Impopulaire meningen #5

Twee dingen waar je nooit genoeg aan hebt in een huis

• opbergruimte
  • stopcontacten
37 likes

Hier kan ik ook echt met mijn hoofd niet bij. Bij verhuizen is het zo normaal om er even een nieuwe keuken,wc, badkamer en vloer in te gooien, ongeacht de staat van het huidige spul. Echt belachelijk. Tuurlijk, je moet je wel thuis voelen en het is fijn als het enigszins je stijl is, maar je kan ook heel veel mooi opknappen zonder alles nieuw te kopen.
Zoveel mensen die bij ons meteen vroegen wanneer we de badkamer en keuken gaan verbouwen (ehh, niet?) omdat die twintig jaar oud is.

23 likes

Dit is ook echt mijn grootste wens, ik snap nĂ­et waar de vorige bewoners van dit huis zaten met hun hoofd dat ze zo teringweinig opbergruimte hebben gekozen bij de keuken. Nondedju helemaal volbouwen met kastjes zodra ik de kans krijg.

8 likes

Hahaha ben jij de vorige bewoner van mijn huis ofzo? We hebben echt in elke hoek van de kamer minstens 6 stopcontacten, in twee hoeken zelfs 9 :joy:

35 likes

Nee, maar ik ben er wel toe in staat

3 likes

ik vind dit wel een gepaste straf voor je zonden

18 likes

Pepsi max > Coca Cola zero

17 likes

Het spijt me, ik heb wel echt gewacht tot alles van ellende uit elkaar viel.

1 like

Haha same. Hele huis is raar ingedeeld en nul geĂŻsoleerd, maar met de stopcontacten zijn ze los gegaan hoor. Ik heb er 5 in mijn keuken. En 17 in mijn woonkamer. En het is allemaal echt niet groot.

2 likes

Nou inderdaad. Hoe minder ik hoef te doen hoe beter. De vorige bewoner van mijn huis was superhandig, daar profiteer ik nog steeds van. Ik heb ook echt niet de visie om een woning helemaal opnieuw voor me te zien (maar dat hebben mensen die alles helemaal on trend laten verbouwen wellicht ook niet :sweat_smile:)

8 likes

Ik zou willen dat ik wat meer stopcontacten had, hier hangt alles van stekkerdozen aan elkaar. Als ik ooit mag kiezen doe ik echt 16 stopcontacten achter de tv/elektronica-kast, en 6 aan elke kant van het bed, en stopcontacten waar de kerstboom staat, en, en, en, en
.

19 likes

Ohh ik vind alleen verbouwingen van influencers echt verschrikkelijk. In hun dure kleding het huis filmen, laten zien wat gesponsord bedrijf x en y allemaal gaan aanpassen, en dat is echt nodig hihi want de wit glanzende keuken is totaal niet hun smaak. En vervolgens klagen dat de verbouwing zo’n stress oplevert, terwijl ze geen enkel klusje zelf gedaan hebben, echt ga weg.

Leeftijdsgenoten daarentegen die een of andere uitgewoonde voormalig sociale huurwoning hebben gekocht en dat nu enigzins bewoonbaar proberen te maken, echt bring it on met die vlogs.

24 likes

Same. Maar dat is niet zo zeer voor het eindresultaat. Eerder de lijdensweg daar naar toe.

5 likes

Ik ken iemand die met zo’n project bezig is en haar huis nu filmde en ik kon alleen maar denken, hoe kun je nu zo optimistisch zijn?

1 like

Iedereen die er vrijwillig voor kiest om dit gedrocht in huis te brengen

455x800x3
ZO LELIJK ongeacht de precieze kleur combinaties het is altijd lelijk

73 likes

oh ik vind dat altijd geweldig om te zien, zoveel zooi bij elkaar gespond, vage stylist laten helpen en dan achteraf bedacht dat die lades met drukknop onder je zitbank in de keuken toch niet zo slim waren

7 likes

Dit is echt de nieuwe “wanneer komt er een baby”

Walgelijk

12 likes

Of dat je geen ruimte hebt gemaakt om je jassen op te hangen.

5 likes

Dit is net zoiets als verwassen broeken met gaten kopen, brr.

1 like

Nou dat! Keukenkastjes zijn niet populair bij verkopers. Ik wilde ze wel. Man zei dat er wel 2 zouden passen. Nou, er konden er wel 4. “Ja, als je het echt helemaal vol wil proppen
.” Ja, dat wilde ik dus.

19 likes