Same. Zelfde met van die hele grote auto’s. Moet wel compensatie zijn, denk ik dan altijd.
Zelfde met zo een manbun. Vind ik ook helemaal niks
Vind dit zo gek, iemand kan toch gewoon van mooie auto’s houden? En dat kan dan net zo goed een Twingo zijn of een Dodge, iedereen is toch anders.
Ik snap niet dat mensen dark modus op hun telefoon chill vinden. Dat is hetzelfde effect als door luxaflex heen kijken. Dan krijg je allemaal van die streepjes in je blikveld, super irritant.
Komen die streepjes door dark mode?? Ik heb dat wel eens als ik 's nachts voor het slapen nog op mn telefoon zit. Als ik mn telefoon dan weg doe zie ik een paar seconden gekke streepjes en dan denk ik altijd “oke nu word ik voor altijd gestraft omdat ik teveel op mn telefoon kijk”
Hmm ja dan heb ik het ook wel eens maar met dark modus, zwarte achtergrond en witte letters echt meteen. Ik snap ook niet goed wat er dan gebeurd met je ogen heel raar effect.
Ik weet dat ik echt fucking laat ben maar om nog even wat toe te voegen aan de TikTok discussie is dat er gewoon zon groot aantal ijdele cringy narcissistische mensen op zitten die letterlijk alleen maar views krijgen omdat ze mooi en knap zijn, want de inhoud slaat echt drie keer nergens op. Van die lipsync dingen of letterlijk videos waar ze alleen maar op zichzelf zitten te geilen. Vooral als mannen dit doen vind ik het echt de ul-tie-me cringe ook al zijn ze fucking knap. Ik kan het niet aanzien maar tegelijkertijd ook niet wegkijken hahaha. Ik vind het prima als je een beetje je uiterlijk naar voren duwt om wat beter te presteren op zon app, maar om het echt je hele content te maken? Om echt niks interessants verder toe te voegen vind ik gewoon zo cringy en stom
Hahaha dit is echt mijn probleem met zo veel TikTokkers. Vooral met van die fitness TikTokkers die dan ‘motiverende’ of diepzinnige TikToks maken heb ik dat.
Ik zie hem dus bijvoorbeeld de hele tijd voorbij komen. En het ene moment denk ik en daarna
want hij weet 100% dat dit soort dingen goed scoren en dat meiden dit fantastisch vinden in combinatie met z’n uiterlijk.
JA dat is het ook voor mij, het is altijd “IK HEB DAT ZEEPGEN” ipv “ik hou er niet zo van”.
@Gelatelli oh wow dat klinkt wel echt serieus ja. Maar als er wel een zeepgen bestaat heb ik dat misschien ook wel want ik hou van koriander maar als kind at ik ook zeep dus
Maar je eerste prioriteit moet dus gymmen in de basic fit zijn? Oke oke.
Ja je moet natuurlijk wel ‘het beste uit jezelf halen’ oftewel een fitgirl lichaam hebben
Zo fucking leeg al die aspirational bullshit.
Opzich is het idee van deze boodschap niet eens zo gek, maar het had beter geweest als ie het in een andere setting en op een andere manier gebracht had, haha.
Nu komt het idd over alsof je een fitgirl moet zijn bla bla bla
Die pennen schrijven echt lekker vind ik!
Ow schijt, heb de Pol in het verkeerde topic gemikt
Jawel hoor. Ze is 21 dus ze weet inmiddels wel een beetje hoe het leven werkt
Alleen de koriander is een ding
Nou, mijn vriend rijdt crossmotor. Dat vind ik wel sexy (of zou het zijn omdat het mijn vriend is? Normale motor sluit ik me namelijk wel bij je aan haha. Wellicht ben ik bevooroordeeld).
Oh dat vind ik echt iets voor van die lompe boerse jongens sorry
Nee die rijden een trekker. Andere opties zijn een snorfiets of een brommer.