Ja haha, zulk raar en nutteloos plastic prul! Het valt voor mij helemaal in de categorie van tuinposters. Echt iets voor mensen die doen alsof hun tuin een extra kamer zonder dak is ipv een stukje natuur dat je zelf mag inrichten/onderhouden. Versier je tuin gewoon met bloemen en planten.
Het allerergste zijn mensen die daadwerkelijk een zithoek met tv hebben gecreĆ«erd in zoān halfopen tuinhuis ding.
Vind dat zo dieptriest dat je dan in je tuin onder een afdak tv gaat kijken. Neem dan meteen een spuitje.
Tuinkamer
Het enige lekkere aan zoān tuinkleed is dat je je poten niet verbrand aan de tuintegels als de zon er volop schijnt en jij geen slippers aan hebt.
Daar bestaat ook gras voor. En dan niet de plastic variant.
Mijn tuin bestaat voor 90% uit gras, planten en struiken. Die kleine 10% die ik dan betegeld heb liggen voor een tuinsetje hoeven dan niet aan te voelen als een bakplaat.
You do you toch, gezien het aantal lelijke tuinkleden in het tuincentrum etc ben je niet de enige die dat vindt. Ik doe dan liever slippers aan, maar als jij het wel fantastisch vindt moet je het vooral doen. Al leg je er 4 op elkaar.
Haha, ik ben terug aan het lezen dus sorry voor de zo late reactie, ik vond dit een van de leukere liedjes en nog steeds als ik even zin heb in nostalgie komt deze wel eens voorbij. Maar ik word er tegenwoordig een beetje ongemakkelijk bij want volgens mij heeft Gertje ooit eens in een interview verteld dat hij geil wordt van dit liedā¦
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen nog zin hebben om te kijken naar de propagandamachine van Israel die Eurovision heet. Maar you do you
Haha maar je hebt ook gewoons toffe tuinkleden ipv die lelleke plastic dingen. Vind je die dan ook lelijk? Ik heb er twee en voel me overigens niet aangevallen, vind het gewoon gezellig staan haha
Dan moet je misschien een voorbeeld (niet per se van jou) plaatsen; want ik heb dat nooit echt gezien. Maar ik ga er natuurlijk ook niet naar op zoek. Ging mij er meer om, wat boeit het je als iemand het lelijk vindt, als jij het maar fantastisch vindt toch.
Niet een mening maar wel impopulaire ervaring, verwacht ik
Ik heb nog nooit een podcast geluisterd
Nee, ik hou echt van het Songfestival, maar ik kan er niet meer met plezier naar kijken dit jaar.
Waarom niet? Of geen specifieke reden?
Ik ook niet!! Eindelijk iemand die dat ook heeft haha
Ik hoor ook bij die groep, lijkt me ook niet zo veel aan, maar ik hoor zoveel mensen die echt van alles en nog wat luisteren dus het zal vast leuk kunnen zijn
Ja geen reden als in: niet dat ik niet zou willen ofzo. Maar ik zou ten eerste niet weten wanneer, ik luister op die momenten naar muziek denk ik?
En ben er veeeeel te ongeduldig voor. Oh ja plus ik kan niet naar een gesprek luisteren en tegelijkertijd iets doen (rijden of opruimen of noem het maar haha)
Ik luister veel minder muziek sinds ik podcasts luister en ik vind dat helemaal geen goede ontwikkeling vooral omdat ik vooral onzin podcasts luister omdat ik voor informatieve podcasts niet voldoende concentratie heb (op die manier, ik lees liever een artikel of boek oid dan dat ik een nieuwspodcast of filosofie podcast luister). Heb echt spijt dat ik er ooit aan begonnen ben
Maar soms ben je toch gewoon je muziek zat? Dan is een podcast wel echt geweldig. Sowieso als ik weer een nieuwe obsessie heb zijn podcasten de uitkomst. Film gekeken? Podcast opzoeken met gekke feitjes.
Etc. Etc.
Ik ben ook ongeduldig en daarom zet ik podcasts standaard op 1.3x snelheid.
Tegenwoordig kan ik niks meer āin stilteā doen en heb ik de afleiding of beloning nodig van een leuke podcast te mogen luisteren als ik ga opruimen of schoonmaken ofzo. Maar ja, soms dwalen alsnog mijn gedachten af en moet ik terugspoelen, of ik zet juist van die podcasts aan waar heel veel wordt geluld en ik het niet erg vind om iets te missen, het is een soort achtergrondgeluid (meer letterlijke background noise).