Klopt. Ik kan er zelf ook slecht tegen als je van die mensen hebt die 3 uur per dag in de sportschool staan en dan zo judgy doen tegen mensen die dat niet doen. Dat blijkt meestal in die hele ‘gym bro’ cultuur te vallen. Dan denk ik echt bij mezelf van… misschien zijn die mensen in die tijd wel een taal aan het leren? Of een kookles of dansles aan het volgen of weet ik veel wat. Sporten heeft niet voor iedereen dezelfde meerwaarde, sommigen doen liever iets anders met die tijd en dat is toch ook prima? Zolang je maar een redelijke hoeveelheid beweegt moet iedereen het toch zelf weten?
En lig je wel op de bank met een zak chips te netflixen
Ja vooral voor Duitsers die in het buitenland NERGENS goed brood kunnen krijgen
Hahahaha en dat mag ook gewoon misschien is het zelfs wel een leerzame docu haha
Ik vind uitgebreid koken na een lange werkdag ontspannend. Ik ga ook gerust nog iets maken wat 1+ uur in de oven moet nadat ik om kwart over 8 thuis kom van werk en sporten.
Nadeel is wel dat mijn leven soms voelt als werken en koken en dat ik geregeld om 9 uur pas ga eten.
Impopulaire mening blijkbaar dat ik zilvervliesrijst lekker vind.
Mag ik bij jou wonen? Ik doe wel de was
Ik vind dat snuiven op het podium filmpje van Goldband echt een top actie.
Al die Gerda’s die dan zeggen ‘ja jullie hebben een voorbeeldfunctie blabla’
Die jongens hebben nooit gevraagd om een ‘voorbeeld’ functie te hebben en nu hebben ze gelijk de doelgroep uitgeschakeld die daar blijkbaar niet tegen kan.
Sorry om je teleur te stellen, maar de zanger heeft zijn excuses gemaakt. Ja een doelgroep afsnijden is een inkomstenbron minder.
Ik vind zo coke gebruiken alsof er niet kapot veel mensen doodgaan door de handel en ellende uberhaubt dom.
Zij zijn nou ook niet persee een heftige rock en roll band ofzo. Ze maken gewoon blije nederlandse popmuziek.
Ja echt heel top, doen alsof snuiven heel normaal en nodig is…
Jaa precies dit. We hebben Snelle die doet alsof hij een gangster rapper is. En Goldband die doet alsof ze the golden earring zijn ofzo.
En allemaal vallen ze voor mij in de zelfde categorie als Suzan en Freek.
Nou ja, Snelle is nog niet zoals Gers Pardoel die het vreselijk kut vond dat zijn fans allemaal kinderen waren
Ik ben echt benieuwd wat hier top aan is. Want ik kan me echt geen reden bedenken om zo theatraal te moeten showen dat je snuift
Als ik een band zou hebben en als ik zie dat de doelgroep veranderd naar iets waar je geen zin in hebt (kinderen, mensen die net zo lief naar Freek en Susan luisteren etc) en om van mijn zogenaamde voorbeeldfunctie af te komen zou ik ook zoiets doen.
Hij zal het waarschijnlijk niet zo bewust hebben gedaan maar toch vind ik het slim.
Dit zegt dan toch meer over de muziek die je maakt? Ik vind het echt héél apart gedrag en vrij sneu. Las laatst ook al een stuk waarin ze beetje cool deden over drugs gebruiken tijdens een awardshow oid, echt doe normaal. Wees blij dat je fans hebt…
De hoeveelheid aannames die je moet doen om dit te beargumenteren😂
Ik vind het geen topactie ofzo en qua act ook niet per se iets toevoegen, maar ik begrijp ook weer niet helemaal waarom het zo’n big deal is. Je weet dat ze gebruiken en al hun nummers gaan over drugsgebruik, waarom is dit dan zo veel erger?
Want als het argument zou zijn dat je het niet op deze manier moet verheerlijken, wat is dan het verschil met gebruik in series en films?
Als ze het in series gebruiken is het niet zo van " Kijk hoe ontzettend gaaaf!!" Daar zie je vaak nog de keerzijde. Dan zit er nog een bepaalde verhaallijn achter.
Ik vind het er bij hun ook weer zo overdreven zoals @grace al zegt van “Wij zijn van de straat wij gebruiken drugs vet cool gaaf yeah. Hello fellow young people”
Terwijl ze gewoon 9 tot 5 baan, in het weekend 1 biertje en verder braaf naar mn vrouw luisteren uitstralen.
Snap niet waarom je het zo wilt verheerlijken. En als het blijkbaar niet werkt die gaafheid dat je dan maar uit pure wanhoop op t podium gaat gebruiken.
Ik zou het ook niet toejuichen hoor, maar ik vind die collectieve verontwaardiging gewoon een beetje overdreven en hypocriet.
En ja eens, maar dit maakt hun alleen maar sneu. Maar zoveel artiesten zijn sneu.