Impopulaire meningen #5

Als je op werk net zo gezellig bent als in dit bericht, snap ik dat je collega uitgevallen is.

31 likes

Jeeeetjeeee :smiling_face_with_tear: u for real?

14 likes

Maar een ander GERDA noemen :joy::joy:

24 likes

ja dat maakt het nog mooier alsof ze zelf niet het meest boomerige bericht van 2025 het internet op heeft geslingerd

21 likes

Zuur zo op de maandagmiddag! Ben benieuwd hoe het dan zou zijn geweest als jij diegene was die moest reïntegreren, had je dan ook asap weer " nuttig" werk gedaan?

6 likes

Dat gebeurt haar niet. Gewoon doorwerken, het zit allemaal tussen je oren.

12 likes

Tering😂 Vrij logisch dat er geen goede overdracht is als iemand er mentaal doorheen zit en niet kan werken. Hoop dat niet al jouw collega’s ook zoals jou reageren. Beetje menselijkheid is ver te zoeken zeg.

6 likes

Ik weet van mezelf dat ik niet altijd even empathisch ben, maar gelukkig zijn er altijd mensen nog erger :sweat_smile:

De impopulaire meningen zijn iig wel écht impopulair de afgelopen 2 dagen :joy:

15 likes

Zo te merken kun jij ook wel wat therapie gebruiken.

4 likes

Dat er geen vervanging wordt voorzien is niet de schuld van Gerda maar van je werkgever.

56 likes

Hoi mam, wat leuk dat je ook hier op t forum zit!

6 likes

Fijn dat zelfs in het topic “impopulaire meningen” je aangevallen wordt op je impopulaire mening :smiling_face_with_tear: Ik weet dat mijn mening niet empathisch is daarom plaats ik het hier. Mijn gevoel komt ook omdat ik zelf te hoog zit in stress werk en privé én omdat vanuit werkgever er geen budget is voor goede vervangende ondersteuning. Dus voel me genaaid dat iemand anders er dan (gevoelsmatig) zich het makkelijk af maakt om zich ziek te melden en dan bij terugkomst veel interesse en empathie verwacht. Ik kan dat niet opbrengen dus ik hou me afzijdig van alle meelevende gesprekken richting Gerda maar doe voor de rest normaal hoor.

5 likes

Richt die boosheid dan op je fucking werkgever, niet op Gerda.

73 likes

Maar jij denkt dus dat Gerda haar burnout faket? Of denk je dat een burnout hebben chiller is dan gewoon aan het werk zijn? :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ze baalt gewoon omdat ze zelf niet de ballen heeft om haar grenzen aan te geven, en Gerda wel.

27 likes

Ja, die zit lekker thuis tv te kijken /s

1 like

Klinkt alsof je zelf ook tegen een ziekmelding aan zit maar er keihard tegen knokt. En ja dat is niet zo raar als je werkgever shit niet regelt en als jouw manier van met collegae omgaan representatief is voor hoe het daar gaat. Ik zou bijna hopen dat het zo ver komt bij je zodat je begrijpt hoe akelig jouw standpunt overkomt.
En dat je dit in impopulaire meningen post wil niet zeggen dat je dan geen reactie krijgt hoor.

8 likes

Makkelijk af maakt? Wauw.

4 likes

Het leek onmogelijk, maar je kon het nóg onsympathieker maken :clap:t2:

46 likes

Je hebt impopulair en gewoon ronduit onaardig en dat van jou valt in de laatste categorie. Dus ja, dan kan je er op aangesproken worden.

Denk dat je collega liever aan het werk geweest was hoor ipv met mentale klachten thuis te zitten.

4 likes