjes op de juiste plekken.

8 likes

Maar het is voor velen toch ook geen creatieve bezigheid maar meer ter ontspanning, dus dan hoeft het niet origineel. Net als breien bijvoorbeeld, ik vind dat (voor mezelf) meer ontspannen dan dat ik mijn creativiteit kwijt kan.

15 likes

Ja prima, ik ben geen jury die oordeelt of iets creatief is of niet, daar gingen voorgaande posts ook niet over.
Ik vind het gewoon ontzettend saai.

3 likes

Ik word extra depressief van pogingen tot schaduw en glans enzo met net iets donkerdere of lichtere streepjes tussen die dikke zwarte strepen

Op de tekeningen die eruit zien alsof mijn kleuter ze zou moeten inkleuren ik weet niet ik voel dan echt verdriet

8 likes

Ja een setje stiften met 15 kleuren is niet genoeg consumerisme.

2 likes

Ik snap wel dat we zure kantoortrutten worden genoemd hier.

65 likes

Ja idd ik snap dat je kleurplaten niet leuk vindt (en het consumerisme dat erbij hoort) maar hoe kun je er zo over doorgaan, het zijn heus niet de mensen die stiften kopen die de wereld kapot maken hoor haha

23 likes

Hahaha, ik zat post na post te lezen over die stomme kleurplaten en stiften en daarna zat ik echt van: the fuck did I just read? :laughing: het ging maar door!

12 likes

Nederland heeft in totaal 19.5 miljoen hectare biocapaciteit, of te wel 1,1 hectare biocapaciteit per inwoner. De ecologische voetafdruk is echter 6,0 hectare per persoon. Dit betekent dat de ecologische voetafdruk ruim 6x groter is dan de beschikbare biocapaciteit per inwoner. Het Nederlandse Natuurlijk Kapitaal is dus na 1/6 van het jaar, na twee maanden uitgeput.

4 likes

Oké, verkeerd geformuleerd: mijns inziens is de opwinding
richting stiftenhoarders op het forum terecht, maar uit proportie.

Laten we het aankopentopic opdoeken ofzo in plaats van berichtenlang doorgaan over hoe dom het is om tekeningen in te kleuren lol

23 likes

Ik denk dat er hierover meer opwinding is omdat het in het aankopentopic niet alleen om hypes gaat (alhoewel daar ook heel veel vreselijke meuk staat hoor). Maar nu is dit inderdaad de hype waarbij mensen opeens al die stiften écht nodig hebben, dan weer dat forumbadje, dan allemaal een nintendo switch met animal crossing, dan weer idk vul in, Didl of zo. En daar zijn mensen denk ik gewoon nogal klaar mee

11 likes

ik vind kleuren voor volwassenen sowieso echt stom haha. vooral als mensen het dan ‘lekker creatief’ vinden. je kleurt gewoon vakjes in???

schilderen of tekenen ofzo snap ik wel maar echt specifiek die kleurboeken/-platen vind ik gaar

7 likes

Maar voor veel mensen gaat het toch niet om creativiteit maar om ontspanning? Als je het toch leuk vindt om te doen maakt het toch niet uit of het nou creatief is of niet.

58 likes

Ik zag wel dat Diddl terugkwam. Dus verwacht de hype hierom ook wel bij de mensen die dit destijds hadden.

5 likes

Ach ik vind mooie kleurplaten of mandala’s enzo (ja die maakten we in 2000 ook al :smile:) prima leuk en snap best dat kleuren ontspannend en leuk is.

Vind de infantiele amazonboeken gewoon stom en honderden euro’s aan 150 nieuwe stiften ook. Zitten vast weer minstens 5 bijna identieke tinten beige in, hou op hoor.

En verder: waarom zou je je er iets van aantrekken wat ík van je hobby vind.

7 likes

Jawel! Dat bepaalt de creativiteitspolitie! /s

Mijn hemel, wat een gezeik, zeg.

5 likes

daarom zeg ik “vooral als mensen het lekker creatief vinden”, refererend aan de mensen die dat dus wel zo zien. er zijn genoeg mensen die dat zeggen, dat vind ik stom. maar los daarvan vind ik kleurplaten ook gewoon saai.

ja dat snap ik sowieso nooit haha
waarschijnlijk vinden mensen hier pokémon games ook stom, verandert niks aan mijn ervaring, boeie

2 likes

dat blijkt maar weer hahaha

2 likes

Nouja die kleurboeken kunnen mij gestolen worden, maar valt me op dat mensen hier altijd zowat over elkaar heenvallen om de meest gevatte opmerkingen te maken over aankopen, bezigheden en hobby’s die niet forum-approved zijn en vooral dat het dan maar dóórgaat.

43 likes

Haha ik vind dit juist weer belachelijk saai en juist pretentieus kLeUReN VOoR VoLwaSSeNEn. Als ik wil ontspannen wil ik infantiel 1 kleurplaat inkleuren op een avond en niet een bijbaan er bijnemen om honderdduizend kleine kut vakjes in te kleuren.

16 likes