Tuurlijk, ik ben het helemaal met je eens dat wanneer je dit nodig hebt om tot rust te komen diegene iets aan zijn assertiviteit moet doen.
Aan chemotherapie kan ik vast ook wel voordelen bedenken. Hou ik toch ff voor me.
Weuw.
Pandemieƫn en oorlogen zijn in eerste plaats altijd levensontwrichtend en traumatisch. Bijzonder dat dat er blijkbaar bij vermeld moet worden maar bij dezen.
Losstaand van dat feit brengt het ook nieuwe inzichten en innovaties (zowel op persoonlijk als nationaal vlak). Dat maakt het niet ineens āgoedā ofzo, maar is wel een bijkomend gevolg.
Thatās it. Thatās the message.
Ben je een geschiedenisleraar of zo?
Ik was sarcastisch he haha. Mijn post is hoe ik de āik vond corona zo lekker knusā post lees.
Oh sorry ik lwes nu ook jouw post erboven mn telefoon deed even gek.
Nah ik maakte de fout dingen te willen nuanceren op het internet
Nee je zei gewoon iets heel doms
nee, je maakte de fout iemand nuancering te nuanceren waardoor je gewoon dom en met gebrek en empathie over komt
nu zal ik terug lief zijn, ik vind het ook niet fijn als iedereen over elkaar valt op het forum tegen iemand (zoals nu 3 posts na elkaar haha)
Ah ze is niet nieuw dus ze weet hoe kut we zijn
Ja maar die feestjes hadden ze heel hard nodig voor hun mentale gezondheid hoor
Grimmige sfeer is ook een sfeer.
Pffff doe normaal joh
Doe zelf normaal. Denk dat ze wel weet waar ze het over heeft. Maar volgens mij begrijp je het punt sowieso niet.
Lol waar haal je dit nu weer vandaan? Ik heb totaal geen bijdrage gehad aan dit gesprek buiten mijn reactie op de chemo opmerking
Nee is echt zo! Nu weet ik dat een kaal hoofd mij ook goed staat.
Ik vind het jammer dat je uitspraak hier tot 2x toe dom werd genoemd. Je kan niet akkoord gaan, maar het dom noemen vind ik echt onnodig gemeen.
Hahaha stel je niet zo aan
Ik snap vooral niet zo goed waarom dit na zeven dagen alsnog opgerakeld wordt
Dat is volgens mij de nieuwe forum trend.