Impopulaire meningen #5

Echte boeren rijden niet met een trekker maar blokkeren de snelweg.

5 likes

…met hun trekker en wat hooibalen. Dus ze rijden eventjes op hun trekker

Hahaha ik heb hetzelfde. Mijn man rijdt motor (ik zelf ook) en vind dat ook best sexy. Hij rijdt dan wel een normale motor, en voornamelijk om tussen de file door te rijden naar z’n werk.

3 likes

Ik vind dit ook sexy haha, terwijl ik verder autos of iets totaal niet interessant vind.

2 likes

Ik vind mensen die ‘s ochtends in de trein met hun laptop zitten te werken onnodig interessant doen. Kijk mij eens belangrijk zijn hi ha ho effe powerpoint slides maken, kijken jullie allemaal mee?

33 likes

Dacht even dat hier stond dat je mensen die 's ochtends in de trein op de laptop werken zo sexy vindt :rofl:

19 likes

Half uur werk in de trein = uurtje eerder naar huis

59 likes

Zat je vanmorgen naast mij? Sorry ik moest er echt voor half 10 een mail uitdoen en m’n mail op m’n telefoon deed het niet! :joy:ik voelde me ook wel zitten idd.

6 likes

Ja en nog erger als het om 6 uur 's ochtends is. Waar haal je de kracht vandaan om op zo’n tijdstip te gaan zitten werken?

Alsof het een soort van ‘kijk mij productief zijn’ flex is. Net als die youtubers die hun morning routine filmen waarbij ze altijd om 4 uur opstaan, 2 uur sporten, een uur mediteren, een drie gangen ontbijt klaarmaken, lekker vroeg naar hun werk gaan terwijl het buiten nog donker is en dan onderweg vast hun mail beantwoorden.
Oke. Gefeliciteerd met je leven. Ik snap er alleen geen fuck van. En ik hoef er ook niet per se mee geconfronteerd te worden.
(de ergernis is natuurlijk meer dat ik niet snap waar die mensen de motivatie en energie vandaan halen, het enige dat ik in de trein doe is voor me uit staren)

10 likes

Dit begrijp ik ook niet, maar vooral niet dat het altijd gepresenteerd wordt als een soort van lifehack: als je om 4 uur op staat heb je zoveel uur extra tijd!! Maar die uren lever je toch gewoon 's avonds in omdat je eerder moet slapen :upside_down_face:

15 likes

Ja dan gaan ze om 20:00 naar bed
Ik kom het liefst voor 11 uur mijn bed niet uit maar ik blijf ook gewoon wakker tot drie uur ‘s nachts. Dat wordt in onze maatschappij helaas niet echt gewaardeerd.

25 likes

Ik ben zowel iemand die werkt in de trein, als iemand die ontbijt in de trein :woman_shrugging:
Ik had echt geen idee dat andere mensen dat als een productiviteitsflex zagen. Ik heb een reistijd van 3 uur per dag, waarvan 1,5 uur in de trein. Als ik niets doe zijn mijn dagen zo lang.

32 likes

Ik heb een manager die hier ook de voorkeur aan geeft en zo ook z’n dagen inplant (helemaal
prima bij ons op het werk. Laatst zei hij rond een uur of 3 smiddags: ik ga zo even in bed liggen en series kijken want helemaal geen zin erin vandaag. Vond ik wel leuk dat hij dit gewoon zei. Sowieso het idee dat een werkdag van 9 tot 5 is is zo achterhaald.

45 likes

Ik zag gister een foto van een paar kinderen op een kinderdagverblijf, waar een kind van (ik denk) 3 jaar oud een “man bun” had. Maar het zag er gewoon uit alsof zn ouders geen zin hadden om naar de kapper te gaan

4 likes

Ohh impopulaire mening denk ik, ik vind het juist wel wat hebben een man bun.

5 likes

Begrijp ik nou goed dat jullie specifiek kleine jongens met een knot er niet uit vinden zien?? Geldt dit dan ook voor meisjes met een knot??

13 likes

Heb je helemaal gelijk in!

3 likes

Duidelijk! Ik had bij een man-bun niet direct de associatie met opgeschoren haar en gel erin, maar eerder een man met gewoon een knot

2 likes

Ohh ja, ik snap wel wat je bedoeld sorry :sweat_smile:

1 like

Inhakend op het man bun gesprek: ik vind een knot eigenlijk sowieso snel een beetje slonzig staan, en dan bedoel ik van die messy buns specifiek.

Ik vind dat echt zo’n onafgemaakte look geven, alsof je net uit bed komt. Jaren geleden was dit echt een trend maar ik begreep het nooit. Verschilt ook wel een beeeeeeetje per persoon maar als ik het zelf doe vind ik mezelf ook echt minder verzorgd eruit zien.

zo'n look dus

6 likes