Impopulaire meningen #5

Ik vind Dave Roelvink en Marijn Kuipers een heel leuk stel

4 likes

NYC lijkt me echt de hel op aarde, 0,000000000 behoefte om daar ooit naartoe te gaan

33 likes

Ooit geweest en ging naar huis met deze afdronk dus snap je volledig :grimacing:

2 likes

Wat lijkt je er zo hellish aan? Ik vond het wel leuk voor eventjes (nadruk op eventjes)

3 likes

Nou, ik kan me voorstellen dat als je vooral rond buurten als Times Square rondhangt je gillend gek wordt.

Ik vond het zelf wel heel leuk (niet times square dan, behalve voor even kijken), maar hangt er ook gewoon vanaf welke buurten je bezoekt en eerlijk je moet ook gewoon wel genoeg geld hebben.

10 likes

als ik niet per se ergens hoef te zijn vind ik het heerlijk als een trein vertraging heeft (als ik er al in zit en het niet te druk is). meditatief! overgeven aan het lot en lekker rustig een boek lezen oid :crystal_ball:🪬

23 likes

Je doet je ondertitel eer aan met deze comment

20 likes

Helemaal eens. Heb praktisch elke keer dat ik naar Nederland of weer terug ga wel vertraging, en vind het (inmiddels) wel prima, calculeer het ook maar gewoon in, dan kan het alleen maar mee vallen. En kan er toch niks aan veranderen, dus me er druk over maken helpt ook niets :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik vind het jammer dat niet meer mensen de verhalen horen van de dominee van de kerk waar ik af en toe naartoe ga.

3 likes

Is dat specifiek de verhalen van deze dominee omdat ‘ie zo goed kan vertellen. Of de christelijke verhalen in het algemeen?

Daarnaast verschilt het enorm. De een heeft het over naastenliefde en de ander over het vagevuur

Ja je hebt gelijk, ik verwoord mijn impopulaire mening denk ik niet goed. Naar de kerk gaan is wel impopulair (ik ben daar de enige die nog geen grijs haar heeft😅), maar deze dominee is van het type “naastenliefde” ipv vagevuur, en dan echt voor iedereen.

Dus wat dat betreft niet impopulair, want ik denk dat veel (ook niet gelovige) mensen zich wel voor een groot deel in zijn standpunten kunnen vinden.

10 likes

Ik vind tuinkleden zo intens lelijk.
17469726145477293445698165726634

En in mijn hoofd is het alleen voor 50+ers, maar dat is dus ook nog eens niet zo.

48 likes

Ja haha, zulk raar en nutteloos plastic prul! Het valt voor mij helemaal in de categorie van tuinposters. Echt iets voor mensen die doen alsof hun tuin een extra kamer zonder dak is ipv een stukje natuur dat je zelf mag inrichten/onderhouden. Versier je tuin gewoon met bloemen en planten.

20 likes

Het allerergste zijn mensen die daadwerkelijk een zithoek met tv hebben gecreëerd in zo’n halfopen tuinhuis ding.

Vind dat zo dieptriest dat je dan in je tuin onder een afdak tv gaat kijken. Neem dan meteen een spuitje.

57 likes

:sparkles:Tuinkamer :sparkles:

7 likes

Daar bestaat ook gras voor. En dan niet de plastic variant.

32 likes

You do you toch, gezien het aantal lelijke tuinkleden in het tuincentrum etc ben je niet de enige die dat vindt. Ik doe dan liever slippers aan, maar als jij het wel fantastisch vindt moet je het vooral doen. Al leg je er 4 op elkaar.

6 likes

Haha, ik ben terug aan het lezen dus sorry voor de zo late reactie, ik vond dit een van de leukere liedjes en nog steeds als ik even zin heb in nostalgie komt deze wel eens voorbij. Maar ik word er tegenwoordig een beetje ongemakkelijk bij want volgens mij heeft Gertje ooit eens in een interview verteld dat hij geil wordt van dit lied… :sweat_smile:

Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen nog zin hebben om te kijken naar de propagandamachine van Israel die Eurovision heet. Maar you do you

40 likes

Haha maar je hebt ook gewoons toffe tuinkleden ipv die lelleke plastic dingen. Vind je die dan ook lelijk? Ik heb er twee en voel me overigens niet aangevallen, vind het gewoon gezellig staan haha

1 like