nog veel leuker is allebei weten
Het is mijn vakgebied dus voor mij telt het niet helemaal maar ik ben het mijn kleuter ook aan het leren en het is zo leuk. Mamma dit is toch een Berk? Welke boom is dit dan? Hij kent alle pawpatrollers maar ook heel veel planten bij naam.
Nee, want dat andere boeit me gewoon niet.
Ik ben nog niet zo vaak echt trots op m’n kind, maar toen ze laatst als kleinste van de groep het goede antwoord gaf toen de lokale boswachter tijdens een uitstapje in de buurt vroeg “wie weet welke vogel we nu horen?” had je me moeten zien hoor, haha.
Ik snap niet dat mensen in het hoogseizoen (peak zomer) vrijwillig naar Zuid-Europa op vakantie gaan
Ik zit daar as we speak, ik word er echt een beter mens van. De hele dag zon, was zó droog. Niet nadenken over wat ik de kids aan moet doen en de hele dag buiten. Ik teken ervoor!
En dan vertrekken op een zaterdag en lekker aansluiten in de file
Omdat vele niet op andere momenten kunnen?
Maar je hoeft natuurlijk niet naar zuid europa te gaan.
Ja en wat als je dat wel wil dan. Haha wtf.
Anyway mijn impopulaire mening vandaag: ik vind de geur op je huid wanneer de zelfbruiner begint te werken heel aangenaam eigenlijk, ik krijg er honger van.
Het is toch een impopulaire mening. Ga lekker wel als dat is wat je wil.
Ik vind het ook lekker ruiken! Ik hoor altijd mensen over die zelfbruiner geur en ik snap gewoon niet wat zij ruiken!
Net als de geur als je uit de zonnebak komt zoooo lekker
Doe ik niet meer want huidkanker gezeik enzo maar mis die geur echt hahah
Ja net koekjes ofzo
Welke zelfbruiner is dit dan ?
Ik gebruik Bondi Sands en mijn collega’s zeggen dat ik dan weer naar scampi ruik.
ik vind deze kusemoji heel afstandelijk en bijna nep of passief agressief door die domme knipoog, ik gebruik veel liever deze
en ik snap niet waarom niet meer mensen dat doen
Dit is me dus nooit opgevallen! Nu je het zegt zie ik die rare knipoog pas
helemaal mee eens, beetje denigrerend komt die over
Ja beetje ‘is goed schat’ vibes, zo gebruik ik m ook wel af en toe haha
Ik ken ook alleen maar mensen die hem “normaal” gebruiken naar niet-partners waarvan ik door hun persoonlijkheid sowieso altijd een passief agressieve is goed schat lees. Enige uitzondering is mijn voormalige Utregse leidinggevende maar die vrouw zei ook dingen als meissie en wijfie dat je wist dat ze het echt meende en niet denigrerend bedoelde