Impopulaire meningen #5

Om te janken. Ik ben tot op mn mediteraanse bot beledigd door deze troep.

6 likes

Ja eens ik heb t liefst van dat grijze schuurpapier

8 likes

Zit ik in controversiele meningen :open_mouth:

Oh nee.

4 likes

Vooral met die dunne stofjes en zonder goede fit vind ik het net een pyjama.

2 likes

Eens! 2-laags maar dan wel de zachte dunne, geen schuurpapier zoals @Luzarl :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

JA helemaal eens!! Oke ik wil niet van dat grijze haha maar gewoon tweelaags wc-papier van het huismerk is echt top. Idd meer grip.

Ik vind hetzelfde met handdoeken, met dikke zachte handdoeken heb je ook minder grip vind ik en gaat afdrogen lastiger. Doe mij maar zo’n verwassen handdoek die lekker krokant is opgedroogd aan de waslijn buiten

12 likes

Op zich zijn alle dingen die ze zegt ook niet nieuw want het is een samenvatting van het jaar.

En ja ik pak dit persoonlijk op want ik vond m juist heel goed en sterk en eindelijk een conference met inhoud ipv alleen maar gevloek voor wat applaus

6 likes

Jaaaa kroky handdoeken zijn the best :heart_eyes:

4 likes

5 likes

Mijn buren hebben een huis gekocht en het tot aan de fundering gesloopt, alleen de muren laten staan. Why :sweat_smile: wat doe je jezelf aan

2 likes

Haha wij hebben wel een klushuis gekocht want konden anders niks maar ik vond het ook doodsaai als mensen er dan naar vragen of nog fotos willen zien van de verbouwing. Of van die grappen ja het is nooit af hè hihaho

6 likes

Amen. Over een jaar of drie alle visgraat vloertjes er weer uitgesloopt. Wat een authenticiteit ook.

19 likes

Ik hoor nu al mensen met een nieuwe keuken (zonder bovenkastjes) klagen dat ze zo weinig ruimte hebben :sweat_smile:

20 likes

oh dit is juist echt een van mijn grootste hobby’s. Huizen kijken & verbouwingen. Laf it.

8 likes

Hoe komen ze erop, hè? Grow a brain.

5 likes

Ik vraag me altijd af of mensen zichzelf niet kennen? Ja het was toch wel zwaar uiteindelijk, herrie, geen wc, blahblah. Ik stort al bijna in als er klusmensen moeten komen voor iets kleins, dus ik snap nooit zo goed dat mensen super verrast zijn dat verbouwen een hel is. Dat zie je toch zelf ook wel, dat je daar niet tegen kan?

Laatst ging een vriend zn nieuwe verbouwde keuken showen…het is idd een keuken. top.

15 likes

Dat is dan nog beter dan toen ik in Volendam werkte.
Werd een rijtjeshuis tot aan de grond helemaal afgebroken om vervolgens weer helemaal opnieuw te worden opgebouwd.
In exact dezelfde stijl aan de buitenkant.

8 likes

Ik denk dat ze daar geen vergunning voor kregen hahah

1 like

Heb liever handdoeken dan die chips hehe

1 like

Wij hebben een keuken zonder bovenkastjes (zat er al in toen we dit huis kochten) en wat een ellende. We hebben nu eindelijk een nieuwe keuken gekocht en ik heb echt 95 bovenkastjes genomen. ‘Mevrouw weet u het zeker dat u zoveel kastjes nodig hebt?’. Ja, ik wil alle lades en bovenkastjes die ik kwijt kan. Al moet ik erin slapen.

Ik houd wel van zwarte keukens en Hongaarse punt vloeren sorry.

34 likes