Impopulaire meningen #5

thanks, dit is precies wat ik bedoel. En zeker als je het in het impopulaire meningen topic zet en dan ook nog de tekst begint met ‘shoot me’.

Maargoed, ik ga lekker met mijn andere biseksuele/lesbische vriendinnen dansen op Milkshake nu. 🪩

6 likes

Jezus is dit een wedstrijd wie er het meest woke is? Godverdomme hee was toch duidelijk wat Karl bedoelde en ze had al n disclaimer erbij gezet.

32 likes

Oke boomer

2 likes

Nee hoor maar om zo’n post nou helemaal plat te slaan op niks. Als iemand nou duidelijk iets discriminerends bedoelt oke maar dat was helemaal niet aan de hand

4 likes

Mijn god wat een saaie discussie

7 likes

Hier valt steeds juist amper regen :(.

1 like

Dan buist de meerderheid hier geheid hoor haha

2 likes

Is dit Vlaams?

6 likes

Neen

3 likes

Buizen: ergens niet voor slagen.

5 likes

Oh nog nooit van gehoord, zeggen we dat in Nederland ook? (Weet niet of jij Vlaams bent haha)

4 likes

Ah ja, buizen wel.
Alsnog aparte zin.

4 likes

Ja dat je je aangesproken voelde hadden we allemaal door. :joy:

3 likes

Ja en dat is dan meteen ook de reden dat ik het in dit topic had gepost want had al verwacht dat het ondanks mn disclaimers niet goed geformuleerd zou zijn

3 likes

Geen idee of jullie dit ook zeggen, ik ben van België.

2 likes

Mensen die komen re-integreren en verwachten dat iedereen heel meelevend moet zijn tegen ze omdat ze het zo zwaar hadden mentaal. Terwijl in hun afwezigheid je als team veel extra werk hebt op moeten pakken en de frustratie daarbij van slechte overdracht en communicatie. Dus nee GERDA het interesseert me niet hoe het nu met je gaat, ga alsjeblieft zo snel mogelijk weer nuttig werk doen en laat me met rust.

4 likes

Zo, ben blij dat jij mijn collega niet bent. Dan zat ik daarna weer meteen met een burn out thuis.

148 likes

Wow, ik ben blij dat ik jouw collega niet ben :neutral_face:
Edit: en als je wat te zeiken hebt over overdracht en slechte communicatie moet je volgens mij ook niet bij je reïntegrerende collega zijn :face_with_raised_eyebrow:

44 likes

Wat een empathie :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

hahahahahahahah ben jij 63 ofzo

34 likes