Impopulaire meningen #5

Tuurlijk, ik ben het helemaal met je eens dat wanneer je dit nodig hebt om tot rust te komen diegene iets aan zijn assertiviteit moet doen.

5 likes

Aan chemotherapie kan ik vast ook wel voordelen bedenken. Hou ik toch ff voor me.

2 likes

Weuw.

Pandemieƫn en oorlogen zijn in eerste plaats altijd levensontwrichtend en traumatisch. Bijzonder dat dat er blijkbaar bij vermeld moet worden maar bij dezen.

Losstaand van dat feit brengt het ook nieuwe inzichten en innovaties (zowel op persoonlijk als nationaal vlak). Dat maakt het niet ineens ā€˜goed’ ofzo, maar is wel een bijkomend gevolg.

That’s it. That’s the message.

10 likes

Ben je een geschiedenisleraar of zo?

8 likes

Ik was sarcastisch he haha. Mijn post is hoe ik de ā€œik vond corona zo lekker knusā€ post lees.

Oh sorry ik lwes nu ook jouw post erboven mn telefoon deed even gek.

3 likes

Nah ik maakte de fout dingen te willen nuanceren op het internet

8 likes

Nee je zei gewoon iets heel doms

14 likes

nee, je maakte de fout iemand nuancering te nuanceren waardoor je gewoon dom en met gebrek en empathie over komt

nu zal ik terug lief zijn, ik vind het ook niet fijn als iedereen over elkaar valt op het forum tegen iemand (zoals nu 3 posts na elkaar haha)

6 likes

Ah ze is niet nieuw dus ze weet hoe kut we zijn

5 likes

:pleading_face:

5 likes

Ja maar die feestjes hadden ze heel hard nodig voor hun mentale gezondheid hoor :clown_face:

7 likes

Grimmige sfeer is ook een sfeer.

35 likes

Pffff doe normaal joh

6 likes

Doe zelf normaal. Denk dat ze wel weet waar ze het over heeft. Maar volgens mij begrijp je het punt sowieso niet.

7 likes

Lol waar haal je dit nu weer vandaan? Ik heb totaal geen bijdrage gehad aan dit gesprek buiten mijn reactie op de chemo opmerking

3 likes

Nee is echt zo! Nu weet ik dat een kaal hoofd mij ook goed staat.

14 likes

Ik vind het jammer dat je uitspraak hier tot 2x toe dom werd genoemd. Je kan niet akkoord gaan, maar het dom noemen vind ik echt onnodig gemeen.

2 likes

Hahaha stel je niet zo aan :joy:

10 likes

Ik snap vooral niet zo goed waarom dit na zeven dagen alsnog opgerakeld wordt :woman_shrugging:t4:

5 likes

Dat is volgens mij de nieuwe forum trend.

3 likes