Ja ik ook! Heerlijk als je gewoon hersenloos iets wil kijken.
Ik háát het echt om iets van Rituals cadeau te krijgen. Maakt niet uit welk product. Niet omdat het nou slechte producten zijn maar het is zo… ja, makkelijk bedacht ofzo? Ik vind mensen die iemand Rituals geven ook snel fantasieloze figuren (zoals die mannen in B&B vol Liefde bijvoorbeeld).
Dit is geen impopulaire mening hoor, niet hier op het forum iig
Helemaal met je eens! Soort belediging in cadeauverpakking, alsof je alleen maar “iemand bent die ook moet douchen”. (Ook wel gewoon waar, maar toch)
Haha het is juist impopulair om er wel blij mee te zijn lijkt wel.
Geef maar aan mij!!! Ik ben er altijd blij mee.
In B&B is het sowieso product placement, maar ik snap verder helemaal wat je bedoelt.
Same! Koop het nooit voor mezelf, maar krijgen echt dikke prima.
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik moet toegeven dat die ene man die Ingrid een kimono gaf van rituals, díe vond ik dan weer wel persoonlijk bedacht en passend bij haar als persoon. Maargoed, uitzonderingen maken de regels niet
Ja eens! Die kimono was wel passend!
Ik vind Ingrid sowieso wel een Rituals persoon eigenlijk.
Nou ja, het is wel makkelijk bedacht, maar iemand is wel naar die winkel geweest, heeft een hijgende verkoper die bekertjes thee aanbiedt ontweken en zijn nek gebroken om bij de veel te lage pinapparaten te pinnen.
Is alsnog een kutcadeau hoor
mijn moeder houdt van rituals en koopt vaak verschillende lijnen en ik vind veel dingen echt heel lekker ruiken
Wij hebben serieus een ruilsysteem haha, echt middelmatige luxe tot de max. Maar ik gebruik de handcrème nooit, mn schoonzusje de scrubs nooit en mn moeder de body Cream niet, dus die wisselen we dan uit als één van ons zo’n pakket heeft gekregen haha.
haha heel chill!! ja met de producten an sich is er ook gewoon in principe niks mis? niet meer dan andere geparfurmeerde lichaamsverzorging die je bij de drogist vind
Maar het hele merk is gebouwd op cultural appropriation, met hele campagnes met witte vrouwen in traditionele Aziatische kleding. En op esteelaundry jaren geleden getuigden ex-medewerkers van een zeer misogyne en racistische sfeer op het hoofdkantoor.
ja het bedrijf en de namen van de producten en vormgeving en al die dingen haat ik!! ik vind het ook echt irritant dat ik de geuren zo lekker vind en heb me gelukkig nooit verleid om zelf wat te kopen maar als ik bij mn moeder douche wens ik soms dat ik geen moreel kompas zou hebben
Ik heb ooit gesolliciteerd bij een filliaal als bijbaan en toen zei diegene tijdens het gesprek al dat ze mij niet passend vonden omdat ik niet genoeg make-up droeg. Vond dat zo raar. Had zelfs een full face op dat moment haha maar oké, ik was toen ook wel genezen
Los van Rituals als bedrijf, ik vind de producten stinken. Echt een overload aan parfum. Moet dan altijd denken aan Meangirls.
Die bitch is een zionist