Impopulaire meningen #5

Dan moet je misschien een voorbeeld (niet per se van jou) plaatsen; want ik heb dat nooit echt gezien. Maar ik ga er natuurlijk ook niet naar op zoek. Ging mij er meer om, wat boeit het je als iemand het lelijk vindt, als jij het maar fantastisch vindt toch.

Niet een mening maar wel impopulaire ervaring, verwacht ik
Ik heb nog nooit een podcast geluisterd :eek:

30 likes

Nee, ik hou echt van het Songfestival, maar ik kan er niet meer met plezier naar kijken dit jaar.

6 likes

Waarom niet? Of geen specifieke reden?

1 like

Ik ook niet!! Eindelijk iemand die dat ook heeft haha

5 likes

Ik hoor ook bij die groep, lijkt me ook niet zo veel aan, maar ik hoor zoveel mensen die echt van alles en nog wat luisteren dus het zal vast leuk kunnen zijn

2 likes

Ja geen reden als in: niet dat ik niet zou willen ofzo. Maar ik zou ten eerste niet weten wanneer, ik luister op die momenten naar muziek denk ik?
En ben er veeeeel te ongeduldig voor. Oh ja plus ik kan niet naar een gesprek luisteren en tegelijkertijd iets doen (rijden of opruimen of noem het maar haha)

5 likes

Ik luister veel minder muziek sinds ik podcasts luister en ik vind dat helemaal geen goede ontwikkeling :persevere: vooral omdat ik vooral onzin podcasts luister omdat ik voor informatieve podcasts niet voldoende concentratie heb (op die manier, ik lees liever een artikel of boek oid dan dat ik een nieuwspodcast of filosofie podcast luister). Heb echt spijt dat ik er ooit aan begonnen ben :joy:

10 likes

Maar soms ben je toch gewoon je muziek zat? Dan is een podcast wel echt geweldig. Sowieso als ik weer een nieuwe obsessie heb zijn podcasten de uitkomst. Film gekeken? Podcast opzoeken met gekke feitjes.
Etc. Etc.

1 like

Ik ben ook ongeduldig en daarom zet ik podcasts standaard op 1.3x snelheid. :grimacing:

Tegenwoordig kan ik niks meer ā€œin stilteā€ doen en heb ik de afleiding of beloning nodig van een leuke podcast te mogen luisteren als ik ga opruimen of schoonmaken ofzo. Maar ja, soms dwalen alsnog mijn gedachten af en moet ik terugspoelen, of ik zet juist van die podcasts aan waar heel veel wordt geluld en ik het niet erg vind om iets te missen, het is een soort achtergrondgeluid (meer letterlijke background noise).

6 likes

Nee eigenlijk niet

9 likes

Maar dat zijn toch twee compleet verschillende activiteiten? Lezen kun je niet ā€˜erbij’ doen. Tijdens het huishouden of boodschappen doen of naar kantoor wandelen/fietsen kan ik geen boek lezen, maar wel een podcast luisteren. Prima als je dat soort dingen liever in stilte doet of met muziek, maar de vergelijking met lezen gaat natuurlijk gewoon niet op

21 likes

Ligt toch enorm aan wat voor soort podcasts je luistert? Ik herken dit echt niet van de podcasts waar ik naar luister namelijk. Kletspodcasts luister ik niet, die vind ik ook irritant.

15 likes

Ik ook niet hoor, raak zo mega overprikkeld van geklets van mensen :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Same, heb nog nooit een podcast gehoord die ik niƩt irritant vind

3 likes

Aaf en Lies is mijn reminder dat ik moet gaan poetsen. Zaterdagochtend dus.

5 likes

Haha same, is ook mijn poetspodcast

4 likes

Dit klinkt zo Viva :joy:

13 likes

neeeee dit is een belediging :sob:

2 likes

Ik houd niet van series, boeit me 9/10 keer niet. :sweat_smile:

8 likes