Impopulaire meningen #5

Maar ze treden zelf op bij vrienden van amstel, waar Suzan en Freek ook optreden.

Wat is hier nou precies slim aan dan?

Ik vind dit echt heel cute

8 likes

Ze zien ze allemaal vliegen op die foto. En allemaal een andere kant op :joy:

5 likes

Ja als je drugs gebruikt proef je gewoon alle kleuren van de regenboog!

4 likes

:sparkles:10.000 luchtballonnen, kleurt mijn hoofd door lachgas blauw
10.000 luchtballonnen, coke is onderweg naar jou :sparkles:

6 likes

K3 was ook voor volwassenen bedoeld😂

8 likes

Ja same! Wist niet echt hoe ik het aan mijn vriend moest beschrijven want hij vindt het een leuk liedje, maar ‘unheimisch’ dekt voor mij de lading wel. Vooral bij S2.

4 likes

Altijd als ik die onderwater shots in White Lotus zie durf ik nooit meer de zee in

2 likes

Hij komt ook 10x 9p de radio ben dr klaar mee. Ze heeft ook andere veel betere break up.muziek. maar iedereen is zo gefocussed op zelf liefde.

4 likes

Vind het ook een beetje triest als mensen daar nu echt hun lijflied van maken tbh

9 likes

De dag dat het liedje uitkwam was ik er al over heen want iedereen gebruikt hem ook voor zijn Tiktoks

Haha ik moest ook serieus tweemaal kijken voor ik doorhad dat deze mensen dát liedje hebben gemaakt. Ik dacht dat het een of andere YouTuber was die een grappig liedje had gemaakt terwijl deze band helemaal hip is enzo? :thinking:
Zo niet rock n roll zeg maar

3 likes

Hahaha nu je het zegt het is idd van die muziek gemaakt door youtubers.

4 likes

Ik word een beetje naar van die “knoopkussens” die je nu veel ziet. Weet niet precies waarom, misschien omdat het me een beetje doet denken aan opgerolde tentakels ofzo :sweat_smile:

46 likes

Vind t meer op een hondenspeeltje lijken ook :sweat_smile:

39 likes

Kussen moet wat mij betreft comfortabel zijn en dat is dit verre van volgens mij :joy:

15 likes

Ik denk dat het impopulair is gezien volgensmij heel veel mensen snoozen. Ik vind je wekker meerdere malen snoozen terwijl je samen met iemand anders slaapt echt zo fucking asociaal. Dat iemand anders meerdere malen last van jouw wekker moet hebben omdat jij te beroerd bent om gewoon gelijk op te staan.

Als iemand bij mij zou blijven slapen en ze flikken dit schop ik ze echt de slaapkamer uit. Niet mij meermaals wakker maken met je wekker terwijl ik nog door kan slapen joejoe. Gelukkig doet mijn vriend dit niet en ik snap ook niet waar mijn plotselinge haat op snoozen vandaan komt, maar ik moest het even kwijt :’)

70 likes

Mijn vriend laat z’n wekker in het weekend gewoon op de “werkweek” stand staan. Hij drukt hem dan gelijk uit en slaapt binnen 3 tellen weer verder maar ik niet. Klaarwakker om 6 uur. Moet het echt in de avond tegen hem zeggen maar dat vergeet ik dan ook weer

7 likes

Whyyyy, je kan je wekker toch gewoon per dag instellen :sob: Hier zou ik dus onredelijk boos van worden hahaha

26 likes

Ik vind wenkie echt een verschrikkelijk woord. Zeg/schrijf gewoon wenkbrauw

45 likes