Impopulaire meningen #5

hahaha ja echt precies ‘:kissing_heart:, en verder zoek je t maar uit’

2 likes

Ik vind van die slurpende smerig kauwende mega hoeveelheden wegwerkende filmpjes heerlijk om te kijken.
Mensen die 3 kilo rijst met vlees/vis of snoep wegwerken, love it.
Guilty pleasure als ik die tegen kom op insta

4 likes

Ik vind de leukste waarbij ze eerst heel veel drinken wegklokken, vaak is de fles in de vorm van een vogeltje

3 likes

Ik kijk vaak man meats beard op youtube. Echt mijn guilty pleasure.

Edit: Beard Meats Food dus

7 likes

Bedoel je Beard Meets Food? Echt zo fascinerend hoe hij elke keer zoveel eten kan wegwerken! Maar gelukkig niet zo heel veel slurpen en smerig kauwen :smile:

2 likes

Hahahaha ja sorry! Ik maak er steeds zelf iets van en dan ben ik overtuigd dat dat het is. Beard meats food inderdaad. Ik vind hem mega sympathiek en zo leip wat hij allemaal op krijgt.

2 likes

Omdat die op een kip lijkt

1 like

Een kip? Die snap ik niet. :kissing_heart::rooster::poultry_leg:

2 likes

Tok tok

9 likes

Ja ik ook! Heerlijk als je gewoon hersenloos iets wil kijken.

5 likes

Ik háát het echt om iets van Rituals cadeau te krijgen. Maakt niet uit welk product. Niet omdat het nou slechte producten zijn maar het is zo… ja, makkelijk bedacht ofzo? Ik vind mensen die iemand Rituals geven ook snel fantasieloze figuren (zoals die mannen in B&B vol Liefde bijvoorbeeld).

:sweat_smile::see_no_evil:

31 likes

Dit is geen impopulaire mening hoor, niet hier op het forum iig

3 likes

Helemaal met je eens! Soort belediging in cadeauverpakking, alsof je alleen maar “iemand bent die ook moet douchen”. (Ook wel gewoon waar, maar toch)

3 likes

Haha het is juist impopulair om er wel blij mee te zijn lijkt wel.

Geef maar aan mij!!! Ik ben er altijd blij mee.

41 likes

In B&B is het sowieso product placement, maar ik snap verder helemaal wat je bedoelt.

2 likes

Same! Koop het nooit voor mezelf, maar krijgen echt dikke prima.

6 likes

Ik ben het met je eens hoor. Maar ik moet toegeven dat die ene man die Ingrid een kimono gaf van rituals, díe vond ik dan weer wel persoonlijk bedacht en passend bij haar als persoon. Maargoed, uitzonderingen maken de regels niet

8 likes

Ja eens! Die kimono was wel passend!

1 like

Ik vind Ingrid sowieso wel een Rituals persoon eigenlijk.

7 likes

Nou ja, het is wel makkelijk bedacht, maar iemand is wel naar die winkel geweest, heeft een hijgende verkoper die bekertjes thee aanbiedt ontweken en zijn nek gebroken om bij de veel te lage pinapparaten te pinnen.
Is alsnog een kutcadeau hoor :joy:

19 likes