Nee eigenlijk niet
Ik vind podcasts irritant, bij veel van de podcasts die ik luister(de) zit er echt heel veel gelul tussen. En ik merk dat veel podcastmakers het gewoon heel leuk vinden om over zichzelf te praten en dat vind ik saai.
Sowieso vind ik het fijn om dingen ook gewoon in stilte te doen en mijn hoofd juist even uit te laten rusten als ik wandel/fiets/in de trein zit.
Lezen voelt voor mij veel fijner, rustiger en meer relaxed dan een podcast luisteren. Geen gelul, geen vervelende stemmen en ook geen gesmak in een microfoon. En vaak veel beter uitgedacht en onderbouwd (niet altijd natuurlijk!). Oja en met lezen kan ik ook rustig even terugbladeren of nog een keer iets opnieuw lezen.
Maar dat zijn toch twee compleet verschillende activiteiten? Lezen kun je niet ‘erbij’ doen. Tijdens het huishouden of boodschappen doen of naar kantoor wandelen/fietsen kan ik geen boek lezen, maar wel een podcast luisteren. Prima als je dat soort dingen liever in stilte doet of met muziek, maar de vergelijking met lezen gaat natuurlijk gewoon niet op
Ligt toch enorm aan wat voor soort podcasts je luistert? Ik herken dit echt niet van de podcasts waar ik naar luister namelijk. Kletspodcasts luister ik niet, die vind ik ook irritant.
Ik ook niet hoor, raak zo mega overprikkeld van geklets van mensen
Ja dat is eigenlijk wel zo, ik denk dat de twee voor mij inwisselbaar zijn omdat ik beide veel in het ov doe. Maar dit is natuurlijk niet voor iedereen
@Baymax ja true ik luister(de) waarschijnlijk gewoon naar de verkeerde podcasts . Ik heb het na een paar podcasts opgegeven, waarschijnlijk waren dit net missers.
Same, heb nog nooit een podcast gehoord die ik niét irritant vind
Aaf en Lies is mijn reminder dat ik moet gaan poetsen. Zaterdagochtend dus.
Haha same, is ook mijn poetspodcast
Dit klinkt zo Viva
neeeee dit is een belediging
Ik houd niet van series, boeit me 9/10 keer niet.
Ik zag reclame van teva en ik vind de nieuwe sandalen met de smallere bandjes eigenlijk best mooi.
De Teva Voya Infinity?
Deze vind ik in ieder geval erg leuk, ik heb deze besteld.
Ik ben echt nog nooit zo blij geweest met een paar schoenen als met m’n Teva’s, zo lopen zo chill. Ik heb normaal met sandalen snel blaren of dat er toch bandjes gaan irriteren, heb op m’n Teva’s gewoon prima 40.000 stappen per dag kunnen zetten op vakantie terwijl m’n medereizigers zich kapot liepen te zweten in hun dichte schoenen omdat hun open schoenen niet goed genoeg liepen.
Heb al verschillende teva’s gehad sinds mn kindertijd. Gaan standaard mee op vakantie. Ben niet zoals Bonnie die ze ook casual in de stad draagt, dat vind ik echt te ver gaan😂. Maar het is fijn dat ze nat kunnen worden, lekker lopen en niet al te lelijk zijn!
Die met die dunne bandjes zoals @ZusjevanJoost zijn echt mooi ook!
Ja, heerlijk dat dat kan. Mijn man heeft een aantal jaar geleden op teva’s een excursie gelopen op Madeira. Einde van de dag geen problemen met zijn voeten behalve spierpijn.
Ik vind bonuskind een stom woord. Alsof je het kind 1+1 gratis kreeg