Ik heb dit opgeslagen, leuk idee!
Klinkt idd beter dan Hitster! Drie keer gespeeld of zo en kwam na 1 keer al mân neus uit. Maak je dan een soort kaartjes met themaâs en mag iedereen het dan even voorbereiden oid of hoe werkt het?
@Flamoes @CarrieBradshaw Thanks! Ja we hadden echt heel veel lol terwijl we dit deden en het was vooral ook leuk om iedereen zn uitleg bij de keuzes te horen en verder gewoon lekker naar muziek te luisteren. Wat we deden was we gingen dan omstebeurt een thema bedenken, en dan moesten we allemaal daar 1 of twee liedjes bij bedenken. En dan in de tijd dat alle liedjes afspeelden kom de volgende weer een ander thema bedenken en konden we de volgende liedjes weer bedenken. Het was ook niet echt een spel, maar nu zit ik na te denken misschien zou je er nog een spel van kunnen maken door iedereen te laten raden wie welk liedje heeft uitgekozen! Haha
Er is hier dus een app voor haha, music League. Doe dit al heel lang met vrienden, je hebt dus rondes met een thema en iedereen kan dan anoniem een nummer insturen en dan kun je punten geven. Is echt leuk, kun je ook veel nieuwe muziek mee ontdekken. Niet echt voor een spelletjesavond maar meer voor tussendoor fun
Ik geef binnenkort een feestje, ga deze zeker even opslaan haha
Wat inactief is dit topic geworden haha.
Anyway ik wil even de liefhebbers voor het hoofd stoten met dat ik de kleurplaten van cocowayo of hoe het ook heet stom vind.
En waar komt trouwens die enorme populariteit ineens vandaan voor dit bepaalde boek? 10 jaar geleden was er toch ook al een kleurboekenhype (maar vaak met veel mooiere prenten) en is niet ĂŒberhaupt elk kind opgegroeid met viltstiften? Of moet het nu markers heten?
Ik vind het ook echt leip dat mensen nu allerlei zooi bestellen via AMAZON voor een bak geld
Kijk eerst even of je het vaker dan een paar keer leuk vindt met een kleurboek van de hema
Het is ook zoân eenheidsworst ik denk door social media (en op dit forum zie je dat effect ook deels)
Zie het wel met meer dingen, boeken die gelezen worden, muurverf, aankopen het is allemaal min of meer hetzelfde
Wil niet zeggen dat ik daar helemaal immuun voor ben trouwens
Haha ik doe mee met deze hype, deels gevonden door het kleuren topic en deels door tiktok.
Maar viltstiften en alcoholâmarkersâ/stiften zijn toch wel verschillend hoor.
Ja exact en als je een beetje googlet kom je ook allerlei berichten tegen dat het een bedrijf is dat tekeningen van andere kunstenaars zou kopiĂ«ren/stelen dus als dat zo is, echt topâŠ
Breek me de bek niet open over âforumhypeâ-aankopen
JA! Het zijn ook echt van die tering kinderachtige tekeningen en supermakkelijk te kleuren met die dikke lijnen en grote vlakken. Wat is daar nou voor lol aan.
Echt mijn gedachte als ik dat topic open, zo saai en voorspelbaar door alles perfect te willen doen. Alles ziet er hetzelfde uit doordat iedereen op dezelfde manier kleurt incl. de schaduwen en witte lijntjes op de juiste plekken.
Maar het is voor velen toch ook geen creatieve bezigheid maar meer ter ontspanning, dus dan hoeft het niet origineel. Net als breien bijvoorbeeld, ik vind dat (voor mezelf) meer ontspannen dan dat ik mijn creativiteit kwijt kan.
Ja prima, ik ben geen jury die oordeelt of iets creatief is of niet, daar gingen voorgaande posts ook niet over.
Ik vind het gewoon ontzettend saai.
Ik word extra depressief van pogingen tot schaduw en glans enzo met net iets donkerdere of lichtere streepjes tussen die dikke zwarte strepen
Op de tekeningen die eruit zien alsof mijn kleuter ze zou moeten inkleuren ik weet niet ik voel dan echt verdriet
En zelfs dan: wat moet een doorsnee mens met 100+ stiften? Je kleurt kindertekeningen in. Doe normaal.
Ja een setje stiften met 15 kleuren is niet genoeg consumerisme.
Ik snap wel dat we zure kantoortrutten worden genoemd hier.
Ja idd ik snap dat je kleurplaten niet leuk vindt (en het consumerisme dat erbij hoort) maar hoe kun je er zo over doorgaan, het zijn heus niet de mensen die stiften kopen die de wereld kapot maken hoor haha