Impopulaire meningen #5

Ja, echt dom.

8 likes

Zullen we anders de positieve dingen ervan op noemen

4 likes

Schrijf het ff uit, dan kunnen we je handschrift analyseren en een nieuw topic aanmaken voor de discussie erover.

6 likes

Moet ik nu ook in dit topic eisen dat iedereen een foto van een krokus post?

6 likes

Nee alsjeblieft doe het niettttt

1 like

Dit is gewoon Gen Z’s Screech en het is gĂȘnant dat mensen hiervoor simpen. Tussen hem, Tom Holland en Harry Styles is bijna elke film onkijkbaar omdat de hoofdrol wordt vervuld door iemand die eruit ziet alsof ie door een vitamine D tekort maar 1.67 en 58 kilo is geworden.

Waar zijn de echte leading men van deze generatie? Waarom is iedereen zo frĂȘle en waarom gaan mensen daarmee akkoord? Ik verdien beter.

56 likes

zijn gezicht geeft me zulke vibes

27 likes

Ja hij heeft een rare kop gedragen door redelijke ogen, eigenlijk een beetje zoals Hugh Grant. Die is ook onooglijk lelijk maar heeft blauwe ogen.

8 likes

hahaha

eigenlijk posste ik de vergelijking omdat er iets echt niet klopt aan zijn gezicht in die foto? zijn ogen staan volledig verkeerd geplakt wat me picasso vibes geeft

7 likes

Ik heb op de een of andere manier een enorm zwak voor Tom Holland (ik geef de Umbrella lip sync en de goedkeuring van Zendaya de schuld), maar verder helemaal mee eens

16 likes

Ik kan een mooi gebouw soms mooier vinden dan de natuur.

7 likes

Ja die vind ik ook veruit het beste te doen van de drie.

1 like

ah nu heb ik zin om het chlamydiaverhaal ook hier te posten

5 likes

Eet hij ook eucalyptus (boeit me niet hoe je t schrijft) bladeren.

5 likes

ik ga stuk dat je dit dan weer wel goed spelt

34 likes

Gaat het over koala’s? @Vuile_bitch

1 like

misschien ook wel!

2 likes

Ik moest het toch ff googlen en het verhaal is nog spannender dan verwacht. Thanks voor dit feitje!

But in an instance of the game Telephone gone horribly wrong, the rumor morphed into speculation that Chalamet was also into bestiality. Schatzberg said the actor had the libido of a rabbit, but users misread the tweet. Suddenly, misinformation was spread claiming that Chalamet actually had sex with a furry creature.

8 likes

Het forum in een notendop.

33 likes

wie is de forum furry dan :thinking:

1 like