Ik kan je vertellen dat het meest kutte aan terugkeren op je werk is dat iedereen de hele tijd aan je vraagt hoe het gaat en je de hele tijd in de belangstelling staat.
Ik vind Kees Momma echt een irritante gozer.
ik ging echt stuk maarrrrr wat is dit hoor
Love dit want dit is écht een impopulaire mening
Omg ik vond het zo fucking grappig in de nieuwste docu dat het sneeuwde en hij was helemaal zen en happy, zelfs glimlachend naar (een beetje lawaaimakende) kinderen. Toen kwam ie z’n buurvrouw tegen, allebei hartelijk halloooo, wat fijn hè!!! Was echt een soort gezelligheid overal. Maar toen zei ze “de laatste dag sneeuw hè!” en toen was ie direct helemaal over de zeik hahaha zo mooi. Scheldend onder z’n adem.
Hahahah ja, ik dacht echt ‘lekker voor je.’ Ik vind hem echt precies zo’n type wat echt nooit nee heeft gehoord en nu van iedereen maar verwacht dat die naar zijn pijpen danst.
In dit IMPOPULAIRE meningen topic mag je ook echt niks meer zeggen he
Huh het hele idee van dit topic is toch dat je je impopulaire mening deelt en mensen daarna hun mening delen? Als je geen reacties wil moet je een dagboek kopen.
of posten in het opbiechttopic (al is dat ook niet altijd OMG-reactie vrij )
Maar niet een mening, die horen daar niet
ZEG HET ZE
Als jouw werkgever hier helemaal geen budget voor heeft dan is het nogal een ongezond bedrijf. Dit kun je namelijk incalculeren wanneer je mensen in dienst neemt. In veel van dit soort gevallen kan de werkgever zelfs geld krijgen van het uwv. Ik zou je boosheid op je werkgever richten, maar dat is natuurlijk enger dan je ‘zwakkere’ collega afvallen
Dit is dus de reden waarom veel mensen met een burn out blijven doorgaan.
Ja waarom vechten om kruimels met je collega’s als je werkgever de koek verdeelt.
off topic, ik kende deze uitspraak niet maar vind hem echt goed.
Sowieso vind ik collega’s die zich juist niet ziek melden en alleen maar mega gestresst door gaan werken vaak vervelender dan mensen die thuis zitten.
Van die stresskippen die overduidelijk geen regie meer hebben over wat ze allemaal doen en alles naar zich toe trekken. Die niet meer helder kunnen nadenken omdat hun brein gewoon overwerkt is. En die dan door willen gaan omdat ze het idee hebben dat de wereld stopt zonder hun. “Druk druk druk!”
(Wat ik wel kut vind voor ze hoor, en zelf was ik dit ooit ook)
En tsja ook al is het vervelend of lastig als een collega er niet is, het is nou eenmaal zo. Gun diegene een fijn herstel en je werkgever moet dit gewoon oplossen en wordt daar ook bij geholpen.
Bij zure kantoorbanen die 90% van de mensen heeft hier schat ik zo in draait de wereld sowieso gewoon door hoor als er iemand uit valt.
Dit idd! Iedereen is vervangbaar, al denk je van niet. Ik zeg altijd als je morgen onder een bus loopt, staat bij wijze van overmorgen de vacature al online. En dat klinkt heel hard, maar zo is het wel. En sinds ik zelf zo meer ben gaan denken, kan ik veel makkelijker mijn werk ook loslaten als ik vrij ben. (en ik word nu ook met mijn neus op de feiten gedrukt, ik ga met verlof en ben er dan een half jaar niet en mijn vervanger is 4 weken geleden begonnen en ik ben al 3 weken kutklusjes aan het opknappen omdat zij mij zo makkelijk/goed overneemt)
Net superfijn dat je je geen zorgen hoeft te maken of je werk goed opgevolgd wordt tijdens je verlof. En dat betekent dat je de overdracht supergoed hebt gedaan.
Een vriend van me streeft altijd naar ‘onvervangbaar’ zijn op zijn werk. Please no, ik wil op vakantie kunnen en van baan kunnen wisselen zonder dat ik een instorting veroorzaak en me daar schuldig over moet voelen. En als dat niet kan, heeft dat bijna altijd meer met slechte kennisborging en -overdracht te maken (van die mensen die bewust hun rol mysterieus houden🙄) dan met je eigen onvervangbare kwaliteiten.
Bekende mensen/acteurs/zangers/influencers/etc boeien me allemaal helemaal nul en ik ken ook zo goed als niemand bij naam of gezicht.
Ik vind het veel leuker om wel alle bomen te kunnen benoemen bij naam en ben ik goed op weg in het herkennen van planten en dieren en vogels en insecten etc
Ik wil meer zoals jij zijn! Weet van alle random acteurs en zangers de naam en met wie ze getrouwd zijn geweest, maar ik sta regelmatig op mijn balkon met PlantNet om erachter te komen wat er in godsnaam allemaal groeit (de conclusie was onder andere: munt. Joh).