Impopulaire meningen #5

Vind die van een restaurant vaak te dik. Maar mijn eigen zijn toch wel avondeten waardig al zeg ik het zelf.

5 likes

oja klopt wel dan i love the smell of baby prostitute

biecht: ik gebruik fa pink passion, mijn lievelingsdeo op mijn 13e, soms als body spray want ik vind het nog steeds fucking lekker ruiken :cherry_blossom: :heartbeat:

22 likes

Mannen die pas feminist worden nadat ze een dochter hebben gekregen zijn geen echte feministen

44 likes

Ik heb em ook nog standaard in huis of in de auto liggen als “achtervang deo”.

2 likes

Maar die is ook gewoon heel lekker! En cheap :joy:

2 likes

Ik vind pannenkoeken in een restaurant sowieso altijd tegenvallen. Dan hebben ze allemaal fancy toppings en dan krijg je 1 zo’n mega pannenkoek. Ik wil gewoon zelfgebakken dunne pannenkoeken en dan het liefst eerst een met spek en stroop en daarna nog drie met chocopasta of stroop. En eigenlijk als lunch i.p.v. avondeten.

11 likes

lekker ontopic: ik haat hartige pannenkoeken. voor mij moeten pannenkoeken echt zoet zijn

35 likes

Vind je spek, appel, stroop zoet of hartig?

1 like

hmm toen ik duizend jaar geleden nog vlees at vond ik dat wel lekker, ik hou ook met alles wel van hartig/zout en zoet combineren. maar ik bedoel vooral met dingen zoals kaas en dat ze dan allemaal van die rare fusiondingen gaan maken zoals kip teriyaki pannenkoek of mexicaanse pannenkoek met gehakt en bonen oid. ik heb dan liever pannenkoeken met stroop, suiker, fruit, rozijnen etc

omg ik weet nog een gerelateerde impopulaire mening: ik vind het echt een teleurstelling als appeltaart geen noten en rozijnen hebben. dat vind ik dan echt zo’n kinderversie haha

16 likes

Haha ja dat vind ik ook ranzig pannenkoeken met kaas enz ik ben ook team zoet

3 likes

Maar beter laat dan nooit toch

1 like

Dit!!! Pannenkoeken moeten voor mij dun zijn, met veel (vanille)suiker en kaneel erop en zijn voor mij echt geen avondeten. Van die shoarmapannenkoeken of pizzapannenkoeken vind ik ook echt smerig en vind die van een pannenkoekenrestaurant altijd veel te dik. Ik ben echt opgegroeid met pannenkoeken als snack/lekkers en vind het nog steeds ‘vreemd’ als mensen dat echt als avondeten eten.

6 likes

Zelfde vind ik van mensen die ineens om het milieu gaan geven als ze kinderen krijgen. Nog erger de boomers die pas om het milieu gaan geven als ze kleinkinderen hebben.

5 likes

En er dan niet naar leven. Mijn oom zit de hele tijd dingen te delen over elektrische auto’s en dat dat de toekomst is maar rijdt zelf in een super oude vervuilende auto en ze gaan echt geen elektrische auto kopen hoor.

1 like

Is ook wel weer duurzaam om je spullen te gebruiken tot ze op zijn. Een elektrische auto is qua verbruik wel zuinig maar qua fabricage is er wel wat op aan te merken (ook ethisch). Maargoed niet dat ik de precieze afweging kan maken hoor. Maar wie weet speelt dat bij jouw oom mee?

8 likes

Na denk t niet. Die hebben gewoonweg geen geld voor een elektrische, net als het overgrote gedeelte van de bevolking.:sweat_smile:

3 likes

Dan is het toch al helemaal logisch dat hij niet ‘naar zijn idealen leeft’? Als hij het geld er simpelweg niet voor heeft.

17 likes

Ja dit inderdaad haha

1 like

Ja maar iedereen bashen die geen elektrische auto koopt of overweegt vind ik dan ook stom :joy:

4 likes

Fitfluencers zijn de saaiste influencers ever, ze posten constant dezelfde content van hun transformatie, hĂșn eiwitrijke maaltijd of hun glute workout en dat keer op keer

25 likes