Ik dacht eerst waarom ga je bij hun concert een moshpit doen. Maar eigenlijk is de vraag meer waarom ga je in godnaam naar susan en freek.
Beter is het je kind, anders moet je weer verhuizen, ver weg van je man dan
Ik zou het voor de zekerheid aanhouden😂
Zeker omdat je die tiktok gezien hebt?
Het moet runeschrift voorstellen.
Nee niks er is een kerel die dat logo tekent maar op een manier waarop het lijkt alsof hij een hakenkruis gaat tekenen (geheel per ongeluk) en dat heeft weer iemand gestitched
Nou het lijkt aardig. Maar Bluetooth is ook vernoemd naar een viking. Daarom hebben ze runenschrift gebruikt.
Uh hoezo? Omdat het hoekig is?
Dit doet me eraan denken dat ik als kind een penvriendin had die ik brieven in runenschrift schreef. Duurde een eeuwigheid en ik vraag me af in hoeverre ze het kon ontcijferen. Maar ik zie nu dat plaatje en ik ken gewoon nog dat halve alfabet.
Mijn vriendinnen en ik schreven tijdens de lessen op de middelbare school in van die schriftjes en deden dit in een door ons zelf bedacht alfabet Omdat de geschiedenisleraar ooit ons schrift had afgepakt en het toen ging voorlezen aan de hele klas (precies het stuk waarin ik vertelde over mijn crush).
Hahaha ja echt een klein jeugdtrauma door opgelopen maar goed, dat nieuwe alfabet heb ik daarna nog vaak gebruikt bij spiekbriefjes voor geschiedenis
Heb je dan geen last van statisch haar? En dat je van die elektrische schokjes krijgt als je sommige dingen aanraakt. De truien zijn wel mooi kleur vast.
Het kan me echt geen reet schelen hoevaak iemand in de week hardloopt/wandelt/sport en hoeveel kilometers of kilo’s dat zijn.
Vroeger vond ik het interessant, maar ja toen had ik zelf ook een sportverslaving en eetprobleem. Serieus, als het te veel is, is het niet iets om trots op te zijn.
Hier ben ik het zo mee eens! Mijn vriend is ook alleen maar bezig met sporten, calorieën en proteines en elke keer als hij er weer over begint denk ik alleen maar: wauw wat obsessief.
Ik vind het ook echt ongezond als mensen daar zoveel mee bezig zijn ookal zien zij het als “gains” en is sporten goed voor je.
Eens! Ik deed het ook toen ik echt obsessief ermee bezig was (in de zin van elke ochtend voor stage op de weegschaal staan en me dik voelen als ik 1.5 kilo meer woog dan de vorige dag terwijl daf echt niks betekent, als ik een dag sporten oversloeg me heel de avond schuldig voelen, als ik kapsalon at het niet kunnen laten naar de sportschool te gaan en een uur cardio te doen). Hoewel het ook echt vooral mentaal zoveel voordelen voor me had, was het er zo op de cijfers af echt niet gezond en kan ik me niet voorstellen dat het voor iemand anders wel een gezond patroon kan zijn. Nu zou ik sowieso op gevoel eten en met mindfullness en alleen mn krachttraining tracken.
Precies dit, mijn sporten is nu leuk omdat ik het voor mijn mind doe, sporten is voor mij belangrijk zodat ik mij beter in mijn vel voel maar ik link het niet meer aan mijn lichaam, dieet of iets. Maakt zoveel kapot
Ik vind Duits brood helemaal niet zo lekker
Is Duits brood een ding?
Ja volgens sommige mensen is dat lekkerder maar dat zijn dat soort mensen die doen alsof zilvervlies rijst te vreten is
Zilverviesrijst. Ik ga nog liever dood.