mijn moeder houdt van rituals en koopt vaak verschillende lijnen en ik vind veel dingen echt heel lekker ruiken
Wij hebben serieus een ruilsysteem haha, echt middelmatige luxe tot de max. Maar ik gebruik de handcrème nooit, mn schoonzusje de scrubs nooit en mn moeder de body Cream niet, dus die wisselen we dan uit als één van ons zo’n pakket heeft gekregen haha.
haha heel chill!! ja met de producten an sich is er ook gewoon in principe niks mis? niet meer dan andere geparfurmeerde lichaamsverzorging die je bij de drogist vind
Maar het hele merk is gebouwd op cultural appropriation, met hele campagnes met witte vrouwen in traditionele Aziatische kleding. En op esteelaundry jaren geleden getuigden ex-medewerkers van een zeer misogyne en racistische sfeer op het hoofdkantoor.
ja het bedrijf en de namen van de producten en vormgeving en al die dingen haat ik!! ik vind het ook echt irritant dat ik de geuren zo lekker vind en heb me gelukkig nooit verleid om zelf wat te kopen maar als ik bij mn moeder douche wens ik soms dat ik geen moreel kompas zou hebben
Ik heb ooit gesolliciteerd bij een filliaal als bijbaan en toen zei diegene tijdens het gesprek al dat ze mij niet passend vonden omdat ik niet genoeg make-up droeg. Vond dat zo raar. Had zelfs een full face op dat moment haha maar oké, ik was toen ook wel genezen
Los van Rituals als bedrijf, ik vind de producten stinken. Echt een overload aan parfum. Moet dan altijd denken aan Meangirls.
Die bitch is een zionist
Ik heb er een paar jaar (10 jaar geleden) gewerkt en mijn teams waren heel leuk, maar (regionaal en landelijk) management was zo ontzettend kut. Maar toch leuke herinneringen aan. Onder werktijd make uppen, waxen, massages, heerlak!
Wow dit wist ik niet
Hahaha
Een vriendin van mij had ooit gesolliciteerd op een oproep functie met 0 uren contract voor de zaterdag (aka laagste van het laagste) en ze vertelde dat de sollicitatie ook super serieus was en dat de manager had gezegd: denk maar niet day dit een gezellige beautywinkel is, dit is keiharde sales!!1!1
Dit is jaren geleden en nog steeds als ik langsloop moet ik altijd denken aan “keiharde sales!!!”
Mwah kan je ook gewoon meepakken in de bijenkorf of bij bol of bij een van de vierhonderd andere verkooppunten. Of uiteraard uit je kast waar je het bewaart om weg te geven
Ik geef ook alleen rituals cadeau aan mensen die ik inspiratieloos vind. Van die mensen zonder persoonlijkheid krijgen van mij rituals, moet je maar een hobby hebben…
haha de tering
Haha wtf wat zijn je cadeautjes toch met een oprechte lieve intentie gegeven dan
Ik vind Rituals cadeau krijgen ook echt vreselijk. Ik geef tegenwoordig ook gewoon aan als iemand vraagt wat ik voor mn verjaardag/kerst etc wil hebben als kado: liever geen Rituals. Net zoals Therme, vind ik ook niet lekker. Dan kun je er beter gewoon eerlijk over zijn dan dat een ander het voor je koopt en jij er geen reet mee doet.
U ok?
Ik vond Rituals eerst wel heel leuk om te krijgen. Vind de meeste lijnen ook prima ruiken. In de douche wel sterk maar daarna vervliegt het toch. Het schuim van Rituals was het eerste “luxere” doucheproduct dat ik gebruikt heb, had ik ook gekregen haha, voelde me helemaal een prinses op mijn 16e. Ik heb al jarenlang niets gekocht want heb nog een ruime voorraad. Enige wat ik nog wel graag zou willen kopen is de glow olie, werkt zo fijn voor mij, maar goed ik koop dus niets meer en mensen om me heen ook niet meer.
Voelt haast als een biecht: nog nooit een rituals product vastgehad of gebruikt.
Ik ben jaloers