Impopulaire meningen #5

Ohh impopulaire mening denk ik, ik vind het juist wel wat hebben een man bun.

5 likes

Begrijp ik nou goed dat jullie specifiek kleine jongens met een knot er niet uit vinden zien?? Geldt dit dan ook voor meisjes met een knot??

13 likes

Heb je helemaal gelijk in!

3 likes

Duidelijk! Ik had bij een man-bun niet direct de associatie met opgeschoren haar en gel erin, maar eerder een man met gewoon een knot

2 likes

Ohh ja, ik snap wel wat je bedoeld sorry :sweat_smile:

1 like

Inhakend op het man bun gesprek: ik vind een knot eigenlijk sowieso snel een beetje slonzig staan, en dan bedoel ik van die messy buns specifiek.

Ik vind dat echt zo’n onafgemaakte look geven, alsof je net uit bed komt. Jaren geleden was dit echt een trend maar ik begreep het nooit. Verschilt ook wel een beeeeeeetje per persoon maar als ik het zelf doe vind ik mezelf ook echt minder verzorgd eruit zien.

zo'n look dus

6 likes

Ik vind een knot wel leuk juist bij mannen/jongens. Juist omdat het zo’n 'vrouwen’ding was. En mannen met een vlecht :hot_face::hot_face::hot_face:

10 likes

Ik vind dit echt allesbehalve messy

18 likes

oh ik vond dit juist een perfect voorbeeld want ik dacht: hoezo doe je geen moeite voor je haar op een met gala? :rage:

maar speciaal voor jou nog een voorbeeld (de meeste zijn eigenlijk niet messy als ik googel)

Samenvatting

1 like

Ik heb bij die laptops in de trein juist altijd het idee dat het mensen zijn die niet kunnen plannen en hun werk nog niet af hadden.

Ik zat als student iig altijd met m’n laptop in de trein ‘s ochtends. Ook als ik stage liep enzo. En dat was vooral niet omdat ik overijverig was. Eerder intens lui en veel te lang Netflix gekeken de dag daarvoor.

21 likes

doet ze denken aan dat kindje van wesley sneijder en yolanthe
zijn knotje was altijd super on point
ik snap uberhaup nooit hoe zoiets netjes blijft zitten, als ik bij mn kind een knotje maakt, duurt het nog geen 20min of dat ding hangt uitgezakt onderin d’r nek

4 likes

Nee das boyfriend jeans!!

1 like

Nee een knot

22 likes

Ik was onlangs per toeval in een winkel waar een heel schap van die dure kerstboomornamenten van Vondels hing, wat een vreselijk lelijke troep is dat zeg :nauseated_face:

9 likes

Hahaha wow dit soort dingen idd zo ontzettend cringy! :grimacing:

Of dit soort figuren
Fembible shared a post on Instagram: "I literally said ‘oh my lord’
(cc: @str3lly)". Follow their account to see 553 posts.

Een paar dagen geleden had hij nog een heel profiel vol met dit soort cringy shit, maar het bestaat ineens niet meer :joy: misschien heeft hij het forum gelezen haha.

Ik vind dit soort mannen dan ook gelijk super onaantrekkelijk door dit soort gedrag ook al zijn ze knap.

14 likes

Ja mijn probleem is dat ik ze dus veel te aantrekkelijk vind :joy: ik kijk m’n ogen uit in de Basic-Fit haha.

6 likes

aaaah ja, ik vind het heel leuk maar ik zag een tijd geleden op het vliegveld dus een meisje die een enorme knot aan de voorkant van haar hoofd had, als een soort eenhoorn. Maar de foto die jij erbij doet vind ik wel echt leuk!

3 likes

Ik ben vooral jaloers op zulke knotten. Ik krijg gelijk hoofdpijn als ik al mijn haar boven op mijn kop bind.

9 likes

Ik kreeg altijd pas hoofd/haarpijn als ik dan savonds de knot los deed. Alsof mn haren dan niet meer omlaag wilden hangen ofzo :sweat_smile:

2 likes

Haha over knotjes gesproken. Ik heb echt een hekel aan dit knotje:

image

Zijn ook altijd van die blonde trienen met hese stemmen die zo’n knot op hun hoofd hebben (Google maar op ‘halve knot’). Soms ook mensen met tering dun haar. Ik vind dit echt de irritantste haarstijl die er is hahaha. Zelfs een man bun vind ik beter dan dit.

61 likes